[B4 1,6 ADA] Wentylatory chłodnicy chodzą non stop
Wymieniłem termostat (4 godziny mi to zajęło, powiesić tego co te śruby tak umiejscowił) sprawdziłem stary w garnku z wodą i wygląda na sprawny ale widać coś mu dolegało. Na nowym silnik rozgrzewa się szybciej i temperatura dochodzi do 90 stopni. Co do czujnika wentylatorów to się sam naprawił bo gdy ponownie podłączyłem do niego wentylatory (po 2 dniach przerwy) już się nie kręcą. Jak na razie chłodnica nie osiąga takich temperatur by miały się zacząć kręcić ale mam nadzieje, że czujnik nie wywinie mi numeru w drugą stronę -jakby co mam nowy w zapasie- jak się ociepli to się okaże.
Po ponownym napełnieniu układu chłodzenia płynem, po przejechaniu kilku kilometrów musiałem uzupełniać czy to normalne czy mam przeciek?
Aha co do uszczelnienia termostatu: uszczelnia się go jednym oringiem pomiędzy termostatem a króćcem węża? Bo w zestawie z termostatem miałem 6 uszczelek.
Po ponownym napełnieniu układu chłodzenia płynem, po przejechaniu kilku kilometrów musiałem uzupełniać czy to normalne czy mam przeciek?
Aha co do uszczelnienia termostatu: uszczelnia się go jednym oringiem pomiędzy termostatem a króćcem węża? Bo w zestawie z termostatem miałem 6 uszczelek.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Seyv, To odrzaluj sobie troche paliwka i czasu i jak wrucisz gdzies z jazdy dluzszej, ze silnik zadzyl sie nagrzac, nie gas go tylko postaw na biegu jalowym i obseruj weze. Od czasu do czasu przygazuj mu zeby pompa przepchala troche plynu. I zobaczy czy sie wentylatory wlanczaja, bo jak sobie kiedys nie daj boze zagotujesz wode to bedziesz sobie w brode plul
- michal197609
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 28 kwie 2007, 23:31
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Popieram bartek18150. Trzeba po prostu sprawdzić czy się włączą. Wystarczy, aby po jeździe silnik pochodził przez chwilę przy zatrzymanym samochodzie i muszą się załączyć. Choć moim zdaniem jeśli czujnik już się psuł to wcześniej czy później znów się zatnie i najlepiej go już wymienić, żeby nie mieć dużo wiekszego problemu. Troszkę pracy a ile spokoju.