Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 1Z] problem z mocą

lalu66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 15:10

[80 1.9 1Z] problem z mocą

Post autor: lalu66 » 06 kwie 2008, 15:38

witam wszystkich. mam problem, a mianowicie chodzi o moc. mam audi 80 w tdi i wszystko było w porządku aż do momętu gdy wymieniłem uszczelke pod głowicą. po złożeniu auto wogule nie chce jechać. silnik pracuje dobrze. był podłączony pod komputer i jest wszystko ok tyko turbina straszie słabo bije. czy jest to możliwe że pod czas wymiany uszczelki stało się coś z turbiną? chciałem dodać że wszystkie węże i wężyki są szczelne. jeśli wiecie co to może być to napiszcie. pozdro

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 06 kwie 2008, 15:41

a czy zawór upustowy przy turbie nie jest zapieczony w pozycji otwartej czy dobrze zamyka :?: :?:

lalu66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 15:10

Post autor: lalu66 » 06 kwie 2008, 15:46

zawór pracuje dobrze. jest w takim położeniu jakbym ściągnoł z niego przewód

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 kwie 2008, 15:50

Jesli nie jest to wina turbiny, zaworu czy tez sterowania nia, to tylko i włacznie problem bedize lezał we wtryskach. Juz pare razy widziałem coś takiego ze przy robieniu głowicy ktoś wykrecił wtryski przeczyscił je i auto przestało jezdzic. Jesli wtryski byly ruszane z głowicy czyszczone czy coś w tym stylu, a nie znajdziesz przyczyny przy turbo to masz jak w banku ze to one sa winne.

lalu66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 15:10

Post autor: lalu66 » 06 kwie 2008, 15:58

głupio się przyznać ale pracuje juz od paru lat w serwisie diesla, ale to mnie zaskoczyło. a odnośnie wtrysków to je wyciągałem i czyściłem bo głowica była planowana. jutro wezmę te wtryski i sprawdzę

[ Dodano: 2008-04-06, 16:15 ]
a co mogłby się stać z wtryskami jeśli nie były rozbierane? ktoś je wyregulował i zaczoł chodzić czy musiał je wymienić?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 kwie 2008, 17:01

lalu66 pisze:a co mogłby się stać z wtryskami jeśli nie były rozbierane? ktoś je wyregulował i zaczoł chodzić czy musiał je wymienić?
Wtryski (końcówki) nadawaly sie na szmelc, nic sie juz nie da z nimi zrobić. Na maszynie jak wrzucisz to wcale sie nie zdziwie jak zobaczysz ze pokaze iz sa dobre, jedyna opcja wsadzić inne wtryski (takie ze sa pewne ze dzialaja) a jak pracujesz w serwisie to masz mozliwosc - jak czysciłeś je druciana szczotka albo czyms innym to stawiam flaszke wódki ze juz po nich. Juz trzy auta widziałem z takimi objawami, wkreca sie w obroty w miare normalnie ale 120 -140 i siciana nie rozpedza sie strasznie mułowate jest, logi wszystkie w normie a auto nie jedzie, jesli okaze sie ze to wtryski to odrazu polecam wsadzić mocniejsze końcówki odrazu przybedzie pare PS tak ze bedzie coś koło nowej serii. Jak masz mozliwosc wsadz pewne wtryski i sie przejedz i daj znać inaczje tego nie sprawdzisz.

lalu66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 15:10

Post autor: lalu66 » 06 kwie 2008, 17:10

ok. zrobie tak jak napisałeś i dam znać :-)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 07 kwie 2008, 09:39

lalu66 pisze:ok tyko turbina straszie słabo bije. czy jest to możliwe że pod czas wymiany uszczelki stało się coś z turbiną?
Poprosimy o zalogowanie fury grupy 011 w probie dynamicznej oraz 000 BS w probie statycznej.
Dodatkowo poprosze 013 w statycznej.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
titto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 mar 2008, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Żyrardów

Post autor: titto » 07 kwie 2008, 11:31

Orientujecie się jakie są koszty nowych, mocniejszych wtrysków?

titto

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 07 kwie 2008, 13:41

ok 800 zl szt w IC wtrysk od ASV :P

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 07 kwie 2008, 14:38

800zł szt :shock: ja myslalem ze komplet gdziez za 1000zł da rade zakupic za 3,2tys zł to kupisz caly silnik

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 07 kwie 2008, 17:25

karol121, bo mozna znalezc ale ASV ciezko nowe w takiej cenie (mnie sie kiedys udalo) mozna szukac uzywek

lalu66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 15:10

Post autor: lalu66 » 07 kwie 2008, 18:11

witam. dzisiaj sprawdzilem wtryski i sa dobre ale na wszelki wypadek zamienilem od golfa 3 i to samo. zalozylem spowrotem swoje. a co do tej turbiny to bije dobrze bo sprawdzalismy jeszcze raz pod komputerem. wiec co to jeszcze moze byc ze tak ciezko wchodzi na obroty i jest slaby?

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 07 kwie 2008, 18:17

Kąt jest ustawiony jak trzeba,wszystko na znakach :?: Może kat się zapchał ale tak nagle :-/

lalu66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 15:10

Post autor: lalu66 » 07 kwie 2008, 18:20

wszystko jest poustawiane jak nalezy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl