[80 B4 2.0 ABK] Problem z centralnym zamkiem
- sw35
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 04 maja 2007, 20:21
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 PM
- Lokalizacja: Głogów
[80 B4 2.0 ABK] Problem z centralnym zamkiem
Witam. Mój problem dotyczy rozładowywania akumulatora przez centralny zamek. Pobór prądu w stanie spoczynku wynosi 0,13A , po wyciągnięciu bezpiecznika nr 19 (centralna blokada drzwi), pobór prądu spada do wartości 0,01A. Auto kupiłem w kwietniu zeszłego roku z centralnym zamkiem ale bez sterowania z pilota. W sierpniu wymieniłem akumulator (padł ze starości). Na początku września zamontowałem centralke z pilotem do zamka (w warsztacie specjalistycznym) i od tego czasu zaczęły się problemy z rozładowywaniem akumulatora na postoju. Czy problem może tkwić w złym podłączeni centralki sterowania centralnym zamkiem? Proszę o odpowiedzi.
Jeżeli przed montażem sterownika było ok. to napewno coś jest nie tak. Jak możesz to ten zamontowany sterownik odłącz od instalacji centralnego i odłącz od niego zasilanie wróć do opcji zamykania z kluczyka, wykluczysz ewentualność innego poboru prądu. Jak będziesz miał jasność pozostaje tylko domagać sie reklamacji.
- sw35
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 04 maja 2007, 20:21
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 PM
- Lokalizacja: Głogów
Nie odłączałem sterownika do zamka bo pogoda jest nie najlepsza a nie mam gdzie pogrzebać ale zauważyłem, że przy wyciągniętym bezpieczniku nr 19, gdy wcisne na pilocie zamykanie lub otwieranie to kierunkowskazy migają. Wydaje mi się, że to nie centralka powoduje taki pobór prądu. Problem tkwi chyba w pompce.
I po problemie. Wymieniłem pomke centralnego zamka na sprawną. Zużycie prądu na postoju wynosi teraz 0,01 A.
I po problemie. Wymieniłem pomke centralnego zamka na sprawną. Zużycie prądu na postoju wynosi teraz 0,01 A.
hej...
witam koledzy...
Mam dziwny problem jak dla mnie ponieważ od jakiegoś czasu borykam się z z tym że po zgaszeniu silnika wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki: wycieraczki kierunki światła nadmuch działa!!!
Wyjąłem przekaźnik nadal nadmuch działa,wyjąłem kostkę stacyjki kupiłem nową bo myślę może to wina tego,bez zmian to samo nadal wszytko działa dop po wyjęciu bezp 19 wszystko wróciło do normy,ale od czego jest ten bezp??
Czy wszystko będzie działało jak należy??
Dodam że centralnego nie mam ponieważ do wtyczek od pompki dost się woda zrobiło się zielono we wtyczce no i "dwa bolczyki" od wtyczki siedzą w pompce na stałe porostu zardzewiało...?? nie wiem jak to nazwać,no i trzech bolców brakuje,czy przyczyna jest gdzieś tam?? to że bezp 19 jak włożę to wszystko działa...
ps.Jak by ktoś miał taką wtyczkę na zbyciu chętnie odkupię tam są trzy mi potrzeba brązowa.
Mam dziwny problem jak dla mnie ponieważ od jakiegoś czasu borykam się z z tym że po zgaszeniu silnika wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki: wycieraczki kierunki światła nadmuch działa!!!
Wyjąłem przekaźnik nadal nadmuch działa,wyjąłem kostkę stacyjki kupiłem nową bo myślę może to wina tego,bez zmian to samo nadal wszytko działa dop po wyjęciu bezp 19 wszystko wróciło do normy,ale od czego jest ten bezp??
Czy wszystko będzie działało jak należy??
Dodam że centralnego nie mam ponieważ do wtyczek od pompki dost się woda zrobiło się zielono we wtyczce no i "dwa bolczyki" od wtyczki siedzą w pompce na stałe porostu zardzewiało...?? nie wiem jak to nazwać,no i trzech bolców brakuje,czy przyczyna jest gdzieś tam?? to że bezp 19 jak włożę to wszystko działa...
ps.Jak by ktoś miał taką wtyczkę na zbyciu chętnie odkupię tam są trzy mi potrzeba brązowa.
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój