Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Passat 95' 1Z] Brakuje mocy przy wyższych obrotach.

ODPOWIEDZ
madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

[Passat 95' 1Z] Brakuje mocy przy wyższych obrotach.

Post autor: madazaw » 06 mar 2008, 20:11

Witam, jest problem z fergusonem o nazwie VW Passat, motor 1Z. Otóż: auto ładnie odpala, nawet w duże mrozy, dobrze przyspiesza (*), nie dymi na żadne kolory...ale...przy prędkości załóżmy 120-130km/h (V bieg)i przy pedale gazu wciśniętym do podłogi nie chce dalej ciągnąć, jakby miał jakieś odcięcie, po czym po popuszczeniu gazu i wciśnięciu jeszcze raz ciągnie dalej normalnie. Gdzie szukać przyczyny? Przepływkę ma Pierburga, miał jakieś błędy, ale zamiast zobaczyć co znaczyły zostały skasowane (wrrrr). Z tego co widzieliśmy na VAG z pedałem przyspieszenia jest raczej ok, zakres ma płynny i od 0-99% porusza się bardzo ładnie. W Vagu jest ogrom okienek i w pewnym momencie kończą sie nasze znajomości czujników, nie wiemy gdzie szukać błędów. Zrobiliśmy logi, ale za nic nie wiemy jak je interpretować. Wybaczcie proszę takie niedouczenie, ale zabawiamy sie vagiem 2 dzień. My czyli ja i właściciel Passata.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 06 mar 2008, 21:09

ja bym podejrzewal N75

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 07 mar 2008, 10:19

A ja zamiast podejrzewac to poprosze kolege o zalogowanie VAG iem grupy

003, 008 i 010, 011 w tescie dynamicznym i bedziesz mial diagnoze jak na tacy. :mrgreen:

A najlepiej zrob calą diagnostyke motorowni.

[+]
To moze byc N75 ale nie musi.... ;-)

Pozdrawiam

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 07 mar 2008, 16:54

ale blad na 95% bedzie 00575 :P

jesli to 90 km to posprawdzac wezyki od n-75 czy sa cale
nastepnie zmostkowac czerwony i niebioeski (omijajac n-75)

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 07 mar 2008, 23:39

he he he, wszystko luzik, tylko powiedzcie mi jak te logi czytać i jak poprawnie zrobić test dynamiczny i całą diagnostykę motorowni? Krok po kroku, albo jakiś link, albo instrukcję.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 08 mar 2008, 01:39


ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl