Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 18 mar 2008, 10:08

no forum piszesz cos innego a prywatnie mówisz zupełnie inaczej h... wie o co ci chodzi , daj se siana z pokazywanie wykresów i pisaniem kto co gdzie ma bo mnie to wali .....pisze po raz kolejny SKĄCZE AUTO TO WSZYSTKO BEDZIE JASNE po co teraz spekulować ile wycisne , co padnie ,ile sie bedzie kręcił i ile bedzie spalał ....
Jak pisałem , żeby paliwa dostał więcej kupiłem pompki AL , żeby sie lepiej kręcił wałek GRUNDLER , turbina ? może za duża , wydech 3 cale kwasiak i kolektor pod gt kwasiak ( poswietach autko jedzie do TTC wszystko ustalone) ..........myśle że po takich zabiegach można uzyskać 260 PS ....na to licze najwyżej sie przeliczy ale nik mnie od tego nieodwiedzie piszące że daj se spokuj bo i tak h.. z tego bedzie !!!!

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 18 mar 2008, 10:18

a ty swojego agresorka właczasz znowu ,oddychaj spokojnie . nie pisze ci tego zlosliwie, czy pomki al czy inne nie znienisz czasu jaki jest do wtrysniecia paliwa w cyklu , przez co nie zakrecisz wysoko bo nie zdazy sie ropa spalic , a co do turbo to powedzalem ci dokladnie jaki model da jakie przyrosty , i nie trzeba nic eksperymentowac , zmieniac turbin , piec razy stroic auta itd....ale jak to mowia , twoja piaskownica i twoje klocki....

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 18 mar 2008, 10:48

moj silnik mial wczesniej takie duze turbo i 240 KM ale ja jednak mam mniejsze bo przy napedzie na przod i tak malym zakresie obrotow z max moca to bym nie naszalal za wiele

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 18 mar 2008, 11:48

ale diesla da rade ciągnąć tak samo jak benzynę do wysokich obrotków :) trzeba tylko wiedzeić jak to wszystko pożenić.
dół będzie słabszy to woadomo , nie ma auta co ma mocny dół i górę , trzeba by mieć 2 loszki do tego z VTG by coś takiego osiągnąć , ale tu jak pisałem problemem jest dobre wystrojenie tego.

Leo jeździłem też seryjną eSką Desa i też nie ciągnie od tych 2 tysi tylko wyżej :(

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 mar 2008, 12:27

Ej tak sie klucicie ja tak sobie czytam ale to chyba normalne ze dolu nie bedzie bo zadne auto czy motocykl nie ma mocnego dolu czy to seria czy dobrze zmodzone a co do obr.max. to mysle ze nawet jak wykreci 6000 to i tak malo istotne bo najwieksza moc bedzie miedzy najwyzszym momentem a najwieksza moca a potem zostaje tylko wrzucic wyzszy bieg.
DRED <co> przeziebiony jestem i mam goraczke to nie mysle co pisze :-P
Ostatnio zmieniony 18 mar 2008, 22:03 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 18 mar 2008, 13:04

Słonik pisze:Ej tak sie klucicie ja tak sobie czytam ale to chyba normalne ze dolu nie bedzie bo zadne auto czy motocykl nie ma mocnego dolu czy to seria czy dobrze zmodzone a co do obr.max. to mysle ze nawet jak wykreci 6000 to i tak malo istotne bo najwieksza moc bedzie w przedziale 3000-5000 a potem zostaje tylko zredukowac bieg.
2 błędy nie zredukować a wrzucić wyższy bieg , jakbyś redukował to byś już skrzyni nie miał , podobnie z zaworami i rozrządem.

zakres obrotów nie miedzy 3 a 5
tylko między max momentem a max mocą

jeszcze jedno , diesle mają mocny dół turbo diesle z małą sprężarką i to jest przewaga diesla nad PB , że nie trzeba ich kręcić


cóż poczekamy zobaczymy.
może ja pomysle nad jakimś garecikiem

PS Staszek będę miał fajny sofcik na 1.7 bara do opchnięcia pod 350 PS i KKK z Rsa

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 18 mar 2008, 14:20

ClNEK pisze:moj silnik mial wczesniej takie duze turbo i 240 KM ale ja jednak mam mniejsze bo przy napedzie na przod i tak malym zakresie obrotow z max moca to bym nie naszalal za wiele
tylko to masz pompe a nie PD a to jezt duza roznica , a po drugie na "duzym" turbo wojtek mial krotka skrzynie co inaczej wplywalo na zakres wykorzystywanej mocy

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 18 mar 2008, 17:09

staszek quattro pisze:
ClNEK pisze:moj silnik mial wczesniej takie duze turbo i 240 KM ale ja jednak mam mniejsze bo przy napedzie na przod i tak malym zakresie obrotow z max moca to bym nie naszalal za wiele
tylko to masz pompe a nie PD a to jezt duza roznica , a po drugie na "duzym" turbo wojtek mial krotka skrzynie co inaczej wplywalo na zakres wykorzystywanej mocy
no mial mial krotka, tez mialem krotka ale to byla tragedia :) a co lepsze ? pompa czy PD ? wsumie nie do konca sie znam hehe

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 18 mar 2008, 17:23

pompa sie wyzej kreci , silniki PD osiagaja power wczesniej ale tez nie lubia obrotow wysokich i sa konstrukcyjnie mocniejsze

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 18 mar 2008, 19:37

quattro pisze:wałek GRUNDLER
właśnie... wałek, czy ktoś ma jakieś linki sklepów internetowych? bo znalazłem tylko świątka :roll: sorki za OT :-?

PS. quattro ja Ci nie będe mówił co masz robić, bo i tak pewnie masz plan już poukładany w głowie <ok>

A co do staszka quattro, jak człowieka stac na bawienie się w kolejne strojenie, czy zmianę turbo, to niech to robi :roll: BROŃ BOŻE nie chce NIKOMU w portwel zaglądać :!:

pozdrawiam <piwo> <lol>

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 18 mar 2008, 20:27

a walek do czego ? diesel benzynka czy do ciasta :), diesel -grundler-sprzedaje chyba compsport , do bezyn DBillas , Schrick...ale tanie nie sa

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 18 mar 2008, 20:54

u świątka, 4 cyl. 8V 1,8 / 2,0 827 hydr. od '86 za taki życzą sobie 760PLN + 360 za reg koło rozrządu

Informacje dodatkowe 4 cyl. 8V 1,8 / 2,0 827 hydr. od '86:

* do seryjnych elementów współpracujących
* do codziennej eksploatacji

jeszcze raz sorry za OT, ale to silniejsze ode mnie.... <osohozi>

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 19 mar 2008, 09:49

swiatek z schrickiem ma tyle wspolnego co szczanie w piwnicy i picie w szczawnicy :)

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 19 mar 2008, 10:44

szuan pisze:właśnie... wałek, czy ktoś ma jakieś linki sklepów internetowych? bo znalazłem tylko świątka
no kolego ja Ci raczej niepomoge bo kupiłem wałek używany po przelocie 30000 , wałki GRUNDLERA robi compsport ceny nowych są dość wysokie od 2500 zł :-( , i tylko diesel

staszek quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 05 cze 2007, 12:53

Post autor: staszek quattro » 19 mar 2008, 12:46

compsport nie robi walkow tylko niemi handluje

http://www.grundler-motorsport.de/

ps: quattro goldem zanalazles ten mamiar na walek ? bo mam linka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl