[B3 1.9 SD] dziwne zachowanie regulatora
[B3 1.9 SD] dziwne zachowanie regulatora
Witam po długiej przerwie spowodowanej nagłym wyjazdem ponownie zabieram sie za naprawe .Mam pytanie do szanownych panów czy to normalna rzecz ze ten regulator (zdjęcie poniżej) powinien sie tak zachowywać?
Na włączonym zapłonie usłyszałem ze coś wydaje jakiś dzwięk i doszedłem do wniosku ze to coś cały czas pracuje przy nie włączonym silniku tylko na załączonym zapłonie zdjąłem wężyki i sprawdziłem ten regulator.A zaczowuje sie on dosyć dziwnie Mianowicie cały czas jakby chciał się zamknąć a nie mógł .Co kilka sekund zamuka się po czym oteiera sie na chwile kawałek i tak w kółko.Moje pytanie czy to normalne zjawisko?
Dodam ze w stanie spoczynku jest nie domknięty do końca
(ogólnie falują obroty co już opisywałem tutaj viewtopic.php?t=13067
Na włączonym zapłonie usłyszałem ze coś wydaje jakiś dzwięk i doszedłem do wniosku ze to coś cały czas pracuje przy nie włączonym silniku tylko na załączonym zapłonie zdjąłem wężyki i sprawdziłem ten regulator.A zaczowuje sie on dosyć dziwnie Mianowicie cały czas jakby chciał się zamknąć a nie mógł .Co kilka sekund zamuka się po czym oteiera sie na chwile kawałek i tak w kółko.Moje pytanie czy to normalne zjawisko?
Dodam ze w stanie spoczynku jest nie domknięty do końca
(ogólnie falują obroty co już opisywałem tutaj viewtopic.php?t=13067
Ostatnio zmieniony 12 mar 2008, 11:58 przez guliusz, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
witam jezeli jest to kejetronic to moze byc JN lub SD sprawdz czy masz zawor dodatkowego powietrza jest przykrecony do kolektora ssacego na wysokosci filtra powietrza jezeli nie masz jest to SD z tego co widze to moze byc DZ lub SD. DZ posiada zawor dodatkowego powietrza SD nie.
moim zdaniem to raczej jest SD odpisz co z tym zaworem
moim zdaniem to raczej jest SD odpisz co z tym zaworem
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
jak masz katalizator i zawor dodatkowego powietrza to jest to JN, jak nie masz katalizatora to masz DZ, a jak masz katalizator a nie masz zaworu dodatkowego to masz SD.
Ale to na zdj wyglada chyba na zwor stabilizacji biegu jalowego (tzw silnik krokowy), czyli to jest SD tak jak kolega wyzej napisal.
Ale to na zdj wyglada chyba na zwor stabilizacji biegu jalowego (tzw silnik krokowy), czyli to jest SD tak jak kolega wyzej napisal.
silnik jest 1,8
[ Dodano: 2008-03-10, 21:32 ]
witam przed chwila sprawdziłem(latarką) ta tylnej klapie mam oznaczenie SD
Więc elektromechanik mnie w błąd wprowadził Zatem jaki to układ paliwowy monowtrysk czy mechaniczny wtrysk?
[ Dodano: 2008-03-10, 21:59 ]
w specyfikacjach przeczytalem ze SD to silnik 1,9 W dokumencie identyfikacji pojazdu mam napisane pojemność silnika 1847 cm3 83 kw
[ Dodano: 2008-03-10, 21:32 ]
witam przed chwila sprawdziłem(latarką) ta tylnej klapie mam oznaczenie SD
Więc elektromechanik mnie w błąd wprowadził Zatem jaki to układ paliwowy monowtrysk czy mechaniczny wtrysk?
[ Dodano: 2008-03-10, 21:59 ]
w specyfikacjach przeczytalem ze SD to silnik 1,9 W dokumencie identyfikacji pojazdu mam napisane pojemność silnika 1847 cm3 83 kw
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: