Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI] Problemy z instalacją elek.

ODPOWIEDZ
sidowski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2007, 22:23

[80 B4 1.9 TDI] Problemy z instalacją elek.

Post autor: sidowski » 10 mar 2008, 22:13

Witam Szanownych Forumowiczów!!
Mam kilka problemów związanych z elektryką w mojej ślicznotce, z którą jestem juz ponad pół roku.Jak widac w temacie jest to B4 z 93r. z silniczkiem 1,9 TDI. Bardzo proszę o pomoc, z góry uprzedzam iż jestem laikiem w sprawach technicznych,wobec tego proszę o w miare "łopatologiczne" wyjasnienie i o podanie zakresu kosztów naprawy oraz części jakie trzeba by kupić,ponieważ zamierzam oddac samochod w rece specjalisty od elektryki.
Nie przeciągając, problemy są nastepujące:

1. Brak podświetlenia zegarów,przy czym wszystkie kontrolki sie palą normalnie,kierunkowskazy również,brak podświetlenia popielniczki,schowka,czy regulacji nawiewu.(pragnę dodać iż podświetlenie zegarów zgasło w czasie jazdy i juz wiecej nie odpaliło). Kontrolka AIR-BAG nie gasnie po odpaleniu,ale jak juz doczytałem to pewnie błąd komputera.

2. Kontrolka paliwa "wariuje" tzn. przy zatankowaniu do pełna potrafi pokazywac 1/4 do momentu gdy poziom spadnie do ok połowy(czasem wcale nawet nie drgnie), gdy jest połowa to po odpaleniu podnosi sie do tego poziomu,nastepnie zaczyna opadac do rezerwy oraz czasem znowu sie podnosi.

3. Czasem szyberdach nie chce sie otworzyc lub zamknąc, kiedy wciskam przełącznik,słychac jakby takie stukniecie,ale nic sie nie dzieje, a po chwili dziala bez zarzutu.

4.Nie działa licznik przebiegu, ani dziennego, ani całkowitego.

Pragnę dodać iz bezpieczniki wszelkie zostały sprawdzone i to nie to na 100%, a co do licznika przebiegu, to elektryk powiedzial jak to sprawdzał ostatnio ze sygnał od czujnika jest tylko sam licznik jest padniety.

Także prosze o fachowe rady i z góry dziekuje