[b3, all]zmiana zacisków z 1-tłoczkowych na 2 i wiecej..
2 tłoczki były montowane z silnikami
3B R5, 2.0/2.3 20V R5 895615123, 895615124 to sa numery seryjne
2.8 V6 z tarczą 280 mm 895615123A, 895615124A
jeszcze 80 Q są zaciski w ABK NG ACE oczywiście mowa o 2 tłoczkach
[ Dodano: 2008-03-24, 19:11 ]
3B R5, 2.0/2.3 20V R5 895615123, 895615124 to sa numery seryjne
2.8 V6 z tarczą 280 mm 895615123A, 895615124A
jeszcze 80 Q są zaciski w ABK NG ACE oczywiście mowa o 2 tłoczkach
[ Dodano: 2008-03-24, 19:11 ]
w 2.8 zawsze w 2.6 nie zawsze były 2 tłoczkowePR23M3K pisze:w modelach V6 byly dwa tloczki?
i wyszło miz e widziałem poprostu 6 tłoczkowe, a ze pojecia mnie miałem o zaciskach to nie myslalem ze i z drugiej strony są, a chce zmienić chamulce bo chce podkrecać moce i narazie zajmuje sie dołem i bezpieczeństwem!! pozdrawiam i dzia za obrone A6
aa tak wogóle RU ma 75KM:P ja mam JN Wstawionego(albo DZeta cholega go wie) ale jeszcze nie zmieniam w opisie ze JN bo nie jest zrobiony na cut malina:P
aa tak wogóle RU ma 75KM:P ja mam JN Wstawionego(albo DZeta cholega go wie) ale jeszcze nie zmieniam w opisie ze JN bo nie jest zrobiony na cut malina:P
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
AUDI_A6, viewtopic.php?t=14584&postdays=0&postorder=asc&start=0 <ok>
wg mnie to takie latwe nie jest, ja mialem tarcze 256 wentylowane, 1 tloczek i ET zwrotnicy nie pasowalo do zaciskow 2 tloczkowych i tarczy b4. Kiedys na jakims zagranicznym forum czytalem o kombinacjach typu tarcza z B3, zwrotnice B4 itp ale wkoncu wymienilem komplet razem ze zwrotnicamiRaKo pisze:AUDI_A6, chcesz zmienić hamulce w B4 to kup zaciski z jażmami od 2.8 i tarcze do tego 276mm i klocki,trochę płynu hamulcowego i po sprawie <ok>
generalnie wg mnie do zacisku G60 musi byc zwrotnica ktora nie ma tej takiej duzej oslony tarczy przed woda od strony silnika tylko taka mala kwadratowa blaszke, w inym temacie ktos w audi 1.9tdi mial tarcze nie wentylowane ale mial juz zwrotnice z ta mala blacha wiec mu spasowalo. ja oryginalnie mialem ta duza okragla oslone i nie pasowalo