[B4 1Z] Wymiana tulei tylnego zawieszenia
[B4 1Z] Wymiana tulei tylnego zawieszenia
Jestem zmuszony wymienić tuleje tylnego zawieszenia.Podbudowę teoretyczną już zdobyłem czytając posty na ten temat.Jednak aby przystąpić do wymiany potrzebna będzie praska do wyciśnięcia starej tulei.Może ktoś już skonstruował taką praskę jeżeli tak to prosiłbym o jej wymiary i rysunek.Jeżeli takowej nikt nie ma to prosiłbym o podanie wymiarów tej tulei,będę próbował skonstruować taką praskę.Doradźcie jeszcze z jakiej firmy kupić tą tuleję.
Jeszcze nie kupiłem tych tulei ponieważ w sklepie gdzie pytałem były tylko firmy SWAK.
Sprzedawca bardzo zachwalał tą firmę jednak ja nigdzie się nie natknąłem na jakiś komentarz odnośnie tej firmy.Proszę o porady.
Jeszcze nie kupiłem tych tulei ponieważ w sklepie gdzie pytałem były tylko firmy SWAK.
Sprzedawca bardzo zachwalał tą firmę jednak ja nigdzie się nie natknąłem na jakiś komentarz odnośnie tej firmy.Proszę o porady.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2008, 21:00 przez Stan., łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć.
Wczoraj wymieniałem tuleje w tylnej belce. Wymiana na podnosniku zajęła mi 30 minut. Nie potrzebowałem żadnego ściągacza, użyłem pobijaka kinetycznego z napędem trzonkowym czyli najzwyklejszego młotka, wyszło bez problemu. Tuleje kupiłem chyba tej firmy co piszesz za 37 zł za sztuke u Stachury. Z założeniem tez nie było problemu.
Teraz cicho z tyłu jak sie jedzie po Krakowskich ulicach ze aż głupio
Wczoraj wymieniałem tuleje w tylnej belce. Wymiana na podnosniku zajęła mi 30 minut. Nie potrzebowałem żadnego ściągacza, użyłem pobijaka kinetycznego z napędem trzonkowym czyli najzwyklejszego młotka, wyszło bez problemu. Tuleje kupiłem chyba tej firmy co piszesz za 37 zł za sztuke u Stachury. Z założeniem tez nie było problemu.
Teraz cicho z tyłu jak sie jedzie po Krakowskich ulicach ze aż głupio
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Witam ja tez będe wymieniał tylne tuleje bo wyszło na przeglądzie że są do wymiany kupiłem FEBI za 30 zł szt ale jak poczytałem troszkę wątków kolegów to oddałem i zamówiłem lemfordera wprawdzie 55 zł szt ale ponoć maja być lepsze a tak a propo ile was kosztowała wymiana jak ktoś wymieniał bo mi w moim warsztacie powiedzieli 80zł za kpl. myśle że ok
[B4 1Z] Wymiana tulei
Koledzy dziękuję za porady.Jak widzę to wymiana nie powinna nastręczyć mi trudności. Najważniejszą czynnością dla mnie będzie zakup dobrej firmy tulei.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
polecam również lemfordera ja płaciłem 53zł sztuka kupowałem przez net...u mnie stara tuleja wyszła bez problemu za pomocą tego samego "przyżądu"czyli młotka ...weszła również bez problemu ...w modelu audi b3 tuleje są trochę inne...no i kierunek mocowania ze schematu kolegi ważna żecz ...ja nie widziałem tego schematu przed zakładaniem ale tuleje siedziały ori wiec nową założyłem tak jak siedziała stara czyli dokładnie tak jak na schemacie załączonym przez kolegę...
Po przeczytaniu tego tematu postanowiłem w piątek po pracy zabrać się do wymiany. Zakupiłem tuleje znalazłem 2 młotki i "już" w sobote po 18 byłem po robocie Gumy ze starych tulejek wyciągnąłem palcami a blachy brzeszczotem. Wtłaczałem tulejki na przemian młotek - śruba. Tragedia, jak po grudzie, za to efekt zaskakujący.
Chylę czoło przed ludkami co zrobili jedną stronę w 30min. Dla mnie - impossible .
Chylę czoło przed ludkami co zrobili jedną stronę w 30min. Dla mnie - impossible .
[B4 1Z] Wymiana tulei tylnego zawieszenia
Od rozpoczęcia tego postu minęło już prawie miesiąca ja ciągle nie mam wymienionych tulei.
Przyczyn było wiele lecz to nieistotne.Zakupiłem tuleje firmy Lemford płacąc 60,44 zł za sztukę w Intercarsie.W ubiegłą sobotę postanowiłem wymienić te tuleje, jednak po rozpoczęciu pracy
okazało się że nie posiadam klucza o rozmiarze 18. Wsiadłem na simsona i chciałem dokonać
zakupu takiego klucza.Jednak musiałem odpuścić sobie wymianę tych tulei ponieważ w żadnym z trzech sklepów takiego klucza nie dostałem.Obecnie jestem już zaopatrzony w odpowiednie klucze jednak poruszam ten temat ponieważ przyjrzałem się dokładnie mocowaniu tych tulei i mam wątpliwości czy aby wyciągnąć sforzeń z tulei nie potrzeba będzie
odkręcać regulatora siły hamowania.Wcześniej nikt nie wspominał o takiej potrzebie,może moje przypuszczenia są mylne jednak prosiłbym o Wasze rady.
Pozdrawiam.
Przyczyn było wiele lecz to nieistotne.Zakupiłem tuleje firmy Lemford płacąc 60,44 zł za sztukę w Intercarsie.W ubiegłą sobotę postanowiłem wymienić te tuleje, jednak po rozpoczęciu pracy
okazało się że nie posiadam klucza o rozmiarze 18. Wsiadłem na simsona i chciałem dokonać
zakupu takiego klucza.Jednak musiałem odpuścić sobie wymianę tych tulei ponieważ w żadnym z trzech sklepów takiego klucza nie dostałem.Obecnie jestem już zaopatrzony w odpowiednie klucze jednak poruszam ten temat ponieważ przyjrzałem się dokładnie mocowaniu tych tulei i mam wątpliwości czy aby wyciągnąć sforzeń z tulei nie potrzeba będzie
odkręcać regulatora siły hamowania.Wcześniej nikt nie wspominał o takiej potrzebie,może moje przypuszczenia są mylne jednak prosiłbym o Wasze rady.
Pozdrawiam.