[80 B3 1.8 PM LPG] zbyt niskie wolne obroty.POMOCY!
[80 B3 1.8 PM LPG] zbyt niskie wolne obroty.POMOCY!
witam jestem nowym uzytkownikiem serwisu.niedawno kupilem mój samocjodzik.wszystko bylo ok,ale postanowilem wymienic świece.wygladały nieciekawe,pozatym były tam jednoelektrodowe NGK.z tego co czytalem nie takie jak powinny być.założyłem czteroelektrodowe BERU.dwa dni bylo dobrze a teraz nagle cos sie stało i wolne obroty utrzymuja sie okolo 400-500,silnikiem szarpie.co moze byc przyczyna??ja niemam pojecia.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
No to jeszcze Ci została kopułka, palec i przewody do wymiany. Skoro piszesz, że świece wyglądały nieciekawie to mogę sobie wyobrazić w jakim stanie jest reszta elementów układu WN. Mogę się oczywiście mylić ale znając życie to (bardzo często) świece jeszcze są wymieniane ale reszta to dopiero jak autko stanie.
zrobilem test.odpiolem akumulator i po godzinie zapialem spowrotem.odpalilem auto i bez dotykania gazu chcialem aby sie nagrzal i zaprogramowal.wszystko bylo super.obroty byly 1000-1100,do momentu az troche zlapal temperature i od nowa 400-500 i szarpanie silnikiem.moze to wina czujnika temperatury??
wlanie wymienilem czujnik temperatury,ten w dolnej czesci krućca.zaraz ide robic test.a jak to jest z ta adaptacja?trzeba ja robic?bo ja teraz odpialem akumulator i zaraz bede prubowal.noi gdzie jest ten silniczek krokowy w razie jakby to nie byla wina temperatury?
[ Dodano: 2008-04-05, 15:19 ]
noi zrobilem próbe i nic.dalej lipa.ale jest jeszcze ciekawsza rzecz.gdy na wskazniku temperatury jest okolo 70 stopni wlacza sie wentylator.hehe.zglupialem.moze jeszcze czujnik do wskaznika trzeba wymienic?nic nierozumiem z tego.pomózcie jak mozecie.
[ Dodano: 2008-04-05, 16:01 ]
to znowu ja.mysle nad tym moim problemem i sprubuje zrobic jeszcze raz adaptacje,ale od zimnego silnika. bo gdy zalozylem ten nowy czujnik to autko przez chwile chodzilo normalnie.900 obrotow ale chodzilo.z tym ze wtedy silnik nie byl calkiem zimny.moze to byl mój bład.odepne akumulator,poczekam ze 2-3 godziny niech ostygnie,zapale i niech sie nagrzewa.zobacze co bedzie.jesli to niepomoze to niewiem.
[ Dodano: 2008-04-05, 16:02 ]
aha.wieczorem dam znac czy to cos dalo.pozdrawiam
[ Dodano: 2008-04-05, 15:19 ]
noi zrobilem próbe i nic.dalej lipa.ale jest jeszcze ciekawsza rzecz.gdy na wskazniku temperatury jest okolo 70 stopni wlacza sie wentylator.hehe.zglupialem.moze jeszcze czujnik do wskaznika trzeba wymienic?nic nierozumiem z tego.pomózcie jak mozecie.
[ Dodano: 2008-04-05, 16:01 ]
to znowu ja.mysle nad tym moim problemem i sprubuje zrobic jeszcze raz adaptacje,ale od zimnego silnika. bo gdy zalozylem ten nowy czujnik to autko przez chwile chodzilo normalnie.900 obrotow ale chodzilo.z tym ze wtedy silnik nie byl calkiem zimny.moze to byl mój bład.odepne akumulator,poczekam ze 2-3 godziny niech ostygnie,zapale i niech sie nagrzewa.zobacze co bedzie.jesli to niepomoze to niewiem.
[ Dodano: 2008-04-05, 16:02 ]
aha.wieczorem dam znac czy to cos dalo.pozdrawiam
wiesz, ja mam taki sam silniczek i moj ojciec i pierwsze slysze zeby do niego zakladac cztero czy jedno elktrodowe swiece... my mamy trojelktrodowe NKG'6 i everythink's OK:)
[ Dodano: 2008-04-05, 16:06 ]
u mnie tez czasami obroty spadaj do jakichs 850 i troche trzesie ale gasze wtedy silnik, odpalam i jest juz ok:) a jak tam spalanie LPG u ciebie?
[ Dodano: 2008-04-05, 16:06 ]
u mnie tez czasami obroty spadaj do jakichs 850 i troche trzesie ale gasze wtedy silnik, odpalam i jest juz ok:) a jak tam spalanie LPG u ciebie?
kolego postanowilem zalozyc czteroelektrodowe bo czytalem wypowiedzi z forum ze moga takie byc zalozone.ze to nawet lepiej bo jest mniejsze prawdopodobienstwo zaniku iskry.moze zle zrobilem.konsultowalem sie tez wczesniej z posiadaczem audi {kolega moim} ktory mi je tez doradzal.wiesz troche mnie te swiece kosztowaly,wiec mam nadzieje jednak ze wsio bedzie ok.pozdrawiam
[ Dodano: 2008-04-05, 16:11 ]
spalania nie testowalem jeszcze.autko mam 10 dni dopiero
[ Dodano: 2008-04-05, 16:11 ]
spalania nie testowalem jeszcze.autko mam 10 dni dopiero
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... &m=Audi+80
na tej stronce masz opis świec do audi 80 z silnikiem PM, wynika z tego ze do PMa sa BUR6ET czyli trojelektrodowe...
na tej stronce masz opis świec do audi 80 z silnikiem PM, wynika z tego ze do PMa sa BUR6ET czyli trojelektrodowe...
no witam ponownie.cóz moge powiedziec nowego.niewiele... otóż zrobilem tak.odpiąłem akumulator i poszedlem do domu.po 3ech godzinach,gdy silnik juz wystygł za cacy,podpiąłem akumulator i odpalilem auto.bez gazu.zapalił ślicznie.pięknie pracowal utrzymując około 1000 obrotów.po około 5minutach {gdy sie trochę zagrzał} obroty zaczęły spadć aż do 300-400.i znowu szarpanie silnika itp itd...
powiedzcie mi co to moze byc.wymieniłem czujnik do ECU,ten na dole króćca posprawdzałem węrzyki podcisnienia{chyba wszystkie},tylko tych świec jeszcze niepróbowałem wymienic spowrotem na 1elektrodowe.
aha i gdzie jest ten silnik krokowy?
mi już rece opadaja.kurde a jak kupowałem to miało być takie super auto..
[ Dodano: 2008-04-05, 22:07 ]
aha noi tą adaptacje robiłem na LPG bo pompka paliwa niedziała.tak juz kupiłem...
[ Dodano: 2008-04-06, 09:04 ]
witam.czy to możliwe ze jeszcze jeden czyjnik jest walniety?wlasnie odwoziłem zone do pracy noi na zimnym tez nietrzyma obrotów.niema problemu z zapaleniem.wystarczy dodac troszke gazu.moze trzeba wymienic którys z czujników u góry krócca? albo silnik krokowy.tylko gdzie on jest w tym autku?
powiedzcie mi co to moze byc.wymieniłem czujnik do ECU,ten na dole króćca posprawdzałem węrzyki podcisnienia{chyba wszystkie},tylko tych świec jeszcze niepróbowałem wymienic spowrotem na 1elektrodowe.
aha i gdzie jest ten silnik krokowy?
mi już rece opadaja.kurde a jak kupowałem to miało być takie super auto..
[ Dodano: 2008-04-05, 22:07 ]
aha noi tą adaptacje robiłem na LPG bo pompka paliwa niedziała.tak juz kupiłem...
[ Dodano: 2008-04-06, 09:04 ]
witam.czy to możliwe ze jeszcze jeden czyjnik jest walniety?wlasnie odwoziłem zone do pracy noi na zimnym tez nietrzyma obrotów.niema problemu z zapaleniem.wystarczy dodac troszke gazu.moze trzeba wymienic którys z czujników u góry krócca? albo silnik krokowy.tylko gdzie on jest w tym autku?