[B3 1,8s JN]Problem ze ssaniem ;[
[B3 1,8s JN]Problem ze ssaniem ;[
Witam, mam pewien problem. Otóż tak gdy rano odpalam audice to ssanie nie chodzi, a po pewnym czasie gdy silnik juz sie nagrzeje wlacza sie ssanie i ciagle chodzi na ssaniu. Nie wiem co jest, pomóżcie pls. :-| Nie pomaga nawet ponowne uruchomienie silnika. ( Mam Audi 80 B3 1.8s , bez LPG, 89`na wielopunktowym wtrysku)
Ostatnio zmieniony 19 mar 2008, 21:34 przez Zon3, łącznie zmieniany 2 razy.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Popraw temat bo wladze beda zle. Poprawny temat to taki: [B3 1,8s NE]Problem ze ssaniem ;[ Skopjuj temat tak jak napisalem a bedzie ok <ok> Tylko ze 1,8 na wielopunkcie to nie jest to oznaczenie NE
Przechodzac do sedna tematu, co masz na mysli ssanie?? Najpierw muszisz okreslic dokladnie jakie masz oznaczenie silnika, bo nie wiele pomozemy w temacie. Oznaczenie jest na nalepce na klapie bagaznika
Przechodzac do sedna tematu, co masz na mysli ssanie?? Najpierw muszisz okreslic dokladnie jakie masz oznaczenie silnika, bo nie wiele pomozemy w temacie. Oznaczenie jest na nalepce na klapie bagaznika
poprostu chodzi mi o to ze na zimnym silniku sa obroty okolo 950 i wtedy ssanie nie dziala, a gdy silnik sie na grzeje to wzrastaja do 1200 i caly czas juz tak jest (chodzi na ssaniu) i przez to strasznie duzo pali. Nie wiecie co moze byc?
P.S. apropo tego oznaczenia znalazlem w oznaczeniach na stronce cos takiego: [JN: wtrysk wielopunktowy mechaniczny KE- Jetronic]
P.S. apropo tego oznaczenia znalazlem w oznaczeniach na stronce cos takiego: [JN: wtrysk wielopunktowy mechaniczny KE- Jetronic]
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
aha, ale nie wiem co Ci napisac bo nie znam dokldanie oznaczenia silnika. Silniki na wielopunktowy wtrysku mialy oznaczenia JN, DZ, SD i nieco ruznia sie one od siebie.Zon3 pisze:poprostu chodzi mi o to ze na zimnym silniku sa obroty okolo 950 i wtedy ssanie nie dziala, a gdy silnik sie na grzeje to wzrastaja do 1200 i caly czas juz tak jest (chodzi na ssaniu) i przez to strasznie duzo pali. Nie wiecie co moze byc?
P.S. apropo tego oznaczenia znalazlem w oznaczeniach na stronce cos takiego: [JN: wtrysk wielopunktowy mechaniczny KE- Jetronic]
A powiedz masz katalizator albo dodatkowy zawor powietrza??
PS przedweszystkim jak sie maja swiece, kable WN, kopulka, palec iltry paliwa i powietrza? To podstawowe zeczy.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
pytanie tylko jaki ten wielopunkt i jaka instalacja wtryskowa KJ-jetronic czy moze K-jetronic podstawa to kod silnika napisz jaki masz osprzet silnika lub jakiego nie masz na domysly troche trudno a roznice sa znaczacebartek18150, napisal ci roznice miedzy silnikami przy tej pojemnosci teraz kolego polecil bym oblukac silnik napisac co jest i wtedy likwidowac usterke
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
ja na twoim miejscu nie regulowalbym obrotow tylko sprawdzilbym zawor dodatkowego powietrza z tego co napisales to na zimnym ma 950obr. a nagrzany 1200 wnioskuje ze sie nie zamyka w silniku JN dziala jako ssanie ale czytajac wczesniejszy post to albo nie wiesz gdzie jest ten zawor albo to nie silnik JN
owy zawor znajduje sie pod kolektorem ssacym dochodza do niego dwa weze jeden waz idze od kolektora ssacego a drugi do gumy przy przeplywomierzu
proponowalbym na rozgrzanym silniku zacisnac lub zalamac ktorys z wezy obroty powinny zmalec
podobnie moze byc z zaworem zwiekszajacym obroty ale najpierw sprawdz dodatkowe powietrze i naoisz co zaowarzyles
owy zawor znajduje sie pod kolektorem ssacym dochodza do niego dwa weze jeden waz idze od kolektora ssacego a drugi do gumy przy przeplywomierzu
proponowalbym na rozgrzanym silniku zacisnac lub zalamac ktorys z wezy obroty powinny zmalec
podobnie moze byc z zaworem zwiekszajacym obroty ale najpierw sprawdz dodatkowe powietrze i naoisz co zaowarzyles
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Masz kolego 100% racji co do tego, tylko pozwul ze poprawie by nie wprowadzic nikogo w blad, jak na rozgrzanym silniku sciszniesz waz obroty powinny utrzymac sie bez zmian, jezeli sie zmienia to znaczy ze jest zaciety w pozycji otwartej. Na zimnym natomiast po zacisnieciu weza obroty powinny zmalec.proponowalbym na rozgrzanym silniku zacisnac lub zalamac ktorys z wezy obroty powinny zmalec