Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] analiza logow

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 27 mar 2008, 15:53

Normalne - auto sygnalizuje kontrolką ze jestes podlaczony do ECU...

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 27 mar 2008, 15:59

No nie bardzo bo jak wchodzę w Block mass to nic nie miga a w BS obroty wzrastają i miga

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 27 mar 2008, 16:32

Kolego irras chcesz zebym teraz tlumaczyl Ci załwiłosci zwiazane z diagnostyką VAG...
wartosci ktore odczytujesz w "Measuring Blocks" sa odczytywane w innych warunkach niz te w "Basic Settings".
Jesli zrobisz diagnostyke zgodnie z tutorialem ktory Ci wyslałem bedzie OK.

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 28 mar 2008, 07:29

Logi statyczne Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2008-03-28, 07:34 ]
Dynamiczne


Obrazek Obrazek Obrazek

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 mar 2008, 09:41

Więc tak kont wtrysku jest do poprawy ( nie jest źle ale trzeba), mozna by troszke zwiekszyc dawke na wolnych ale jest dobrze, lmm troche nie domaga ale jest to wina turbinki lub sterowania powoli osiaga cisnienie zadane i potem zbyt mocno spada cisnienie doładowania przez co obcina dawke na wysokich obrotach. cos sie dzieje z 1 cylindrem bo korekta wtrysku jest przy wartosci granicznej

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 28 mar 2008, 10:01

- dawka paliwa lekko zanizona - powinno byc 3.5 mg/R a najlepiej ustawic 2.2 mg/R
- Turbo - zdrowe
- LMM - zle mierzy i obcina dawke paliwa w gornej partii obrotów - zmien filtr powietrza jesli nie pomoze wyczysc przepłwyke jesli nie pomoze wymien - dokladnie w tej kolejnosci
- uklad wtryskowy w stanie bardzo dobrym

Wojtek skad wiesz ze jest zły kąt wtrysku jak nie ma 000 Basic Settings.
Kolego irras poprosimy jeszcze 000, 003, 004, 011 w Basic Settings

Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 mar 2008, 10:59

Przemik zauważ że cos sie dzieje z turbinka lub ze sterowaniem ( predzej), popatrz na skoki cisnienia szczególnie na obroty 1659,1785,1890 a potem jak drastycznie spadło cisnienie przy 4300. Do tego co napisałes że układ wtryskowy w b.dobrym stanie to cięzko powiedziec cos sie dzieje z cylindrem 1 albo wtryskiwacz albo cisnienie na nim bo korekcja dochodzi do wartości granicznej

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 28 mar 2008, 11:25

WOJTEK26 pisze:popatrz na skoki cisnienia szczególnie na obroty 1659,1785,1890 a potem jak drastycznie spadło cisnienie przy 4300
Od 2000 ładuje dobrze wiec mozna uznac ze turbo jest OK...
dratyczny spadek cisnenia - po prostu kologa odpuscił gaz.. :mrgreen:

Ogolnie poza kulejacą przepływką - motorownia w dobrym stanie.

pozdr

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 mar 2008, 11:56

kąt wtrysku ustaw na 51 na biegu jalowym
Ostatnio zmieniony 28 mar 2008, 12:06 przez karol121, łącznie zmieniany 1 raz.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 28 mar 2008, 12:01

karol121 pisze:kąt wtrysku ustaw na 51
Skad wiesz ze ma zły kąt wtryslu jak nie zamiescil 000 Basic Settings ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 mar 2008, 12:07

jak nie zamiescil 1 tabelka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ae946.html i ma wartosc 41

[ Dodano: 2008-03-28, 12:09 ]
a co do dawki to tak jak pisza koledzy ustaw na np 3mg skok bedzie lepiej sie zbieral <ok>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 28 mar 2008, 12:39

karol121 pisze:jak nie zamiescil 1 tabelka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ae946.html i ma wartosc 41

[ Dodano: 2008-03-28, 12:09 ]
a co do dawki to tak jak pisza koledzy ustaw na np 3mg skok bedzie lepiej sie zbieral <ok>
A skad wiesz ze to Basic Settings ? :-P

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 28 mar 2008, 21:04

Nie zamieszczałem basic setting ale będą jutro(jestem zapracowany na maxa)
a n75 jest ok?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 mar 2008, 21:18

skoro turbodobrze pompuje, nie lapie notlaufa to jest ok a czemu takie pytanie :?:

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 28 mar 2008, 21:24

bo mam brak mocy od 2600obr. :-|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl