[B3 90 2.3 NG] Strzelanie w zawieszeniu przy ruszaniu
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
ciężko to wytłumaczyć ale kłaniają sie prawa fizyki... sprawdzić półoś można tak, jedno koło do góry auto na luz, jedna osoba kręci kołem a druga najlepiej w kanale obserwuje półoś można sobie coś przystawić np, trzonek od młotka 2mm od półośki łatwiej będzie wychwycić bicie, druga strona tak samo. co do zakresu prędkości to przy pewnych obrotach siła bicia może się zmniejszać , tu działa jakieś tam prawo fizyki... :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 11:22
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 09:35
- Lokalizacja: Warszawa
[b4 ABK] Stuk przy dodawaniu gazu
Witam.
Przegladalem forum, jednak nic nie znalazlem.
Problem jest taki:
Cos stuka przy dodawaniu gazu. Gdy ruszam slychac glosny stuk tak jakby przegub, slychac to z prawej strony. Gdy odpuszcze gaz stuk ustaje, jednak gdy tylko chce przyspieszyc stukanie znowu sie pojawia. Problem wystepowal juz kiedys, lecz wszystko ustalo. Dzisiaj problem wrocil... Gdy jade na luzie lub hamuje nic nie stuka. Czasem jeszcze stuknie jak puszcze gaz a samochod jest na biegu.
Ujmujac najprosniej: cos stuka z prawej strony przy dodawaniu gazu... mozna zwariowac.
Przegladalem forum, jednak nic nie znalazlem.
Problem jest taki:
Cos stuka przy dodawaniu gazu. Gdy ruszam slychac glosny stuk tak jakby przegub, slychac to z prawej strony. Gdy odpuszcze gaz stuk ustaje, jednak gdy tylko chce przyspieszyc stukanie znowu sie pojawia. Problem wystepowal juz kiedys, lecz wszystko ustalo. Dzisiaj problem wrocil... Gdy jade na luzie lub hamuje nic nie stuka. Czasem jeszcze stuknie jak puszcze gaz a samochod jest na biegu.
Ujmujac najprosniej: cos stuka z prawej strony przy dodawaniu gazu... mozna zwariowac.
Witam. ja mam takie same objawy tyle ze u mnie samocod trzesie sie przy przyspieszaniu niezaleznie od predkosci samochodu a obrotow silnika czyli okolo 2000-3000 obr. prosze o pomoc.tak samo trzesie samochodem na 1 biegu ok. 20km/h i na 5 biegu 80km/h. :-x nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale kiedy jade 100km/h , puszczam gaz to jakies kilka sekund zwalnia a pozniej sam przyspiesza jakas sekunde i znowu zwalnia. troche za duzo pali. prosze o pomoc
witam, mam dokladnie to samo... tez po wymianie sworzni, gałek i łożysk w przednich kołach bylo wszystko rozregulowane i wogole mialem wrazenie, jakby kierownica przy skrecaniu podczas wolnej jazdy bardzo łatwo wchodzila w maksymalny skret, tak jakby zamiast dąrzyć do wyprostowania kół, kołą uciekały w pozycje skrętu.
Po ustawieniu zbieznosci, dalej to samo...
Nie czy cos mechanik pomieszal ... na odwrót założył sworznie zwrotnicy (nie wiem czy to możliwe).
Przy max skrecię w lewo prawe koło jest za bardziej skrecone niż lewe (a powinno być odwrotnie) i ślizga się... przy jezdzie prosto jest ok.
Co mam teraz z tym fantem zrobić?
PS. Audi 1.8S 88r pelny mech. wtrysk paliwa.
Z góry dzięki za odpowiedzi
[ Dodano: 2009-05-15, 07:29 ]
Czy jest możliwe założyc prawy sworzeń na lewe koło?
Bo może to jest przyczyną, że zewnętrzne koło na zakręcie jest bardziej skręcone niż wewn., a powinno być odwrotnie.
To sa te sworznie na 2 śruby mocowane
Po ustawieniu zbieznosci, dalej to samo...
Nie czy cos mechanik pomieszal ... na odwrót założył sworznie zwrotnicy (nie wiem czy to możliwe).
Przy max skrecię w lewo prawe koło jest za bardziej skrecone niż lewe (a powinno być odwrotnie) i ślizga się... przy jezdzie prosto jest ok.
Co mam teraz z tym fantem zrobić?
PS. Audi 1.8S 88r pelny mech. wtrysk paliwa.
Z góry dzięki za odpowiedzi
[ Dodano: 2009-05-15, 07:29 ]
Czy jest możliwe założyc prawy sworzeń na lewe koło?
Bo może to jest przyczyną, że zewnętrzne koło na zakręcie jest bardziej skręcone niż wewn., a powinno być odwrotnie.
To sa te sworznie na 2 śruby mocowane