[B4] STUK PRZY RUSZANIU
[B4] STUK PRZY RUSZANIU
Mam już jakiś czas cos takiego sprzeglo mi dosc raptownie bieże więc zjawisko jest dosc uciążliwe za każdym razem jak ruszam to z koła od kierowcy dobiega stukniecie czasami kilka razy żecz sie powtarza w czasie jazdy przy zmianie biegu i puszczeniu sprzęgła wystepuje to rownież przy kolysaniu auta i lekkich nierónosciach poduszki dokrecone śruby w zawieszeniu sprawdzalem dokręcone nic nie widzać
No co sprzeglo i docisk jest juz zuzyte i niedlugo trzeba bedzie to wymienic. Halas jest objawem zuzycia. Podejrzane tez moga byc zuzyte tuleje metalowo-gumowe na wahaczach. Moze wlasnie przy zmianie biegu i szarpnieciu ukladu napedowego slychac przez to stukanie z okolic kol jak i podczas bujania sie karoserii. Sprawdz jeszcze drazek stabilizatora z przodu. Chwyc go gdy auto stoi na kanale i poruszaj obiema rekami ciagnac go do tylu i do siebie. Moze wtedy bedzie slychac te stukanie. U mnie to bylo przyczyna i wymienilem gumowe podkladki pod stabilizatorem. Najlepiej sprawdz to wszystko co opisalem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 01 sty 2007, 15:36
- Lokalizacja: Szydłowiec(W-wa)
Dzisiaj po niezamierzonej jeździe po mocno zwichrowanej nawierzchni, mam identyczne objawy :evil: tylko nie za każdym razemwilu8 pisze:za każdym razem jak ruszam to z koła od kierowcy dobiega stukniecie czasami kilka razy żecz sie powtarza w czasie jazdy przy zmianie biegu i puszczeniu sprzęgła wystepuje to rownież przy kolysaniu auta i lekkich nierónosciach
wymieniłeś już może tą poduchę?? dużo roboty??
ja ją wymieniałem rok temu na nową ,teraz niewiem czy kupowac nową i czy używke narazie szukam ,PawelG pisze:wymieniłeś już może tą poduchę?? dużo roboty??
a wymiana latwa zdejmujesz oslone pod silnikiem podpierasz silnik i odkręcasz sruby trzy tylko ta śierodkowa jest bodajże 15 i już gotowe kilka minut roboty
Dzięki za odpowiedź.wilu8 pisze:ja ją wymieniałem rok temu na nową ,teraz niewiem czy kupowac nową i czy używke narazie szukam ,
a wymiana latwa zdejmujesz oslone pod silnikiem podpierasz silnik i odkręcasz sruby trzy tylko ta śierodkowa jest bodajże 15 i już gotowe kilka minut roboty
co do poduchy, to ja bym radził nową, bo z używką może być podobnie po chwili.
Z tymi puszkami to jest masakra. Do skrzyni kosztuje 170 zł a pod silnik jest tyle rodzajów że cholera wie które potrzeba Sprawdzałem w hurtowni: http://sklep.intercars.com.pl
Może ktoś będzie wiedział o które to chodzi. Ceny są od 20 zł do 300 zł
Może ktoś będzie wiedział o które to chodzi. Ceny są od 20 zł do 300 zł
Wchodzisz w ekatalog wybierasz i tam wszystko pisze co jak i jest jeszcze zdjęcieOGr pisze:Z tymi puszkami to jest masakra. Do skrzyni kosztuje 170 zł a pod silnik jest tyle rodzajów że cholera wie które potrzeba Sprawdzałem w hurtowni: http://sklep.intercars.com.pl
Może ktoś będzie wiedział o które to chodzi. Ceny są od 20 zł do 300 zł
nopewnie ja swoja wymieniałem na podwórku bez podnoszenia auta tylko cos podkladasz żeby sie nie położyc na ziemi a to i tak na chwile sie trzeba położyc bo wszystko z gory kręcisz i gotowe
[ Dodano: 2007-02-25, 22:04 ]
wiesz jak ja je sprawdzałem popychalem autem na biegu w przód i tyl i obserwowalem co sie z nimi dzieje
[ Dodano: 2007-02-25, 22:04 ]
wiesz jak ja je sprawdzałem popychalem autem na biegu w przód i tyl i obserwowalem co sie z nimi dzieje