[1.9TDI 1Z] Kat wtrysku.
[1.9TDI 1Z] Kat wtrysku.
Witam.jestem na etapie podlaczenia do kompa,mam B4 z przeplywka boscha 94r.wlasnie zabieram sie do ust.kata wtrysku na pr. Deltascan1Z ale na forum przeczytalem ze jest dynamiczny kat wtrysku i statyczny.Na jaka jest roznica i jak sie je ustawia?w deltascan1z fejsem na ukladzie 232 jaki kat ustawie?moze gdzies na forum to bylo,ale jestem gosciem w domu i nie moge trafic na kakretne wyjasnienie.prosze o rade.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2009, 20:53 przez wasermann, łącznie zmieniany 1 raz.
Wartosc statycznego kąta wtrysu sprawdza sie w nastawach podstawowych(Basic Settings) i powinna wynosic 49-51. Podaje wartosci z VAG chyba dla DeltaScana są takie same. Ustawiamy tylko statyczny kąt wtrysku.
Dynamiczny kat wtrysku to wartosc wyznaczana przez ECU i zalezy od wielu czynnkow - temp: otoczenia, plynu, paliwa, obciazenia silnika itd..
Pozdrawiam
Dynamiczny kat wtrysku to wartosc wyznaczana przez ECU i zalezy od wielu czynnkow - temp: otoczenia, plynu, paliwa, obciazenia silnika itd..
Pozdrawiam
w vagu w grupie 000 tez trzeba przeliczac chyba ze ktos ma juz nowszy komp i moze wiecej zdzialac oporocz zczytania grupy 000 i skasowania błedów a wartosci kąta wtrysku np u mnie wymosi okolo 56 i tak pokazuje vag jak i deltascan w grupie 000 i koniec
[ Dodano: 2008-03-28, 10:10 ]
ja mam na przepływce bosh dlatego tylko 000
[ Dodano: 2008-03-28, 10:10 ]
ja mam na przepływce bosh dlatego tylko 000
Mam ten sam problem -zimny źle pali .Szukałem odpowiedzi na tem ustawienia kąta Vagiem i Deltaskanem ale nic konkretnego nie znalazłem.Według mnie różnice są co widać z wykresów dla Vaga i Deltaskana
Zastanawiam sie czy nie ustawić tak jak pokazuje wykres Deltaskan u mnie przy tem paliwa 117 kat wychodziłby jakieś 65-66 .Wtej chwili mam 52 ale przy minusowej temperaturze tragedia.Wedle wykresu Vag jest ok ale jak nałożyć te wartości na wykres Deltaskan to jest poniżej dolnej lini.
Zastanawiam sie czy nie ustawić tak jak pokazuje wykres Deltaskan u mnie przy tem paliwa 117 kat wychodziłby jakieś 65-66 .Wtej chwili mam 52 ale przy minusowej temperaturze tragedia.Wedle wykresu Vag jest ok ale jak nałożyć te wartości na wykres Deltaskan to jest poniżej dolnej lini.
Panowie ewidentnie mieszacie dymanamiczny kąt wtrysku ze statycznym.
Ustawiamy wylacznie statyczny kat wtrysku, ktorego wartosc na VAG w module "Engine" w grupie 000 BASIC SETTINGS powinna wynosci 49-51
Amen
Tutorial jak ustawic kat wtrysku znjadziecie tutaj:
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0
pozdrawiam
Ustawiamy wylacznie statyczny kat wtrysku, ktorego wartosc na VAG w module "Engine" w grupie 000 BASIC SETTINGS powinna wynosci 49-51
Amen
Tutorial jak ustawic kat wtrysku znjadziecie tutaj:
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0
pozdrawiam
Zgadza sie wag podaje 51 i tak ma być dla waga i to sie zgadza z wykresem i logiką.W deltaskan tak samo wchodzisz w BS ale tam nie ma informacji o konkretnej wartości tylko aby kąt był miej więcej w środkowej części wykresu
A niestety po logowaniu Deltaskanem i odczycie 51 dla temp.paliwa 117 statyczny kąt wtrysku mieści sie grubo poniżej dolnej kreski.Więc coś tu nie gra.
A niestety po logowaniu Deltaskanem i odczycie 51 dla temp.paliwa 117 statyczny kąt wtrysku mieści sie grubo poniżej dolnej kreski.Więc coś tu nie gra.
to ustaw na vagu wzgledem wykresu jaki vag podaje czyli 48 - 51 a póżniej podlacz delte weidz w bs i zobacz jaka jest wartosc i wtedy sprawdzisz czy delta inaczej przelicza wartosci albo ten wykres z deltascan jest cos nie takA niestety po logowaniu Deltaskanem i odczycie 51 dla temp.paliwa 117 statyczny kąt wtrysku mieści sie grubo poniżej dolnej kreski.Więc coś tu nie gra.