[1.9 TDI 1Z ] Wiązka elektryczna - zniszczony kapturek
[1.9 TDI 1Z ] Wiązka elektryczna - zniszczony kapturek
Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem zapewne wyda się niektórym banalny ale jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę pojazdową. Wszystko się zaczęło przy wymianie świec żarowych ( wyczytałem na forum że niezłe są firmy BERU i takie kupiłem) Przy zmianie okazało się że stan "kapturków" jeśli można tak to nazwać są one w stanie opłakanym- szczególnie jeden. Przy zdejmowaniu zauważyłem że już był pęknięty a jak już go zdjąłem pękł mi całkowicie. Byłem w sklepie i dowiedziałem się że to idzie cała wiązka elektryczna, a samych kapturków nie dokupię. Co w takim przypadku zrobić? całą wiązkę dokupić to podejrzewam że koszt będzie powyżej 200 zł i pewnie w serwisie tylko. Pewna osoba mi podpowiedziała że można by z jakiegoś złomu uciąć z "kapturkiem" kawałek przewodu i wszystko by się zrobiło jak trzeba - pewnie będzie problem ze znalezieniem tego. Co Wy o tym myślicie? co w takim przypadku zrobić? teraz połączyłem to w bardzo nieprofesjonalny sposób i wszystko gra ale wole by wszystko było zrobione jak należy. Proszę o podpowiedzi i jeśli coś znajdziecie o linki do jakiś zamienników? ...nie wiem...
To co mi zostało po zdjęciu przewodu ze świecy:
http://img175.imageshack.us/img175/8378/obraz001wp2.jpg
Z góry dziękuję za cenne podpowiedzi.
Pzdr. Tomek
To co mi zostało po zdjęciu przewodu ze świecy:
http://img175.imageshack.us/img175/8378/obraz001wp2.jpg
Z góry dziękuję za cenne podpowiedzi.
Pzdr. Tomek
Witam
Istnieją dwa sposoby usunięcia Twojej usterki pierwszy to ten który zasugerowałeś czyli kupienie używki ori wiązki do silnika i zamiana urwanej końcówki (kapturka) poprzez (przylutowanie kabelka lub samej koncówki) lub nagwintowanie na końcówce świecy gwintu (M5) i zakręcenie odpowiedniego konektora za pomocą nakrętki tak, jak ja mam to zrobione przy świecach podgrzewającyvch płyn chłodniczy.
Pozdro