Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8s NE + LPG] Problem z odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
bialy_88_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 06 kwie 2008, 01:02
Lokalizacja: Ostrołęka

[B3 1,8s NE + LPG] Problem z odpalaniem

Post autor: bialy_88_18 » 06 kwie 2008, 01:47

Witam ! Mam problem z moją audiczko , a mianowicie z nocy gdy jest zimny silnik ciężko odpala. Trzeba kilka razy zakręcić , a gdy juz odpali i nie przytrzymam pedału gazu traci obroty i gaśnie.Gdy już ruszę to tak jakby sie dusił. Jak się nagrzeje problem znika. Jest tak zarówno na benzynie jak i na gazie . Wstawiłem nowy akumulator , wymienilem świece i przewody do świec i dalej to samo . Co może byc przyczyną ? Ja osobiscie sie nie znam ale gdy pójdę do mechanika i zobaczy , że się nic nie orientuje zedrze ze mnie kasę . Z góry dzięki . (b3 , 1,8s , NE )
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2008, 11:02 przez bialy_88_18, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 06 kwie 2008, 13:05

Na początek do sprawdzenia szczelność dolotu (lewe powietrze) oraz czujnik temperatury do ECU, a instalacja LPG do regulacji.

bialy_88_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 06 kwie 2008, 01:02
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: bialy_88_18 » 06 kwie 2008, 14:02

Dzięki Danek . Patrze , że też jesteś z Ostrołęki to moze sie orientujesz gdzie tu jest jakis dobry mechanik ? Z góry dzieki .

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 06 kwie 2008, 19:14

Szczerze to jeśli chodzi o mechaniczny wtrysk i gazunek to nie polecę Ci nikogo. Jeśli chodzi o resztę (zawieszenie, sprzęgła, przeguby i ogólna mechanika) to polecam kolegę Madazaw :-) . Ma warsztat na Granicznej 8.

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 06 kwie 2008, 20:16

bo się zaczerwienię...

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 06 kwie 2008, 20:48

Jeżeli masz faktycznie NE to jest to gaźnik . Sprawdź , czy ssanie działa prawidłowo - po wyciągnięciu cięgna w kabinie powinien być prawie cały dolot I gardzieli zakryty klapką ssania .

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 06 kwie 2008, 20:51

:oops:
marko pisze:Jeżeli masz faktycznie NE to jest to gaźnik
kurcze, faktycznie coś mi się pogmerało :-( .

bialy_88_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 06 kwie 2008, 01:02
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: bialy_88_18 » 06 kwie 2008, 23:01

W prawdzie się nie znam , ale myslałem że to może pompka paliwa lub jakieś filtry są do wymiany . W takim razie gaźnik jest do wymiany , czy można go zreperować , i ile taka naprawa mnie wyniesie ?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 07 kwie 2008, 08:44

Nie chodzi naprawę gaźnika tylko sprawdzenie mocowania linki ssania do gaźnika oraz czy regulacja ssania działa poprawnie . Ściągnij z działu download książkę o Audi 80 , tam jest to dokładnie opisane z rysunkami .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl