Nawigacja - wybor
konkretnie to chodzi mi o takie cos:Gerpi pisze:Barteq jakie urządzenie masz na myśli?? Ja mam mante ,a w niej wlasnie IGO 2006 ,ale na Polskę tylko,oraz po odblokowaniu AutoMapę.
medion_md_95900
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 13:30 przez barteq289, łącznie zmieniany 1 raz.
Trudno coś o antenie powiedzieć, nie znam się na tym jakoś specjalnie,ja w Mancie mam wbudowaną antenę i daje radę.
Ja mam coś takiego : http://www.manta.tv/product.php?lang=pl&kat=303&Item=3
To też można odblokować i hula na wszystkim, IGO ma dość niezłe menu, moim zdaniem lepsze niż automapa,która mnie wnerwia. Manta to też żadna firma tak samo jak Medion ,ale dają dwa lata gwarancji i ma całkiem przyzwoity ekran dotykowy chociaż przydałby się 4,3 cala zamiast 3,5,a w Medionie widzę chyba,że to jest 4.3 .
Ja mam coś takiego : http://www.manta.tv/product.php?lang=pl&kat=303&Item=3
To też można odblokować i hula na wszystkim, IGO ma dość niezłe menu, moim zdaniem lepsze niż automapa,która mnie wnerwia. Manta to też żadna firma tak samo jak Medion ,ale dają dwa lata gwarancji i ma całkiem przyzwoity ekran dotykowy chociaż przydałby się 4,3 cala zamiast 3,5,a w Medionie widzę chyba,że to jest 4.3 .
Nie jeżdżę dużo po kraju więc nie mam dużego rozeznania. Mój kumpel jeździł dużo na różnych mapach i twierdzi,że Automapa jest z nich najlepsza,ale trudno powiedzieć.
Najlepiej sprawdzić pokrycie adresowe i pokrycie dróg krajowych choć wiadomo,że to dane marketingowe i mogą się różnić od prawdy
IGO jak już wcześniej wspomniałem jest dobrą mapą i przypuszczam,że w wersji 2008 jest naprawdę w porządku. Może wypowie się ktoś kto dłużej na tym jeździ ?
Najlepiej sprawdzić pokrycie adresowe i pokrycie dróg krajowych choć wiadomo,że to dane marketingowe i mogą się różnić od prawdy
IGO jak już wcześniej wspomniałem jest dobrą mapą i przypuszczam,że w wersji 2008 jest naprawdę w porządku. Może wypowie się ktoś kto dłużej na tym jeździ ?