Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9tdi] Swap 1,9tdi 90km 92r. na 1,9tdi 110km

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

[1,9tdi] Swap 1,9tdi 90km 92r. na 1,9tdi 110km

Post autor: Arti_77 » 22 mar 2008, 14:13

Mam pytanie odnośnie wymiany silnika 1,9 TDI z1 92r. z powodów jego wykończenia na nowszy 1,9TDI np. 110 z A4 , i czy będą z wymianą problemy z połączeniem całej instalacji do nowszego silnika .

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 mar 2008, 14:32

mocowanie silnika chyba jest cos inne i trzeba troche porezac a instalacje musisz miec juz od tego silnika 110km AFN,obudowe filtra powietrza z przepływka, komputer poniewaz ty masz satry komputer, nastawnik potencjometryczny i przepływomierz bosch, a ile chcesz wydac na to wszystko???? bo z 3tys to moim zdaniem spokojnie wyjdzie

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 22 mar 2008, 14:37

Podejrzewam że za sam silnik + komputer wyniesie około 3500.
Czyli mówisz że instalacja elektryczna też się zmieni?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 mar 2008, 14:38

AFNa wsadzisz bez kobinowania w te same miejsca, z auta jedynie bedesz musial wypruc wiazke do ECU, reszta bedzie pasowala jak z tamtad, tylko znajdz teraz kompletny silnk z ostprzetem wiazka i ECU.

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 22 mar 2008, 14:45

dokładniej ta wiązka do ECU to jest między czym a czym bo w niektórych tematach jestem laikiem

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 22 mar 2008, 14:51

nie zapomnij o DP bo z pewnością nie będzie pasowało, Imo pewnie trzeba będzie skasować, skrzynia? stara? czy nowa? pompa paliwa, nowe orurowanie do IC, teraz pytanie czy ori obudowa powietrza wraz z przepływką wejdą pod maskę ehh można by tu godzinami wypisywać co może nie spasować na co trzeba zwrócić uwagę... sprawy mechaniczne to pikuś zabawa się zaczyna z połączeniem elektroniki…

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 mar 2008, 14:51

Dokładnie mówiąc jest to cała instalacja elektryczna silnka, która łaczy poszczególne czuniki elemnety sterownia silnka z jednostka sterujaca (ECU - komputerem) podchodzi ona jeszcze pod zegary i wskaźniki.

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 22 mar 2008, 14:56

To może inczej zapytam jaki silnik by najbardziej pasował bez wiekszych problemów z wymianą

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 mar 2008, 15:12

Mysle ze byłby to AFN a najodpowiedniej było by kupić 1Zeta na pierburgu ale w sumie wychodzi na to sama robote co przy AFNie, wiec lepiej 110PS niz 90 <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 mar 2008, 15:16

a co w tym starym silniku ci padlo :?: :?:

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 22 mar 2008, 15:41

FranoF1, przeciez AFN to taka sama konstrukcja jak 1Z rozni sie tylko osprzetem i ECU

w golfach filtr oraz IC sa te same

Arti_77,

kup kompletnego AFNa z wiazka i ECU i spokojnie to wrzucisz do siebie

trzeba tylko pamietac ze kompletny to znaczy z pompa wtryska, turbo, wtryskami, ukladem sterowania turbina (zawor n-75 podcisnieniowy)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 mar 2008, 16:38

tzn ze łapy mocowanie silnika jest takie samo jak w b4 :?: ja myslalem ze silnik w a4 jest nizej umieszczony

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 mar 2008, 16:40

A kto powiedział ze musi być to silnk akurat z A4?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 22 mar 2008, 18:09

A kto powiedział ze musi być to silnk akurat z A4?
bo jest wzdłużny <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 mar 2008, 18:19

to napisz z jakiego auta ma byc ten silnik, a z A4 silnik sugerowal kolega Arti_77

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl