[B4 ABT]Popychacze zaworów
[B4 ABT]Popychacze zaworów
Witam szanowne grono audimaniaków W najbliższym czasie przymierzam sie do wymiany popychaczy zaworów w moim ABT.Chodzi tu o to nieszczesne "stukanie w silniku" :evil: poruszane już nie raz na forum.Sugeruje sie diagnoza dwóch niezależnych mechaników-stąd moja decyzja.Chociaż po przeczytaniu tych wszystkich postów dotyczących w/w problemu mam pewne watpliwości co do skuteczności tego zabiegu Ale zawierzam moim mechanikom i decyzja podjęta-wrazie czego trudno...bede musiał wyrwać chwasty :mrgreen:
Do rzeczy-2 pytania:
1.Jakiej marki polecacie kupic te szklanki?
2.Czytałem jakis czas temu na forum ze są 2 rodzaje długosci tych szklanek(nie moge sie doszukac tego tematu) Skad mam wiedziec o które pytać?Jak do tego dojść?Po roczniku?nr silnika?
Pozdrawiam
Do rzeczy-2 pytania:
1.Jakiej marki polecacie kupic te szklanki?
2.Czytałem jakis czas temu na forum ze są 2 rodzaje długosci tych szklanek(nie moge sie doszukac tego tematu) Skad mam wiedziec o które pytać?Jak do tego dojść?Po roczniku?nr silnika?
Pozdrawiam
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
050 109 309 Jadam28k pisze:Czytałem jakis czas temu na forum ze są 2 rodzaje długosci tych szklanek(nie moge sie doszukac tego tematu) Skad mam wiedziec o które pytać?Jak do tego dojść?Po roczniku?nr silnika?
Grubożć 26,0 mm, srednica zewnętrzna 35,0 mm, hydrauliczny
od roku prod. 01.94 Wymagana ilosć 8, od nr. silnika 246 862
034 109 309 N
Grubożć 26,0 mm, srednica zewnętrzna 35,0 mm, hydrauliczny, Ciężar 0,081 kg
Wymagana ilosć 8, do nr silnika 246 861
jeszcze występuje mechaniczny
056 109 311 A
Grubożć 30,0 mm, srednica zewnętrzna 35,0 mm, mechaniczne, Ciężar 0,065 kg
Wymagana ilosć 8, do nr silnika 246 861
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
Jaki olej masz w silniku?
Ja kupując swoje audi i nie wiedząc, jaki był wcześniej olej wlałem do niej mineralny, mechanik nie miał nic przeciwko i tak zrobiłem do tej pory 5 tys km. Popychacze czasem stukają. Teraz podskoczyłem do sklepu kupić trochę oleju mineralnego, koleś zapytał z ciekawości do jakiego samochodu. Odpowiedzialem, a on na to że tam przecież są popychacze hydrauliczne i nie powinien byc lany inny niz półsyntetyk i ze mial takie Audi i przyu 400 tys lał półsyntetyk. Stąd moje pytanie jak to jest z tymi popychaczami i olejem mineralnym czy to ma i jakis wpływ, a jęsli tak to czy mozna wylać ten minerał i wlać połsyntetyk (zrobilem dopiero 5 tys). Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
http://toc.luk-as.de/toc/pl/EBCBFAC3AE0 ... ramesetJsp
Popychacze INA do silników ABT-ważne info
Popychacze INA do silników ABT-ważne info
Re: Jaki olej masz w silniku?
Oczywiście że powinieneś lać półsyntetyk, mineralny tu za bardzo nic nie poprawi. Może tylko rano kiedy olej mineralny jest gęściejszy niż półsyntetyk. A oba oleje po rozgrzaniu mają już podobną gęstość, a nawet półsyntetyk lepiej zachowuje swoje parametry przy mocno rozgrzanym oleju. Moja audiczka ma obecnie 442 tys km przebiegu i dalej jeżdżę na półsyntetyku lotosa.Pączek pisze:Odpowiedzialem, a on na to że tam przecież są popychacze hydrauliczne i nie powinien byc lany inny niz półsyntetyk i ze mial takie Audi i przy 400 tys lał półsyntetyk. Stąd moje pytanie jak to jest z tymi popychaczami i olejem mineralnym czy to ma i jakis wpływ, a jęsli tak to czy mozna wylać ten minerał i wlać połsyntetyk (zrobilem dopiero 5 tys). Pozdrawiam
Witam.Jestem juz po zabiegach głowicy związanych ze "stukaniem w silniku :evil: "
Czas na zdanie relacji:Na zimnym silniku słychac pukanie ale juz nie takie metaliczne i głośne jak było tylko ciche,stłumione.Na rozgrzanym-dodawanie gazu,obciażenie-cisza :mrgreen:
Szczerze mówiac spodziewałem sie troche lepszych efektów ale cóż-jest jak jest.Nie moge chyba narzekac.
Wymienione:popychacze INA,4 prowadnice zaworów(ssących),uszczelniacze + planowanie,docieranie gniazd itd-słowem kompletne sprawdzenie głowicy w zakładzie regenerującym-opinia:"stan glowicy bdb,nie wyglada na tyle km co ma przelatane"
Odrazu podam koszty dla zainteresowanych
Popychacze INA-komlet 166 pln
uszczelniacze-komplet 20 pln
prowadnice-4szt-24 pln
robocizna z planowaniem-170 pln
Demontaz i montaz głowicy we własnym zakresie (z kumplem mechanikiem)
Całosc zalana nowym olejem MOBIL 15W40
To tyle POZDRAWIAM
Czas na zdanie relacji:Na zimnym silniku słychac pukanie ale juz nie takie metaliczne i głośne jak było tylko ciche,stłumione.Na rozgrzanym-dodawanie gazu,obciażenie-cisza :mrgreen:
Szczerze mówiac spodziewałem sie troche lepszych efektów ale cóż-jest jak jest.Nie moge chyba narzekac.
Wymienione:popychacze INA,4 prowadnice zaworów(ssących),uszczelniacze + planowanie,docieranie gniazd itd-słowem kompletne sprawdzenie głowicy w zakładzie regenerującym-opinia:"stan glowicy bdb,nie wyglada na tyle km co ma przelatane"
Odrazu podam koszty dla zainteresowanych
Popychacze INA-komlet 166 pln
uszczelniacze-komplet 20 pln
prowadnice-4szt-24 pln
robocizna z planowaniem-170 pln
Demontaz i montaz głowicy we własnym zakresie (z kumplem mechanikiem)
Całosc zalana nowym olejem MOBIL 15W40
To tyle POZDRAWIAM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk