[b4 1.9tdi 1Z] trzęsie kierownicą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 mar 2008, 23:27
- Lokalizacja: Lidzbark Warminski
[B4 1.9 1Z] Stukajace zawieszenie
mam problem z zawieszeniem, stuka. mechanicy mówią, że nic mu nie jest a w audi 80 to normalne. pomocy bo zwariuję.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2008, 08:36 przez mariusz.m1975, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dzwonek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: B4 1.9 Z1 stukajace zawieszenie
sprecyzuj pytanie, tak Ci nie pomożemymariusz.m1975 pisze:[B4 1.9 1Z] mam problem z zawieszeniem, stuka. mechanicy mówią,że nic mu nie jest a w audi 80 to normalne. pomocy bo zwarjuję[/b]
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
mariusz.m1975, więcej konkretów to po pierwsze.
Po drugie umieść model i typ silnika w nawiasie kwadratowym tak jak zwykliśmy to robić na tym forum.
Po trzecie użyj opcji szukaj bo było mase tematów na ten temat.
Po czwarte mechanik głupoty ci gada. Jak wszystko będzie wymienione i wstanie takim jakim powinno być to nie ma prawa stukać. Czasem stuka też coś innego niż zawieszenie a daje taki efekty. Ja mam B3 z 90 roku, wymieniłem parę pierdołów w zawieszeniu i nic nie stuka, cisza jak makiem zasiał, więc gadanie że w Audi stuka i tak ma być jest nieprawdą.
Po drugie umieść model i typ silnika w nawiasie kwadratowym tak jak zwykliśmy to robić na tym forum.
Po trzecie użyj opcji szukaj bo było mase tematów na ten temat.
Po czwarte mechanik głupoty ci gada. Jak wszystko będzie wymienione i wstanie takim jakim powinno być to nie ma prawa stukać. Czasem stuka też coś innego niż zawieszenie a daje taki efekty. Ja mam B3 z 90 roku, wymieniłem parę pierdołów w zawieszeniu i nic nie stuka, cisza jak makiem zasiał, więc gadanie że w Audi stuka i tak ma być jest nieprawdą.
[80b3] kapitalny remont zwieszenia
Witam
Jezdze na taxi zawiecha jest do remontu. Stuki, puki, tyl, przod. Szuranie z hamulcow. Zgrzyt przy skrecaniu. Podczas jazdy slychac piszczenie z tylnego lewego kola. Panie i Panowie ile na to trzeba wydac aby to wszystko zlozyc. Kompletne zawieszenie czesci i robocizna. Pytanie troche naiwne jednak prosze o przspuszczalna odpowiedz. Oczywiscie tylko zmaienniki. 80 b3 1,8 i 91 rok zwykle standardowe zawieszenie. Hamulce przo tarcza, tyl beben
Jezdze na taxi zawiecha jest do remontu. Stuki, puki, tyl, przod. Szuranie z hamulcow. Zgrzyt przy skrecaniu. Podczas jazdy slychac piszczenie z tylnego lewego kola. Panie i Panowie ile na to trzeba wydac aby to wszystko zlozyc. Kompletne zawieszenie czesci i robocizna. Pytanie troche naiwne jednak prosze o przspuszczalna odpowiedz. Oczywiscie tylko zmaienniki. 80 b3 1,8 i 91 rok zwykle standardowe zawieszenie. Hamulce przo tarcza, tyl beben
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
od siebie mogę powiedzieć, że mój rachunek z warsztatu za zawieszenie (tył) wyglądał tak: tuleje belki tylnej 200 zł, po 50 zł za stronę przy wymianie odbojów i osłon... (zapomniało się o nich przy wymianie amortyzatorów w maju... straciłem stówę ) + łożysko 40zł... w sumie wyniosło mnie 340 zł + części 150 zł...
W NORAUTO za wymianę 2x łącznik stabilizatora, dwie poduszki w przednich amortyzatorach, 2x łożyska skośne w tylnych kołach, zapłaciłem (robocizna + części) 808PLN (sic!). W małym warsztacie za wymianę tarcz tylnych z klockami, z przodu tylko klocki, zapłaciłem już nie pamiętam dokładnie, ale coś około 300PLN (zamienniki).
Ja ostatnio wymieniałem łożyska z tyłu bo już czas najwyższy był
Koszt to niecałe 100 zł za częsci czyli 2x zestaw naprawczy ori niemcy (tutaj mała zagadka bo na prowadnicach do kulek łożysk miałem made in germany a na łożyskach made in italy ?! ?!). Robocizna to 2-3h z Ojcem w garażu. Jeśli planujesz kapitalke zawieszenia to moim zdaniem tylko własnoręcznie i na ori cześciach. Audi jak to solidny niemiecki samochód jest prosty w budowie i 90% rzeczy zrobisz sam. Cen w tej chwili nie pamiętam ale np. tuleje na przód to koszt okolo 20zł (Febi) za obie strony :mrgreen: Wymiana oczywiście samemu.
Najlepiej to zapytaj o ceny w tych sklepach u siebie gdzie masz znizki na taxi. Robocizna to wyrzucenie pieniędzy, uwierz że jestes to wszystko w stanie zrobić sam.
Powodzenia
Koszt to niecałe 100 zł za częsci czyli 2x zestaw naprawczy ori niemcy (tutaj mała zagadka bo na prowadnicach do kulek łożysk miałem made in germany a na łożyskach made in italy ?! ?!). Robocizna to 2-3h z Ojcem w garażu. Jeśli planujesz kapitalke zawieszenia to moim zdaniem tylko własnoręcznie i na ori cześciach. Audi jak to solidny niemiecki samochód jest prosty w budowie i 90% rzeczy zrobisz sam. Cen w tej chwili nie pamiętam ale np. tuleje na przód to koszt okolo 20zł (Febi) za obie strony :mrgreen: Wymiana oczywiście samemu.
Najlepiej to zapytaj o ceny w tych sklepach u siebie gdzie masz znizki na taxi. Robocizna to wyrzucenie pieniędzy, uwierz że jestes to wszystko w stanie zrobić sam.
Powodzenia