[80 B4] Obniżające sprężyny
Ja gwintu do b4 szukam już od dłuższego czasu, i w tym okresie miałem okazję raz okazyjnie kupić FK bez regulacji twardości, ale zostało mi ono sprzątnięte sprzed nosa. Biorąc pod uwagę, że nowe KW czy H&R kosztuje 4-5tys. raczej nie liczyłbym na gwint za 500zł, bo to może się zdarzyć tylko w sytuacji, kiedy ktoś wyciągnie ów zawias ze sprowadzonego auta i kompletnie nie wie co ma. :mrgreen:
Zresztą gwintu nie kupuje się, żeby posadzić auto 35mm, tylko dla posadzenia o 80-100mm (hardcore).
Osobna kwestia, to że gwint jest zerokomfortowy.
Zresztą gwintu nie kupuje się, żeby posadzić auto 35mm, tylko dla posadzenia o 80-100mm (hardcore).
Osobna kwestia, to że gwint jest zerokomfortowy.
mi chodzi o posadzenie auto o 30-40mm nie więcej sa na alegro spręzyny w bardzo dobrej cenie ale obnizają o 60mm a jak dla mnie to za dużo http://moto.allegro.pl/item168753744_sp ... _60mm.htmlsebolec pisze:Osobna kwestia, to że gwint jest zerokomfortowy.
oto link do nich moze ktoś skorzysta
sprezyny obnizajace
mam pytanko natury technicznej...majace na celu utwierdzenie mnie w moim przekonaniu wywnioskowanym z Waszych opisów...jesli chcialbym obnizyc swojego audika b-4 (sedan)do 40mm to nie jest konieczna wymiana amorów??jest to możliwe??jesli tak to prosze o namiary na jakies fajne sprezynki:) dzienx
niestety olejaki:( wiec co??najlepiej sobie odpuscic i smigac na tym co jest??Maroonio pisze:Jesli masz amortyzatory na których jeździsz to gazówki to do -40 mm możesz zakładać sprężyny obniżające. Jesli to olejaki istnieje ryzyko że szybko wyleją. Jeśli chodzi o namiary na sprężyny to parę postów wyżej jest pare linków do aukcjimam pytanko natury technicznej...majace na celu utwierdzenie mnie w moim przekonaniu wywnioskowanym z Waszych opisów...jesli chcialbym obnizyc swojego audika b-4 (sedan)do 40mm to nie jest konieczna wymiana amorów??jest to możliwe??jesli tak to prosze o namiary na jakies fajne sprezynki:) dzienx
Mój znajomy ma audi 80 wersje sport edition seryjnie obniżoną i komfort jazdy jest taki sam jak przy serii wrażenia wizualne jeszcze lepsze , ja jeżdżę na sprężynach eibach -40 i przyznaje że jest auto twardsze co za tym idzie komfort jazdy jest gorszy ale nie narzekam, zużycie zawiechy jest standardowe i nie zdecydowałbym się na powrót do serii. Polecam!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
- Kontakt:
jak dziś wracałem z pracy to jechała przedemną laska i jej palił się hamulec, kopciło się z koła jak z zajechanego diesla - ale to tak na marginesie ... chodzi mi o to że byłem sobie zalać gada do pełna na petrochemi i jak wracałem od kasy to przyglądałem się swojej 80...wyglądała jak by stała bez powietrza taka niska ) na parkingu w pracy mam najniższe auto po CRX-e. A jak stoje na światłach to aby popatrzeć innemu kierowcy w oczy to musze podnosić głowę jak bym chciał gwiazd pooglądać wszystcy dookoła siedzą jak na jakichś tronach hehehehe...niskie auto jest ładne i fajne widok zazdrośnika - bezcenny
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec