Wezmę to pod uwagę jak tylko zrobię zakup.Arczizioom pisze:Nie ma za co trzeba sobie pomagać, Jeśli będziesz miał wątpliwości to wal. Sam przez to przechodziłem a teraz cieszę się AC.
Pozdro
bezie chodzić. jeślibyś sie zdecydował to mam moduł AC z dorobioną kostką z wyprowadzonymi przewodami w kolorze ori.Fubi pisze:Fajna rzecz to AC szkoda ze ja tego nie mam
Drażni mnie to ze nie mam wskaźnika rezerwy
Mam licznik UN4 czy coś takiego by mi działało z silniczkiem ADA
Jest to przełacznik do zmieninia jezyka wyswietlanych komunikatów mozna wybrac angieslki, niemiecki badz obrazkowe. A w tym temacie masz wszystko dokładnie opisane z rezania mojego AC/BC na którejs z fotografi jest szczególowa rozpiska pinów. viewtopic.php?t=12677trash89 pisze:czy mógłby mi ktoś przyblizyć do czego służy ten przełącznik w AC
Warto dodać że mam TDI a mam ustawione na benz <lol> jak miałem na diesel to mi rezerwa krzyczała przy połowie zbiornika, ale dlaczego :?: Zabij mnie nie powiem, nie wiemSolskier pisze:Jest to przełacznik do zmieninia jezyka wyswietlanych komunikatów mozna wybrac angieslki, niemiecki badz obrazkowe.
To sa jakieś niemieckie skróty które odnosza sie własnie do radia, ale i tak nie bedzie Ci to potrzebne....trash89 pisze:jeszcse jedno pytanie! co to są za skróty??
Kl 30
Kl 57 R
Kl 57 L
Kl 86s
Po to jesli masz ori radio i odopiweniego AC to bedzie wyswietlał Ci na AC stacje radiowa, ale to działa tylko z ori radiem audi i tylko z odpowienim modelem AC. Wiec i ten element pomijasz podpinasz jedynie głowne rzeczy ciśnienie oleju, masujesz lampy, i spryski i cała robota z montarzem AC.trash89 pisze:i po co podpinać radio do AC??? bo nie mam pojęcia po co to robić