[wszystkie] KW variant 1 czy variant 2
[wszystkie] KW variant 1 czy variant 2
audi b4 avant quattro 1994 rok
jak w temacie , czy ktoś testował w/w zawieszenie gwintowane chodzi mi o to czy warto dopłacic za variant 2 czyli z regulacją twardości amortyzatora , variant 1 to gwint ze stałą twardoscią amoryzatorów niestety różnica cenowa miedzy dowoma tymi zawiachami jest dość spora
za info dzieki
jak w temacie , czy ktoś testował w/w zawieszenie gwintowane chodzi mi o to czy warto dopłacic za variant 2 czyli z regulacją twardości amortyzatora , variant 1 to gwint ze stałą twardoscią amoryzatorów niestety różnica cenowa miedzy dowoma tymi zawiachami jest dość spora
za info dzieki
Ostatnio zmieniony 28 mar 2008, 20:21 przez quattro, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek18/
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
- Lokalizacja: GDANSK
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- PR23M3K
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Rz-ow
no to sie cos wypowiem,
jezdze na zawieszeniu KW variant 2, regulacja twardosci ma dosc duzy zakres (najlepiej to widac po wyjeciu sprezyn, mozna "zmulic" tak amortyzator ze bardzo wolno oddaje). Ja jak ustawilem na poczatku tak jezdze caly czas , roznica cenowa to chyba tylko 200e, wiec to nie tak duzo
jezdze na zawieszeniu KW variant 2, regulacja twardosci ma dosc duzy zakres (najlepiej to widac po wyjeciu sprezyn, mozna "zmulic" tak amortyzator ze bardzo wolno oddaje). Ja jak ustawilem na poczatku tak jezdze caly czas , roznica cenowa to chyba tylko 200e, wiec to nie tak duzo
Witam wszystkich
Chciałbym dorzucić odnośnie KW variant 1. Miałem go u siebie kiedyś w Golfie MkK2 G60, i powiem szczerze że bardzo fajnie się to sprawowało chociaż nie było pierwszej młodości. A co do wyboru między wariantem 1 i 2 to musisz bobie kolego odpowiedzieć na pytanie jak często będziesz regulował ten zawias i jak nisko będziesz jeździł bo im niżej tym twardziej, a wariant 1 sam to robi im niżej tym twardziej.
Chciałbym dorzucić odnośnie KW variant 1. Miałem go u siebie kiedyś w Golfie MkK2 G60, i powiem szczerze że bardzo fajnie się to sprawowało chociaż nie było pierwszej młodości. A co do wyboru między wariantem 1 i 2 to musisz bobie kolego odpowiedzieć na pytanie jak często będziesz regulował ten zawias i jak nisko będziesz jeździł bo im niżej tym twardziej, a wariant 1 sam to robi im niżej tym twardziej.
to ja Ci powiem tak. jeżeli chcesz mieć sztywne zawieszenie to variant 1 Ci wystarczy, chyba że chcesz mieć możliwość "przerobienia go" na komfortowy to wtedy variant 2. Jeżeli oczekujesz porządnej gleby i zawiasu który nie będzie dobijał (żeby nie obcierać kołami) to myślę że vatiant 1 zrobi robotę