Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Ralf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 19 paź 2007, 23:12
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: Ralf » 17 mar 2008, 19:31

Z taką suszarką to nie będzie potrzeba radia to będzie czysta muzyka dla uszu ;-) sie tu normalnie kroi niezły potwór tylko czekać na końcowy efekt :mrgreen: szacun quattro

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 17 mar 2008, 20:31

RS-a mozna kupic, ale stwozyc wlasne? To jest dopiero sztuka, i to jeszcze TDi :-P Ogromny szcunek za wlozona prace i zapal, jestem pod ogromnym wrazeniem. Od paru dni czytam ten temat, ale dopiero dzis mi sie szczena zamknela i moge cos powiedziec :-P

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 17 mar 2008, 20:38

bartek18150 pisze:RS-a mozna kupic, ale stwozyc wlasne? To jest dopiero sztuka, i to jeszcze TDi :-P Ogromny szcunek za wlozona prace i zapal, jestem pod ogromnym wrazeniem. Od paru dni czytam ten temat, ale dopiero dzis mi sie szczena zamknela i moge cos powiedziec :-P
nie pisz ,że to RS , bo znów się zacznie :/

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 17 mar 2008, 20:44

nie pisz ,że to RS , bo znów się zacznie :/
Sorka :-/ to mial byc komplemet, juz siedze cicho :-)

I jeszcze raz pelen podziw za zaparcie i dazenie do celu.

A ta suszarka to niezla :mrgreen: Ciekawo jakie cisnienie da. A i te fotele sa boskie! Swietnie wygladaja 8-)

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 17 mar 2008, 20:53

tak czy siak auto swietne i mody naprawde królewskie
napewno królewska kase trzeba miec lub ewetualnie byc włascicielem AS'a zeby miec na te przeróbki :lol:
szczerze to dobre podejscie i mozliwosci zeby wielu scigacza w bemkach utrzec nosa <ok>

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 17 mar 2008, 21:13

powiem tak : dwa rymy trzy rymy zobaczymy,
zaden swiezak nam nie bedzie robic zadymy :mrgreen:
ooo patrzcie wszyscy quattro nowym gadzetem wrobi wazenie
czyms co sprawi ze bedzie smigac po miescie jak szaleniec :mrgreen:
ja jestem lukasz a mickiewicz był adam
nie nawijam wiecej tylko na miasto spadam :mrgreen:
tam laski czekaja na wyrywanie
wiec koncze w tym temacie juz spamowanie :mrgreen:
pozdro pozdro ... ps quattro fajna ta twoja nowa suszara <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 17 mar 2008, 22:02

duo nie szalej ;-)
Suszarka zacna, ciekawe jak sie spisze.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 17 mar 2008, 22:14

530d - 184HP 2.9L D M57 99-03 GTV2556V
730d 3.0L D M57 03- GTV2556V
X5 2.9L D 04- GT2260V
X5 2.9L D M57 00-03 GT2056V
X5 2.9L D 03-04 GT2260V

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 17 mar 2008, 22:24

X5 2.9L D 03-04 GT2260V ta najlepsza i przetestowana (250PS 500Nm) , z gt25 bedzie problem z dolem

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 17 mar 2008, 22:29

staszek quattro pisze:z gt25 bedzie problem z dolem
co za problem... założyć mniejszą drugą i dół z głowy :-P

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 17 mar 2008, 22:30

staszek quattro pisze:z gt25 bedzie problem z dolem
a czy Ty u siebie masz dół ??
bo ja na seri nawet nie mam :)
po za tym przy takich modach zakres obrotów nie bedzie już 1000-4000 tylko 2000-5000 więc myśle , że i tak będzie nieźle , ale to się okaże dopiero po skompletowaniu założeniu na autko oraz dobrym wystrojeniu

[ Dodano: 2008-03-17, 22:32 ]
szuan pisze: co za problem... założyć mniejszą drugą i dół z głowy :-P
to wtedy byłby dopiero problem
po pierwsze musisz zmontować sobie pod to kol wydechowy , musisz zrobić tam miejsce , musisz poprawić dolot by dawał z 2 suszarek, a potem hehe co najlepsze zostawiłem sobie na koniec , potem musisz to jeszcze zestroić by ładnie chodziło !!!! co wcale nei jest takie proste

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 18 mar 2008, 09:36

dolu moze nie mam ale mam zakres obrotow , czego w tdi nie ma , jak zalozy walek to 500 obr wyzej . poogladaj wykresy tdi na duzych lochach i zobaczysz ze jezdzi sie jak benzyna bez dolu ktora kreci sie do 4500 obr , urok tdi polega na tym ze od samego dolu jest ciag , przesadzajac z turbina niknie najwieksza zaleta takiego silnika i do tego wzrosnie zuzycie paliwa bo caly czas musisz z butem w podlodze jechac

jak to powiedzial moj znajomy: diesel jest jak cymbalki dla przeczkolakow , zaczynasz grac melodie i ci sie skala konczy :)

tu jest wykres corrado tdi PD
http://img241.imageshack.us/img241/3179 ... 5kmxg6.png

leon tdi PD
http://asgaard.kk.e-wro.pl/leon/wykres236.gif

to sa wartosci po obrobkach glowic , walkach itd........
Ostatnio zmieniony 18 mar 2008, 09:45 przez staszek quattro, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 mar 2008, 09:43

seryjna esdwa ma dół, bo max moment ma przy 1900 obr/min.

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 18 mar 2008, 09:43

stasiu no masz doświadczenie w tdi to sie chwali , rady bezcenne ! , poczekaj jeszcze max miesiąc sie okaze jaki bedzie doł do ilu sie bedzie krecił , itd ........
jak chodzi o turbo to kazda z rodziny gt 20 ,22 ,24 25 , mam takie samo mocowanie i przy kolektorze i wydech idt , wiez żaden probplem wymienić wrazie jak sie okaże że turbodziura bedzuie faktycznie dość duża
Tym razem posłuchałem rady Daniela z TTC , ona stanowczo doradził gt25 jak chce miec ponad 250 PS ........ i z doświadczenia mi mówił że auto zacznie zapierdalać od 2500 obr do odcięcia czyli 6000 obr

pozdrowionka

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 18 mar 2008, 09:48

no to czekam.... diesel to nie honda , tym bardziej PD , nie zakreci sie wysoko bo nie zdazy paliwa wtrysnac , ale to drobny szczegol o ktorym wiesz...
na wykresach ktore wkleilem silniki nie kreca sie powyzej 5 tys obr , a ci co je robili z pierwszej lapanki nie sa....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl