Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi] ile konny silnik

ODPOWIEDZ
euro-kat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

[b4 1.9 tdi] ile konny silnik

Post autor: euro-kat » 30 mar 2008, 11:41

witam, powiedzcie panowie jak sprawdzić ilu konny jest silnik w b4 tdi, po czym poznać, i jakie wychodziły 90KM i dalej jakie i jak to sprawdzić, ponieważ kupiłem takie audi z Anglii na części i nie wiem ilu konny mam w niej motor

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 mar 2008, 11:51

W Audi 80 jeśli chodzi o TDi to były tylko 90 konne. No ale podstawa to owczywiście numer silnika. Sprawdź sobie w centrum, tam są wszystkie dane w zakłądce dane techniczne.

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 30 mar 2008, 12:16

W B4 były dwa diesle 1Z(TDI) 90KM i AAZ(TD) 75KM. Łatwo je rozróżnić sprawdzając czy ma intercooler.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 mar 2008, 12:29

Jak masz naklejeke na obudowie rozrzadu to tam masz kod silnka jak jest 1Z to 90PS a jak AAZ 75PS tak jak pisza koledzy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 mar 2008, 12:37

Arczizioom pisze:W B4 były dwa diesle
Ale tylko jeden z nich był TDi

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 30 mar 2008, 12:52

Labiel pisze:Ale tylko jeden z nich był TDi
A no jeden nie było żadnych wzmacnianych tylko ten 90KM.

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 30 mar 2008, 13:53

TDI różniły się przepływomierzem, moc ta sama ale moment obrotowy inny

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 30 mar 2008, 14:31

O ile dobrze pamiętam to nie było TDI z jakiś większym momentem obrotowym tylko wszystkie miały 182 Nm przy 2300obr/min

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 30 mar 2008, 14:47

Hołowczyc20 pisze:O ile dobrze pamiętam to nie było TDI z jakiś większym momentem obrotowym tylko wszystkie miały 182 Nm przy 2300obr/min
były 2 rodzaje, do ok połowy '94r były na przepływce Boscha i miały 182Nm od połowy '94r na przepływce Pierburga i miały 202Nm. Jeśli się myle to niech ktoś mnie poprawi.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 mar 2008, 15:23

Kamil 20 pisze:były 2 rodzaje, do ok połowy '94r były na przepływce Boscha i miały 182Nm od połowy '94r na przepływce Pierburga i miały 202Nm. Jeśli się myle to niech ktoś mnie poprawi.
Dokładnie tak nic dodać nic ujac <ok>

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 30 mar 2008, 19:29

TDI były 2 rodzaje,które nie różniły się mocą.Obydwa silniki miały oznaczenie 1Z.Różniły się podzespołami i Nm <ok>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 31 mar 2008, 16:59

Roznice w silnikach 1Z z lat 92-93 i z lat 94-95

- przepływka BOSCH(klapkowy) pozniej byl Pierburg
- nastwnik - potencjometryczny pozniej byl indukcyjny
- wtryski - jednospręzynowe pozniej byly dwuspręzynowe(wyzsze cisnienie)
- ECU - diagnostyka "uboga" tylko grupa 000 pozniej ECU z pełną diagnostyką

Jakby ktos o czyms jeszcze wiedzial prosze o uzupelnienie.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl