[1.9TDI 1Z] Kruciec.
- piktorn2016
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:44
karol121, dokładne zlokalizowanie wycieku jest ciężkie ponieważ dzieję się to po odstawieniu auta do garażu, także przez noc sobie cieknie a z rana już mam płyn chłodniczy na bloku silnika tuż pod krućcem. Postaram się zrobić fotkę.
Pewnie na początek będę musiał zainwestować w nowy kruciec to i tak wyjdzie znacznie taniej od uszczelki pod głowicę :cry:
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-03-09, 11:21 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d97 ... ed0e5.html
Oto wyciek zaznaczony czerwonym kolorem.
Myślę, że jednak będzie to wyciek z uszczelki, a nie krućcem.
Co wy sądzicie o tym ????
Pozdrawiam wszystkich.
Pewnie na początek będę musiał zainwestować w nowy kruciec to i tak wyjdzie znacznie taniej od uszczelki pod głowicę :cry:
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-03-09, 11:21 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d97 ... ed0e5.html
Oto wyciek zaznaczony czerwonym kolorem.
Myślę, że jednak będzie to wyciek z uszczelki, a nie krućcem.
Co wy sądzicie o tym ????
Pozdrawiam wszystkich.
Dokładnie niestety nie widać na tej fotce. Może to być z krućca, widać jakąś smugę na głowicy, żeby ciekło ze strony krućca?
Możliwe, że jest to spod uszczelki kiedyś miałem taki przypadek i ciekło podobnie jak u ciebie, uszczelka była do wymiany, głowina do planowania, podczas planowania wyszło, że obok kanału wodnego było delikatne wgłębienie, nie wiem skąd się wzięło, po robocie samochód przejechał już 60tys km i jest ok.
Możliwe, że jest to spod uszczelki kiedyś miałem taki przypadek i ciekło podobnie jak u ciebie, uszczelka była do wymiany, głowina do planowania, podczas planowania wyszło, że obok kanału wodnego było delikatne wgłębienie, nie wiem skąd się wzięło, po robocie samochód przejechał już 60tys km i jest ok.
mozesz spróbowas wsypac taki proszek do uszczelniania chlodnic i zobaczyc co sie bedzie dzialo oczywiscie jak tam chcesz :mrgreen: moze gdzies kolo czujnika puszcza musisz wytrzec sobrze do sucha i jak bedzie rozgrzany silnik dokladnie lukac gdzie to ucieka jakby z uszczelki to bedzie pózniej widac bialy osad na bloku
- piktorn2016
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:44
karol121, niestety na rozgrzanym silniku nie widać najmniejszego wycieku.
Tak jak pisałem wyżej problem pojawia się nocą, gdy auto stoi w garażu.
Z proszkiem do uszczelnienia raczej nie chcę kombinować
Mam jeszcze takie objawy jak :
- V max 160km/h
- oraz po odpaleniu auta z rana silnik sobie chodzi na wolnych obrotach ok 15min po tym czasie wsiadam i gdy ruszam widzę w lusterku jasny dym za mną
- gdy się rozgrzeje silnik i wcisnę pedał gazu max to puszcza naprawdę delikatną smugę czarnego dymku i pózniej już dymek nie ma żadnego koloru.
Tak jak pisałem wyżej problem pojawia się nocą, gdy auto stoi w garażu.
Z proszkiem do uszczelnienia raczej nie chcę kombinować
Mam jeszcze takie objawy jak :
- V max 160km/h
- oraz po odpaleniu auta z rana silnik sobie chodzi na wolnych obrotach ok 15min po tym czasie wsiadam i gdy ruszam widzę w lusterku jasny dym za mną
- gdy się rozgrzeje silnik i wcisnę pedał gazu max to puszcza naprawdę delikatną smugę czarnego dymku i pózniej już dymek nie ma żadnego koloru.
KorNoLio ja nie namawiam do wsypywania uszczelniaczy słyszalem ze moga zatkac centralke i ze nie sa polecane ale wiem tez ze duzo osób wsypalo taki uszczelniacz np Stop Leak i sa zadowoleni nic im sie nie zatkalo i jezdza juz bardzo długo ale ja wcale nie polecam ani nie zniechecam
[ Dodano: 2008-03-11, 12:22 ]
a jakby płyn przedostawal sie do cylindrów to na rozgrzanym i na zimnym by kopcil na bialo
[ Dodano: 2008-03-11, 12:22 ]
a jakby płyn przedostawal sie do cylindrów to na rozgrzanym i na zimnym by kopcil na bialo
- piktorn2016
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:44
Nie koniecznie musiał by dymić zależy ile tego płynu by się dostawało. Mi się wydaję, że jeżeli chcesz zlikwidować ten wyciek i jesteś już pewien, że wydostaje się to spod uszczelki (bo ze zdjęć jest gorzej coś zobaczyć). To zwalaj głowice oddaj do planowania, a jeżeli chcesz to wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie prowadnic, zaworów i dotarcie.