[b3 1.8 PM] wymiana belki pod silnikiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
[b3 1.8 PM] wymiana belki pod silnikiem
mam skrzywioną belke pod silnikiem razem z wachaczem i sworzniem. mam juz zakupioną drugą prostą i nie pordzewiałą i nosze sie z jej wymianą i mam tutaj pytanie jak to jest z podpieraniem silnika przy wymianie tzn w ktorym miejscu i jak musze go złapac? oraz czy ogolnie z ta wymiana bedzie duzo roboty?
Szanowni posiadacze B4, niestety ale w modelu B3 trzeba podwiesić silnik, bo przykręcany jest poprzez poduszki do ramy (sanek).
Podnosisz oba boki pojazdu (z przodu) i podpierasz je na "koziołkach" - tak by przednie koła były w powietrzu, następnie silnik podwieszasz za uchwyty w głowicy, tak by nie napierał swoim ciężarem na belkę.
Podnosisz oba boki pojazdu (z przodu) i podpierasz je na "koziołkach" - tak by przednie koła były w powietrzu, następnie silnik podwieszasz za uchwyty w głowicy, tak by nie napierał swoim ciężarem na belkę.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
]czarekj pisze:Szanowni posiadacze B4, niestety ale w modelu B3 trzeba podwiesić silnik, bo przykręcany jest poprzez poduszki do ramy (sanek).
Podnosisz oba boki pojazdu (z przodu) i podpierasz je na "koziołkach" - tak by przednie koła były w powietrzu, następnie silnik podwieszasz za uchwyty w głowicy, tak by nie napierał swoim ciężarem na belkę.
Dobrze że choć jeden za nas myśli <ok> sorki za wprowadzenie w błąd.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
Z tym pukaniem to różnie bywa. Musisz wszystko sprawdzić. Ja na Twoim miejscu wymieniłbym tuleje w belce i wahaczach (drogie nie są), żeby dwa razy nie podchodzić to tematu i nie płacić po klika razy za ustawienie zbiezności.piomal1987 pisze:b4 z tego co wiem niema z przodu w belce 2 łap i moze dlatego nie trzeba podwieszac
[ Dodano: 2008-04-07, 22:13 ]
jest jeszcze jeden problem poniewaz w czasie szybszej jazdy tak ok 80km/h słychac takie gluche stukanie własnie przy uszkodzonym kole. Czy mogła pasc poduszka pod amortyzatorem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
ja mysle wlasnie zeby podeprzec o miske i pod skrzynie
[ Dodano: 2008-04-08, 22:22 ]
a jak bede wymienał gumy na wachaczach to sruby mocujące wachacz do belki powinienem dokrecic do oporu czy z pewnym jakims małym luzem?
[ Dodano: 2008-04-30, 20:08 ]
ok z braku czasu wziałem sie dopiero dzisiaj za wymiane belki
autko juz stoi przodem w powietrzu, silnik podparty pod miske olejową i skrzynię biegów.
czy mogłby mi ktos powiedziec jak najlepiej zaczac wymiane belki? od odkręcenia drązków stabilizatora i wyjęcie sworzni z mcphersona?
[ Dodano: 2008-04-08, 22:22 ]
a jak bede wymienał gumy na wachaczach to sruby mocujące wachacz do belki powinienem dokrecic do oporu czy z pewnym jakims małym luzem?
[ Dodano: 2008-04-30, 20:08 ]
ok z braku czasu wziałem sie dopiero dzisiaj za wymiane belki
autko juz stoi przodem w powietrzu, silnik podparty pod miske olejową i skrzynię biegów.
czy mogłby mi ktos powiedziec jak najlepiej zaczac wymiane belki? od odkręcenia drązków stabilizatora i wyjęcie sworzni z mcphersona?