Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] prośba o analizę logów

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 22 lut 2008, 13:35

Mam takie pytanie, odnośnie moich LOGów. Czy trzecia wartość w bloku 001 świadczy o tym, że nastawnikowi jest potrzebne czyszczenie? U mnie ta wartość jest trochę poniżej przedziału zalecanego prze VAG tj. 1,35-2,10 V, średnia z moich LOGów wychodzi 1.24 V. O czym to świadczy??
Przeglądając forum wyczytałem, że należy ta wartość zmierzyć na włączonym zapłonie a następnie rozgrzać silnik i zmierzyć dawkę przed rozebraniem nastawnika, żeby później móc go ustawić tak jak był poprzednio. Ja mam zmierzoną wartość na uruchomionym silniku (oczywiście nagrzanym), czy ta wartość będzie się różnić od wartości sprawdzonej na włączonym tylko zapłonie??

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 22 lut 2008, 14:32

masz ponizej zakresu bo masz dawke za duza, jesli sie ustawi prawidlowa dawke to i napiecie powinno wrocic do normy


na wlaczonym zaplonie napiecie zawiera sie w granicach 0.700 - 0.800 V (ja ustawiam 0.740)

Awatar użytkownika
janes100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 21 sie 2007, 13:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: janes100 » 09 mar 2008, 10:57

adamm wielkie dzieki za pomoc przy vag comie
i przy ustawieniu kąta wtrysku
panowie gorąco polecam adamma koleś wie co mówi
i chętnie pomaga
pozdro

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 09 mar 2008, 11:50

janes100, bo sie zaczerwienie ;) :oops:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 09 mar 2008, 14:28

Adamm a czy przy wzroscie dawki nie zwieksza sie napiecie :?:

[ Dodano: 2008-03-09, 14:45 ]
jeszcze ma pytanko czy ktos robil logi dynamiczne grupy 000 :?: deltascanem :?: chodzi mi o to jaka wartosc liczbowa obrotów silnika jest przy 1,5tys do 4,2tys/min

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 09 mar 2008, 17:26

nieznacznie tak

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 16 paź 2009, 21:58

Koledzy mam pytanko autko to audi 1,9 tdi 1z 1995r.
na biegu 1,2,3, przyspiesza bez problemu na 4 i 5 przy powyżej 3000 obr. brak mocy i wywala błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermitten

Awatar użytkownika
łukib4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:18
Lokalizacja: Kuj-pom

Post autor: łukib4 » 17 paź 2009, 07:06

Przeładowanie.Komputer wchodzi w tryb awaryjny i typowe błedy dla tego zjawiska.
Proponuję sprawdziś zaworek n75,wężyki i gruszkę.
No i nie zaszkodzi wpisać w wyszukiwarkę "TDI brak mocy" <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 19 paź 2009, 20:12

czasem jeszcze oprócz tego co napisał łukib4 to może być uszkodzony wężyk idący między IC a ECU <ok>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 19 paź 2009, 22:37

Machnij logi dynamiczne grup 011 i 010... zobaczymy w która strone jest to niedoregulowanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl