[b3, all]zmiana zacisków z 1-tłoczkowych na 2 i wiecej..
[b3, all]zmiana zacisków z 1-tłoczkowych na 2 i wiecej..
Witam,
z racji ze nadchodzi wymiana tarcz, pomyślałem o zmianie na coś skuteczniejszego by przygotowac go już na większa moc, pod względem bezpieczeństwa:)
W S2 bodajze są 2 tłoczkowe z rozstawem 4x108, pasowały by mocowania tych zacisków? czy trzeba by było wymieniać całą piaste?, druga kwestia czy pompe z servem trzeba by było tez wymieniać od Ski?
lub
moze by pasowały jakieś od RSa ktoregos?
czyli reasumująć jakie i co do tego jeszcze wymienic?
szukałem w archiwum i nie ma chyba takowego tematu(albo pod złymi pojęciami szukam)
z racji ze nadchodzi wymiana tarcz, pomyślałem o zmianie na coś skuteczniejszego by przygotowac go już na większa moc, pod względem bezpieczeństwa:)
W S2 bodajze są 2 tłoczkowe z rozstawem 4x108, pasowały by mocowania tych zacisków? czy trzeba by było wymieniać całą piaste?, druga kwestia czy pompe z servem trzeba by było tez wymieniać od Ski?
lub
moze by pasowały jakieś od RSa ktoregos?
czyli reasumująć jakie i co do tego jeszcze wymienic?
szukałem w archiwum i nie ma chyba takowego tematu(albo pod złymi pojęciami szukam)
Ostatnio zmieniony 29 mar 2008, 22:55 przez seba1025, łącznie zmieniany 1 raz.
i myślisz że tarcza + zaciski to wszystko?seba1025 pisze:no ja wiem ze tanio nie bedzie, ale czyms musze chamować:P patrzyłem od rs(ktoregoś w latach 99-02) bodajze zaciski z tarczami za 1,700 wiec chyba cena prooooomocyjna?
a gdzie klocki, przewody hamulcowe, zwrotnice, łożyska, piasty, felgi min 16 lub 17cali w razie tarczy 322mm do tego opony itd... dolicz robociznę <mikolaj>
i nie wiem o jakiego RSa Ci chodzi... :roll:
powiem tak
kupujesz sobie zaciski od S2 i nie musisz zmieniać tarcz , piast i nieczego innego prócz tarczy na nową większą 276mm z 7A lub NM a także ABC/AAH
zaciski nic nie maja do piasty
mogę Ci sprzedać swoje zaciski od S2 bo jeszce jeżdżą u mnie , ale już niedługo.
do tego dokupisz sobie jarzma, klocki i tarcze i będzie po problemie.
nie będzie Cie to kosztowało jak w przypadku zmian na zaciski RSowe
ja przy już piastach i kołach 5x112 zminiam na RSowe i to tylko pod fele 16 cali czyli te mniejsze zaciski z tarczą 314 wychodzi mnie ponad 2koła coś koło 2.5
Ty bedziesz musiał zmianiać , piasty, koła , opony, zwrotnice i wiele wiele innych rzeczy , typu przewody hamulcowe, jarzma od RSa, śrubki i kilka innych gadżetów
chcesz zaciski od S2 uderz do mnie na gg pw to się jakoś dogadamy
aha i jeszcze jedno jak założysz sobie z przodu tarcze 323 a z tyłu masz jakieś mikrusy lub niedajboże bębny to auto bedzie strasznie nerwowe podczas ostrego hamowania, także moim zdaniem lepszą opcją jest wersja z 7A 3B
po za tym co masz za auto , że Ci tarcza 276/280 nie styknie ??
kupujesz sobie zaciski od S2 i nie musisz zmieniać tarcz , piast i nieczego innego prócz tarczy na nową większą 276mm z 7A lub NM a także ABC/AAH
zaciski nic nie maja do piasty
mogę Ci sprzedać swoje zaciski od S2 bo jeszce jeżdżą u mnie , ale już niedługo.
do tego dokupisz sobie jarzma, klocki i tarcze i będzie po problemie.
nie będzie Cie to kosztowało jak w przypadku zmian na zaciski RSowe
ja przy już piastach i kołach 5x112 zminiam na RSowe i to tylko pod fele 16 cali czyli te mniejsze zaciski z tarczą 314 wychodzi mnie ponad 2koła coś koło 2.5
Ty bedziesz musiał zmianiać , piasty, koła , opony, zwrotnice i wiele wiele innych rzeczy , typu przewody hamulcowe, jarzma od RSa, śrubki i kilka innych gadżetów
chcesz zaciski od S2 uderz do mnie na gg pw to się jakoś dogadamy
aha i jeszcze jedno jak założysz sobie z przodu tarcze 323 a z tyłu masz jakieś mikrusy lub niedajboże bębny to auto bedzie strasznie nerwowe podczas ostrego hamowania, także moim zdaniem lepszą opcją jest wersja z 7A 3B
po za tym co masz za auto , że Ci tarcza 276/280 nie styknie ??
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
troche nie były za miłe te głupie texty tuning chip z allegro i takie tam, prosiłem o pomoc, 3 tłoczkowe gdzieś widziałem, ale to raczej chyab tylko do prawdziwych sportowych wuzków za 300 koła, wiec moglibyście uprzejmoscia sie wykazać i napisac ze 2 wystarczą(żałosne) narazie mam zwykłego JNa ale jak bozia da to bedzie poządnie podkrecony na kompresorze bez żadnego oszczedzania i myslaia ze seryjne łoki wyrobią i takie tam.bla bla... nie ma sie czym chwalić dopuki sie tego nie ma:]
nie wiem czy wiesz, ale wypisujesz brednie... nigdy nie było i nie będzie 3 tłoczków w jednym zacisku...seba1025 pisze:raczej chyab tylko do prawdziwych sportowych wuzków za 300 koła
i także nie rozumie po co chcesz zmienić hamulce w silniku który ma 90ps. lepiej bys wymienił silnik na mocniejszy niż heble...