Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3, all]zmiana zacisków z 1-tłoczkowych na 2 i wiecej..

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

[b3, all]zmiana zacisków z 1-tłoczkowych na 2 i wiecej..

Post autor: seba1025 » 23 mar 2008, 23:23

Witam,
z racji ze nadchodzi wymiana tarcz, pomyślałem o zmianie na coś skuteczniejszego by przygotowac go już na większa moc, pod względem bezpieczeństwa:)

W S2 bodajze są 2 tłoczkowe z rozstawem 4x108, pasowały by mocowania tych zacisków? czy trzeba by było wymieniać całą piaste?, druga kwestia czy pompe z servem trzeba by było tez wymieniać od Ski?
lub
moze by pasowały jakieś od RSa ktoregos?

czyli reasumująć jakie i co do tego jeszcze wymienic?

szukałem w archiwum i nie ma chyba takowego tematu(albo pod złymi pojęciami szukam)
Ostatnio zmieniony 29 mar 2008, 22:55 przez seba1025, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 24 mar 2008, 00:33

Kolego czy ty wiesz ile to kosztuje , duże pieniądze , jedyne co bym ci polecil to zaciski i tarcze wentylowane 280mm takie jak w ABK I V6 cena bedzie jeszcze znośna tarcze z klockami to koszt ok 320zl zaciski uzywane w podobnej cenie za 2 szt

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 mar 2008, 10:34

koszt zacisków, tarcz, klocków, jarzma, piasty RS2 przerosną nie jedno B4 ;-) więc sobie odpuść...
S2 ma rozstaw 5x112
RS2 natomiast 5x130

najtańszym rozwiązaniem będzie szukać hebli z Coupe 20V, tam jest rozstaw 4x108... Zapytaj Cinka on to przerabiał.
Pozdroo

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 24 mar 2008, 11:58

Witam
Dodatkowo zmiana feli na co najmniej 15 cali.
Pozdro

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 24 mar 2008, 13:44

no ja wiem ze tanio nie bedzie, ale czyms musze chamować:P patrzyłem od rs(ktoregoś w latach 99-02) bodajze zaciski z tarczami za 1,700 wiec chyba cena prooooomocyjna?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 mar 2008, 13:57

seba1025 pisze:no ja wiem ze tanio nie bedzie, ale czyms musze chamować:P patrzyłem od rs(ktoregoś w latach 99-02) bodajze zaciski z tarczami za 1,700 wiec chyba cena prooooomocyjna?
i myślisz że tarcza + zaciski to wszystko?
a gdzie klocki, przewody hamulcowe, zwrotnice, łożyska, piasty, felgi min 16 lub 17cali w razie tarczy 322mm do tego opony itd... :-) dolicz robociznę <mikolaj>

i nie wiem o jakiego RSa Ci chodzi... :roll:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 24 mar 2008, 14:10

powiem tak
kupujesz sobie zaciski od S2 i nie musisz zmieniać tarcz , piast i nieczego innego prócz tarczy na nową większą 276mm z 7A lub NM a także ABC/AAH

zaciski nic nie maja do piasty
mogę Ci sprzedać swoje zaciski od S2 bo jeszce jeżdżą u mnie , ale już niedługo.
do tego dokupisz sobie jarzma, klocki i tarcze i będzie po problemie.

nie będzie Cie to kosztowało jak w przypadku zmian na zaciski RSowe
ja przy już piastach i kołach 5x112 zminiam na RSowe i to tylko pod fele 16 cali czyli te mniejsze zaciski z tarczą 314 wychodzi mnie ponad 2koła coś koło 2.5
Ty bedziesz musiał zmianiać , piasty, koła , opony, zwrotnice i wiele wiele innych rzeczy , typu przewody hamulcowe, jarzma od RSa, śrubki i kilka innych gadżetów

chcesz zaciski od S2 uderz do mnie na gg pw to się jakoś dogadamy

aha i jeszcze jedno jak założysz sobie z przodu tarcze 323 a z tyłu masz jakieś mikrusy lub niedajboże bębny to auto bedzie strasznie nerwowe podczas ostrego hamowania, także moim zdaniem lepszą opcją jest wersja z 7A 3B
po za tym co masz za auto , że Ci tarcza 276/280 nie styknie ??

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 mar 2008, 14:14

DRED pisze:po za tym co masz za auto , że Ci tarcza 276/280 nie styknie ??
pewnie chipa z allegro :lol: plus stożeks i super mega wydająca spaliny strumienica <ok>
sorrki za ot. i oczywiście bez obrazy

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 24 mar 2008, 14:35

powiedz mi jeszcze kolego , albo najlepiej pokaż zdjęcie tych 3 tłoczkowych ??
bo osobiście czegoś takiego nie widziałem , a człowiek całe życie się uczy , może coś takiego istnieje

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 mar 2008, 14:36

DRED pisze:powiedz mi jeszcze kolego , albo najlepiej pokaż zdjęcie tych 3 tłoczkowych ??
bo osobiście czegoś takiego nie widziałem , a człowiek całe życie się uczy , może coś takiego istnieje
nie widziałeś :?: :lol: ja też nie <lol>

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 24 mar 2008, 14:44

zgadzam sie z FranoF1.....tuningowcy ehhh :mrgreen:

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 24 mar 2008, 15:33

troche nie były za miłe te głupie texty tuning chip z allegro i takie tam, prosiłem o pomoc, 3 tłoczkowe gdzieś widziałem, ale to raczej chyab tylko do prawdziwych sportowych wuzków za 300 koła, wiec moglibyście uprzejmoscia sie wykazać i napisac ze 2 wystarczą(żałosne) narazie mam zwykłego JNa ale jak bozia da to bedzie poządnie podkrecony na kompresorze bez żadnego oszczedzania i myslaia ze seryjne łoki wyrobią i takie tam.bla bla... nie ma sie czym chwalić dopuki sie tego nie ma:]

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 24 mar 2008, 15:45

u mnie naprawdę nei było żadnej złośliwości
nie widziałem 3 tłoczkowych
a te rajdówki za 300 koła to miały 6 tłoczkowe a nie 3 tłoczkowe
po za ty w opisie masz RU czyli 1.8 90 koni więc nie dziw się , że ludzie traktują zmiane zacisków na RSowe z tarczy 256 na 314 lub 323 :)

no offence
pozdro Dred

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 mar 2008, 16:09

seba1025 pisze:raczej chyab tylko do prawdziwych sportowych wuzków za 300 koła
nie wiem czy wiesz, ale wypisujesz brednie... nigdy nie było i nie będzie 3 tłoczków w jednym zacisku...

i także nie rozumie po co chcesz zmienić hamulce w silniku który ma 90ps. lepiej bys wymienił silnik na mocniejszy niż heble...

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 24 mar 2008, 17:09

Może najpierw chce zmienić inne podzespoły a dopiero potem silnik. Nie wiadomo a wy się niepotrzebnie czepiacie i dogrywacie. Mnie ten temat też interesuje i chciałem poczytać konkretnych odpowiedzi na temat. Trochę się dowiedziałem z tego tematu ale te dogrywki raczej zbędne Panowie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl