Witam. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat i podam od razu jak najwięcej szczegółów (wedle zaleceń

)
1. Silnik najczęściej pracuje na około 1000 obr/min (nagrzany).
2. Czasem po odpaleniu zimnego silnika wchodzi 800 obr/min i się dławi, po lekkim dodaniu gazu wchodzi na 1200 obr/min i tak trzyma, potem (po lekkim nagrzaniu) gwałtownie spada do 800. Zdarza się jednak, że odpala prawidłowo i stopniowo spada do 1000.
3. Przy tych 800 obr/min trochę się trzęsie, minimalnie falują obroty, przy wyższych obrotach na biegu jałowym chodzi równo.
4. Przy wprowadzeniu na ok. 1400 obr/min i nieruchomym trzymaniu nogi na gazie obroty też delikatnie falują.
5. Gdy zimny, potrafi się zakrztusić przy ruszaniu lub zmianie biegu na wyższy.
6. Gdy zimny, po lekkim wciśnięciu i puszczeniu gazu obroty spadają dopiero po chwili, czasem się nawet najpierw minimalnie zwiększają.
7. Słychać lekkie popierdywanie, chyba z okolic tłumika środkowego.
8. Zwiększone spalanie, myślę, że o ok. 30%.
9. Niedawno wymienione świece, niebieski czujnik i ustawiony zapłon. Wszystko zwieńczone resetem i adaptacją.
To chyba wszystko

Mam nadzieję, że zbyt nie zamieszałem

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
