Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0]SZARPIE NA GAZIE

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
mariusz959
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2007, 20:10
Lokalizacja: suchedniów

[80 B4 2.0]SZARPIE NA GAZIE

Post autor: mariusz959 » 25 lut 2007, 09:54

pomużcie co jest szarpie na gazie na obrotach między 2000 a 2400 potem idzie jak burza a następnie dojeżdzam do krżyżówki obroty spadają do 900 i niema czym ruszyć tak jak by niepalił na wszystkie cylindry ,wymieniłem parownik, swiece , kopułke , palec , przewody, na benzynie jest OK , VAG niepokazał żadnych błędów pomóżcie bo mechanicy są bezradni z góry wielkie dzięki za porade .
Ostatnio zmieniony 25 lut 2007, 13:18 przez mariusz959, łącznie zmieniany 1 raz.

Lisek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 25 lut 2007, 11:11

Post autor: Lisek » 25 lut 2007, 13:14

jak wymieniłeś to wszystko to sprawdż odmę czy nie jest zapchana tj. ten gumowy przewód który idzie z pokrywy zaworów do filtra powietrza, lub filtr gazu czy nie jest zasyfiony.

Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 25 lut 2007, 13:30

A może masz poprostu źle dobrany mikser ?

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 25 lut 2007, 13:37

Jezeli to jest tylko na gazie, to problem z instalacja gazowa. Podobnie mial kiedys moj ojciec w Passacie, za malo dostawal gazu na niskim zakresie obrotów, a potem od 3000 dostawał "kopa" i ladnie krecil ;-) Moze regulacja instalacji w dobrym warsztacie pomoze.. albo po prostu sie konczy parownik...

mariusz959
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2007, 20:10
Lokalizacja: suchedniów

Post autor: mariusz959 » 25 lut 2007, 14:26

dzięki za porady odma czysta parownik nowy wymieniony profesjonalnym serwisie rozmawiałem z elektronikiem i stwierdził że przyczyną możę być czujnik Halla w aparacie zapłonowym który jest odpowiedzialny za kąt zapłonu i na gazie może to być to odczuwalne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl