Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 TDI 1Z] problem z szarpaniem

ODPOWIEDZ
Amar

[80 B4 TDI 1Z] problem z szarpaniem

Post autor: Amar » 12 kwie 2008, 16:16

Witam Sympatyków Audi!
Posiadam audi 80 B4 1,9TDI z 1994r. z nastawnikiem potencjometrycznym pompy wtryskowej R 440.
Borykam się z problemem dziwnego szarpania autem przy wyprzedzaniu, a także jadąc po mieście - przy obrotach 1800-2000. Zjawisko to nie występuje notorycznie.
Mieszkam koło Krakowa. Odwiedziłem już kilku poważnych mechaników "pompiarzy", którzy stwierdzili mi ogólnikowo, że czeka mnie wymiana dość drogiego nastawnika na nowy w cenie ok. 2000zł i sprawdzenie wtrysku sterującego.
Proszę o konkretną podpowiedź, kogoś kto rozwiązał pozytywnie i ostatecznie ten problem.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 13 kwie 2008, 21:58

Amar, nikt tego jeszcze nie rozwiazal, pracuje nad tym, poki co w opcji tylko wymiana nastawnika

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 14 kwie 2008, 09:53

Sprawdzanie wtrysku sterujacego czy dziala poprawnie bylo juz opisywane takze mozesz poszukac, jesli okaze sie ze jest wporzadku no to wtedy prawdopodobnie regenracja nastawnika ceny za taka operacje okolo 300-400 zl ( mnie chyba tez to czeka bo tez niemilo siernie szarpie)

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 14 kwie 2008, 16:17

pilocik69, kolega ma potencjometryczny wiec nie bedzie tak happy

kluki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2008, 16:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kluki » 14 kwie 2008, 17:06

jedynie taką instrukcje znalazlem do czyszczenia nastawnika, ale to pewnie znacie:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

btw. a w 94 to juz nie powinien byc indukcyjny nastawnik, czy to nie jest reguła jaki sie ma przepływomierz taki nastawnik będzie ??

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 14 kwie 2008, 18:09

kluki, w 94 roku byla zmiana i trzeba patrzec co sie ma

najlepiej po przeplywce

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 16 kwie 2008, 20:01

dokładnie w 94 można spotkać 2 wersje nastawników jeśli mnie pamięć nie myli to od wrzesnia luba października były dopiero nastawniki indukcujne ze zmianą reszty

Viper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 10 cze 2007, 12:10
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Viper » 16 kwie 2008, 20:37

kyjo, nie do końca prawda. Mam autko z kwietnia 94 roku i mam nastawnik indukcyjny.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 16 kwie 2008, 22:02

być moze zresztą kto ma kupować to widzi co ma pod maską

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl