Nabyłem kilka miesięcy temu w/w audi. Klima nie chodzi ale mam zamiar w najbliższym czasie coś z tym zrobić. Wypełniali mi azotem i gdzieś ucieka ale nie wiedzą gdzie. Ktoś się orientuje jakie mogą być koszty doprowadzenia do działania tej klimy (manualna)?
Jeździłem było wszystko pięknie ładnie, trochę zamulało na benzynie. Nie miała mocy, tzn nie zawsze,czasem szła dobrze. Przyszła chwila,że nagle nie szła na gazie w ogóle. Gazownik wymienił mi przewody,były zjarane, miało też już pod maską nie strzelać bo trochę czasem waliło. Czasem jednak strzela do tej pory. Powiedzieli mi ( nie podłączając pod komputer) że mam przepływomierz powietrza zepsuty i że trzeba go wymienić. Czy na pewno? Samochód odpalałem na benzynie i obroty podchodziły do góry, spadały prawie gasł i nagle się wyrównywało. Gdy się odłączało przepływomierz, na benzynie szło odpalić ale za parę sekund gasł. Na gazie naturalnie jechał. W tej chwili na benzynie zero reakcji, nie idzie w ogóle. Jak czytałem może to być pompa bo ostatnio mało benzyny w niej było :-|
Przyznam się,mało się na tym znam ale jak słucham tych mechaników to wolę wysłuchać Was w tej kwestii.
Nie wie czy to może mieć też coś wspólnego ale jak się rozpędzę a później wrzucę na luz to potrafi zgasnąć mi w czasie jazdy.
Wiem,że trudno zdiagnozować co może być ale może miał ktoś podobne problemy?
Za co się zabrać żeby naprawić tą usterkę?
Wiem,że trudno radzić osobie która się mało na tym zna ale sami wiecie jak zajadę do mechanika i zobaczy,że ciemna masa jestem to zbankrutuję...
[B4 ABK + Lpg] Nie chodzi na benzynie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 08:13
[B4 ABK + Lpg] Nie chodzi na benzynie...
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2008, 00:44 przez canizares85, łącznie zmieniany 3 razy.
Musisz pojechać gdzieś gdzie sie zajmują klimatyzacją to ci posprawdzają przewody i łączenia, ile to kosztuje :?: nie wiadomo co jest nie tak :!: a przewody WN to nie jest wszystko (palec, kopułka, świece), przepływomierz musisz sprawdzić, może być pęknięty itp. skoro strzelał. Jeśli odpiąłeś przepływomierz to teraz masz błąd w komp. co sprawdzenia przepływomierza i jakie mogą być przyczyny wystrzałów?! było opisane wcześniej, musisz sobie poszukać bo litania była dość długa. Jeśli miałeś mało w baku albo sucho a jeździłeś na gazie to pewnie pompka już siadła, jak przekręcisz zapłon powinieneś ją usłyszeć przez chwilkę, co do spadku obrotów może być kilka przyczyn, mianowicie to co opisałem oraz niebieski czujnik na króćcu przy bloku silnika.
Jeżeli strzelał na gazie to jest duże prawdopodobieństwo że uszkodzony masz przepływomierz.Niestety na benzynie nie będzie chodził.Objawy jakie wymieniasz na to wskazują.Na lpg powinien chodzić,tylko nie zawsze równo.Ze przygasa to pewnie dawka gazu jest zbyt uboga,lub masz za niskie wolne obroty.Jak jedziesz i wyrzucasz na luz to gaśnie?Spróbuj wsadzić jakąś kartkę przed rurę ssącą filtra powietrza tak aby powietrze nie dostawało się bezpośrednio do przewodu ssącego,tylko miało jakąś przeszkodę ,oczywiście nie zatkaj jej!Pewnie dostaje za dużo powietrza i jak puszczasz na luz to gaśnie.
Nie wiem czy to pomorze ale ja kiedyś to już przerabiałem w kilku autach no i pomogło nie gasły na luzie.
Nie wiem czy to pomorze ale ja kiedyś to już przerabiałem w kilku autach no i pomogło nie gasły na luzie.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Rany! ale bajzel! :shock: Przede wszystkim musisz zrobić porządek z pracą na benzynie. Czyli jeśli pompa paliwa trup to wymienić, tak samo przepływka i prawdopodobnie obudowa filtra powietrza. Z Twojego postu wynika, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że te elementy skończyły swój żywot. Nie radzę jeździć w takim stanie bo możesz już więcej nie pojechać za którymś tam strzałem.
Najpierw benzyna na tip-top, a potem można poprawiać LPG. Tylko jak już zrobisz benzynę to nie przełączaj na LPG bo znowu może być strzał i od początku to samo.
Najpierw benzyna na tip-top, a potem można poprawiać LPG. Tylko jak już zrobisz benzynę to nie przełączaj na LPG bo znowu może być strzał i od początku to samo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 08:13
Czyli najpierw benzyna (pompka,przepływomierz,filtr i co tylko jeszcze tam zepsute) a później LPG ustawiać. ok
Jak przekręcę zapłon i mam przełączone na samo LPG (zielona lampka) to słyszę coś co jest chyba pomką i za chwile samo automatycznie wyskakuje czerwona lampka (benzyna)-wcześniej tego nie było.Dodam,że mam ten przełącznik, gdzie ręcznie się przestawia w lewo benzyna, środek benzyna przy obrotach wskakuje LPG i w prawo samo LPG.
Wam się pewnie to wydaje śmieszne no ale jak już pisałem nie znam się i nie mam żadnego specjalisty wśród znajomych dlatego przed mechanikiem wolałbym jak najwięcej się dowiedzieć. Z braku wiedzy na temat moje opisywanie problemu jest takie a nie inne. Za wytrwałym w odpowiedziach na moje problemy serdeczne dzięki.
Jest jakaś możliwość sprawdzenia przeze mnie samego czy jest to pompka paliwowa? Jeżeli ją słyszę tzn że jest ok? Jeśli nie pompka to co to może być?
A stan przepływomierza sprawdzę najpewniej podłączając się pod komputer?
pozdrawiam
[ Dodano: 2008-04-09, 00:45 ]
To jak mam zacząć działać?
Pozdrawiam
Jak przekręcę zapłon i mam przełączone na samo LPG (zielona lampka) to słyszę coś co jest chyba pomką i za chwile samo automatycznie wyskakuje czerwona lampka (benzyna)-wcześniej tego nie było.Dodam,że mam ten przełącznik, gdzie ręcznie się przestawia w lewo benzyna, środek benzyna przy obrotach wskakuje LPG i w prawo samo LPG.
Wam się pewnie to wydaje śmieszne no ale jak już pisałem nie znam się i nie mam żadnego specjalisty wśród znajomych dlatego przed mechanikiem wolałbym jak najwięcej się dowiedzieć. Z braku wiedzy na temat moje opisywanie problemu jest takie a nie inne. Za wytrwałym w odpowiedziach na moje problemy serdeczne dzięki.
Jest jakaś możliwość sprawdzenia przeze mnie samego czy jest to pompka paliwowa? Jeżeli ją słyszę tzn że jest ok? Jeśli nie pompka to co to może być?
A stan przepływomierza sprawdzę najpewniej podłączając się pod komputer?
pozdrawiam
[ Dodano: 2008-04-09, 00:45 ]
To jak mam zacząć działać?
Pozdrawiam