WITAM!
Przed wczoraj wymienialem rozraad w moim audi 80 i podczas ustawiania cechy na wale ulamala mi sie wtyczka od aparatu zaplonowego(jak doczytalem i ogladalem jest to wtyczka wchyodzaca do czujnika halla znajdujacego sie w srodku aparatu pod kopólka aparatu) Wtyczke skleilem silikonem tak aby styki byly na swoim miejscu i wydaje sie ze dobrze sie trzyma ale nie wiadomo czy to zlamanie obudowy wtyczki nie uszkodzilo czujnika. rozrzad byl ustawiany przez doswiadczonego mechanika wszystkie cechy na zero tak jak byly nawet widzialem na wlasne oczy. Po wyjechaniu z warsztatu mam problem tego typu ze gdzy np dojezdzam do skrzyzowania na 4 lub 5 biegu bez gazu i wlaczam na luz przed zatzrymaniem sie to silni wraca do 400, 500 obrotow i wraca po paru sekundach do 1000 lub gasnie np przy zmianie biegow jezeli sie dluzej wyczeka to prawie zawsze spada do 800. Nie tylko w czasie jazdy sie to dzieje ale nawet gdy silnik pracuje na postoju albo nierraz po dodaniu gazu na biegu jalowym i w czasie spadania obrotow spada do 800 i tak drzy. Jestem pod znakiem zapytania bo niewiem czy to jest spowodowane ta wyczka czy rozrzadem ale wiem ze wczesniej sie tak na pewno nie dizalo ale niewiem moze ktos z was wie o co chodzi i mi pomoze z gory dzieki serdecznie pozdrawiam
[80 br 1.6 ada] SPADAJA OBROTY POMOCY!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lut 2008, 19:04
- Lokalizacja: man
[80 br 1.6 ada] SPADAJA OBROTY POMOCY!
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 15:04 przez kaziulimana, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi kiedyś padł czujnik halla i auto wogule nie paliło.Zapłonu się nie ustawia w tym silniku bo jest komp,możesz kręcic w lewo i w prawo aparatem a zapłon się nie zmieni już to przerabiałem.Spróbój dostać używany czójnik i wymienic zobacz co się bedzie działo tylko nie kópuj nowego bo nie będzie chodził ja kupiłem boscha i nie chodził są zamienione bieguny takie teraz robią.No chyba że oryginał dostaniesz i podejdzie.Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lut 2008, 19:04
- Lokalizacja: man
Ok dzieki postaram sie kuypic ten czujnik ale chyba uzywanego nie zalatwie. A mozesz napisac ile dales za ten bosha?? Z tegpo co tam widzialem to w tym aparacie sa 3 srubki i racazej latwo wy,ienic a czy po wymianie potrzebna jest jakas regulacja ustawienie czegos??I teraz jeszcze jedno pytanie co wtedy jak wymienie czujnik iu silnik nie bedzie pracowal popprawnie? czy to zaplon
Słuchaj nie pamiętam dokładnie ile dałem za czójnik nowy ale coś około 60-80zł.Ja ci proponuje załatwić sobie cały aparat zapłonowy używke i przełożyć i ma chodzić nic się nie ustawia tylko włóz aparat na zerowym znaku.Jesli chcesz kupić ten nowy czójnik to może masz jakiegos znajomego w sklepie i w razie jak by niedziałał to oddasz.Ja u siebie wymiwniłem cały aparat uzywany dałem za niego 150zl i wszystko chula.Jak nie będzie działo to może krokowy coś szwankuje ale nie jak nie nie ruszałeś tylko ta kostka ci się złamała to może uszkodziło czujnik.Wymienisz go sam jak miałeś chociarz raz w ręku śrubokęt.Pozdro 8-)