[B4]ALL-Problem z alarmem i centralnym
[B4]ALL-Problem z alarmem i centralnym
Witam mam taki problem.Otoz od 2 dni zauwazylem taki problem ze jak zamkne auto z pilota centralny alarm sie zalacza drzwi zamki wszystkie sie zamykaja ale 2 dni temu rano wstaje auto otwarte tzn wszystkie drzwi otwarte dzis jechalem do auchan zamykam z pilota central po okolo 30 minutach wracam alarm zalaczony ale wszystkie drzwi otwarte i pytanie co to moze byc ? pompka centralnego czy moze cos ze sterownikiem ?do tej pory bylo wszystko ok i dzialalo w 100% alarm zakladalem jakies 2-3 miechy temu i tez wszystko bylo ok.A dzis jakis czas temu jechalem do znajomej i uzbrajam alarm zamek sie zamknal swiatla mrugnely dioda sie zapalila ide do niej wychodze po jakichs 15-20 minutach a tu ani alarm nie dziala ani centralny nie zamkniety :shock: :shock: i juz nie mam pojecia co to moze byc i takie pytanie jak zakladaja alarm a mialem juz centralny przed zakladaniem alarmu to oni sterownik przelaczaja na ten od alarmu czy zostaje dalej ten stary ?
sry za kolejny temat ale przejrzalem szukajke wyskoczylo 10 stron przy 4 stronie wymieklem wszedzie opisane o silownikach i o tym jak zakladac centralny jak bylo to sorki
sry za kolejny temat ale przejrzalem szukajke wyskoczylo 10 stron przy 4 stronie wymieklem wszedzie opisane o silownikach i o tym jak zakladac centralny jak bylo to sorki
no tego jeszcze nie probowalem dzis sprawdze jak auto postawie w pracy na parkingu =]zjawa pisze:A jak zamkniesz kluczem ( bez uzbrojenia alarmu) to też po jakimś czasie sam się otwiera?
odpalilem auto i znowu alarm dziala bez zarzutu uzbrojony ale wsszystkie drzwi byly otwarte malo tego alarm jako tako dziala bo jak tylko otworzylem drzwi zaczela wyc syrena
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Zależy co to miałeś za alarm, ale przy podłączeniu alarmu sterownik zamka zostaje, tylko po prostu te dwa kabelki wychodzące z alarmu, które sterują zamkiem są podpięte pod sterownik centralnego bądź po prostu wpięte w kable od zamka/siłowników. Po mojemu wina tutaj leży po stronie sterownika alarmu, tylko problem jest w tym żę jeśli dajmy na to otwierasz drzwi z pilota i po ok 15 s. ich nie otworzysz to alarm się sam uzbraja zamykając przy tym drzwi. Podjedz do tych fachmanów i niech sprawdzą o co kaman, jeśli zamkniesz kluczykiem to nie powinien Ci się otworzyć. Co do zamka masz elektryczny czy pneumatyczny?
niestety nie wiem jaki mam zamek czy elektryk czy pneumatyk nie mialem okazji sprawdzic poki co auto stoi 6,5h na samym centralnym (zamknalem klucyzkiem) i nadal auto jest zamkniete pozostaje mi jeszcze sprawdzic dzis w nocy sam central i jutro z rana w pracy z alarmem i jesli znowu na alarmie beda otwarte to bedzie centralka alarmu dobrze ze jest na gwarancji
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
SPrawdzić jest łatwo, jeśli jest elektryczny po przekręceniu kluczyka rygle drzwi Ci wskakują szybciutko bez zbędnych słyszalnych dźwięków jeśli pneumatyczny to usłyszysz pompkę i rygle dużo wolniej będą się chować, generalnie słychać pompkę w pneumatycznym życzę powodzenia w rozwiązaniu problemu, Szerokości <ok>
hmm nadal niebardzo wiem jaki mam centralny jak zamykam drzwi od srodka i np wcisne od strony kierowcy to najpierw sie zamyka po stronie kierowcy dopiero po chwili pozostale jesli zamkne z pilota zamykaja sie nierownomiernie ale ida wszystkie 4 na dol poza tym zastanawia mnie to czy jest mozliwe to aby central padl ? bo juz wymiekam na noc zostawil;em auto na samym centralu i rano auto bylo otwarte dzis w pracy auto stalo 1,5h na aalrmie i auto bylo otwarte a alarm wlaczony
Wygląda jednak na uszkodzenie centralki alarmu,można odpiąć całą kostkę od alarmu,tak żeby nie miał zasilania i sprawdzić co będzie.Raz miałem przypadek z B4-w klapie tylnej były uszkodzone przewody między innymi od centralnego zamka i czasem zwierały do masy przez żarówki itd.-skutek podobny jak u ciebie.
dzis odpialem cala kostke od alarmu no ale wtedy centralny wogole nie dzialal tzn zrobilem to tylko w ten sposob odpialem centralke i chcialem przy otwartych drzwiach wcisnac zamkniecie drzwi i "przycisk" ani drgnal wogole nie chcial sie ruszyc poki co mnie to zdenerwowalo bo co 1,5 godz drzwi byly otwarte brakowalo tylko kartki "okradnijcie mnie jestem otwarty" wiec odlaczylem alarm w cholere i zamykam na klucz jesli jutro z rana auto znowu bedzie otwarte tzn ze mogla pasc tez pompka od centralnego ale nie widzialem aby gdzies byly kable uszkodzone .
Poza tym takie pytanie pompka jest zamontowana w bagazniku po prawej stronie we wnece na glebie i jest oslonieta gabka (pompka przy zamykaniu i otwieraniu drzwi chodzi dosc glosno tak ze bez problemu ja slychac:D) a obok z kolei jest rowniez gabka i cos w niej jest ale nie wiem co to i nie bardzo da sie to wyciagnac czy ktos ma pojecie co to moze byc ?
Poza tym takie pytanie pompka jest zamontowana w bagazniku po prawej stronie we wnece na glebie i jest oslonieta gabka (pompka przy zamykaniu i otwieraniu drzwi chodzi dosc glosno tak ze bez problemu ja slychac:D) a obok z kolei jest rowniez gabka i cos w niej jest ale nie wiem co to i nie bardzo da sie to wyciagnac czy ktos ma pojecie co to moze byc ?
Canibal, nie masz co się denerwować bo to normalny objaw że cyngiel nie drgnął. Jak otworzysz drzwi i chcesz wcisnąć cyngiel to musisz przestawić zapadkę w zamku drzwi. A co do głośności pracy pompki to u mnie jej nie słychać.
Sory panowie ale miałem chyba chwilowe zaćmienie. Faktycznie musi działać central bo przekaźniki w alarmie są normalnie zamknięte i działanie ma takie jak sam centralny.
A o rwaniu kabli ta ja nic nie pisałem :roll:
Sory panowie ale miałem chyba chwilowe zaćmienie. Faktycznie musi działać central bo przekaźniki w alarmie są normalnie zamknięte i działanie ma takie jak sam centralny.
A o rwaniu kabli ta ja nic nie pisałem :roll:
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, 06:50 przez Kubik, łącznie zmieniany 2 razy.
u mnie pompke slychac moze dlatego ze moja jest od dawna ;] nie wiem czy dobrze widzialem ale chyba jest z 91 roku poza tym odlaczylem alarm sposobem wylaczylem syrene oraz wyciagnalem bezpiecznik od alarmu w ten sposob alarm nie dziala i mam znowu tylko sam central teraz czekam do jutra i auto stoi do rana i sprawdze czy beda otwarte drzwi przy alarmie juz pisalem co bylo
a moja druga sprawa ta ktora juz opisalem ktos wie moze co sie znajduje po prawej stronie w bagazniku za lampami ? mam tam pompke centralnego oraz jakas gabke i w niej cos jest niestety nie wiem jak to sprawdzic co tam jest ma moze ktos cos podobnego ?
[ Dodano: 2008-04-11, 19:58 ]
co do rwania kabli poki co odpada alarm jest na gwarancji a jak zobacza ze grzebalem sam i kable rwalem uznaja iz gwarancja minela bo sam ingerowalem w alarm
a moja druga sprawa ta ktora juz opisalem ktos wie moze co sie znajduje po prawej stronie w bagazniku za lampami ? mam tam pompke centralnego oraz jakas gabke i w niej cos jest niestety nie wiem jak to sprawdzic co tam jest ma moze ktos cos podobnego ?
[ Dodano: 2008-04-11, 19:58 ]
co do rwania kabli poki co odpada alarm jest na gwarancji a jak zobacza ze grzebalem sam i kable rwalem uznaja iz gwarancja minela bo sam ingerowalem w alarm
Niestety nie powinno tak być,montaż alarmu nie powinien naruszać działania instalacji samochodu,a ponieważ w audi wymaga trochę więcej zabawy i inwencji,ktoś sobie znacznie uprościł robotę.Ja zawsze zachowuję oryginalne działanie zamka,bo w różnych sytuacjach np. jak u kolegi układ funkcjonuje niazależniekubik pisze:centralny nie zadziałał to też normalka bo przewód sterujący z centralnego "przechodzi" przez centralkę alarmu.