Koledzy pomocy !!!
Mam taki przypadek - ni z tego ni z owego mój skarbek przestał zapalać :cry:
- załapie na chwilkę jak by na 2 cylindrach i gaśnie - nie chce wejść na obroty,
sprawdzałem świece - iskra jest, są zalane benzyną, w
wtrysk podaje benzyne ale nie wiem czy nie przelewa - widoczna jest dość duża ilość paliwa a chyba powinna być tylko delikatna mgiełka
PORADŹCIE
co mam sprawdzić, jaka jest prawdopodobna usterka
z góry dziękuję
darek Łomża
[2,0 ABT+LPG] nie chce zapalić
[2,0 ABT+LPG] nie chce zapalić
Ostatnio zmieniony 24 mar 2008, 16:16 przez gd122, łącznie zmieniany 1 raz.
Witaj Kolego
Moja propozycja jest taka a mianowicie sprawdz na poczatek te wtryski co leja w ten sposob aby je zamienic z tymi co sa dobre i jesli po tym odpaleniu chodzby na chwilke zobaczysz iz te swiece co byly mokre sa suche i na odwrot to sie okaze ze to sa wtryski i po robocie. Kupisz na drugi dzien dwie jakies uzywki hmm oby byly dobre i autko smiga
P.S.
Napisz za jakis czas co tobylo
Moja propozycja jest taka a mianowicie sprawdz na poczatek te wtryski co leja w ten sposob aby je zamienic z tymi co sa dobre i jesli po tym odpaleniu chodzby na chwilke zobaczysz iz te swiece co byly mokre sa suche i na odwrot to sie okaze ze to sa wtryski i po robocie. Kupisz na drugi dzien dwie jakies uzywki hmm oby byly dobre i autko smiga
P.S.
Napisz za jakis czas co tobylo
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Dobry_K, to jest silnik ABT - na jednopunkcie z jednym wtryskiwaczem.
gd122, Na początek zrób reset ECU (jak to zrobić to poszukaj, bo było na forum już wałkowane). Jeśli to nie pomoże to do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa. Być może trzeba go będzie wymienić (w praktyce wymiana całej górnej części zespołu wtryskowego).
gd122, Na początek zrób reset ECU (jak to zrobić to poszukaj, bo było na forum już wałkowane). Jeśli to nie pomoże to do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa. Być może trzeba go będzie wymienić (w praktyce wymiana całej górnej części zespołu wtryskowego).