[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
Zacząłem montować ten alarm, i go częściowo zamontowałem tzn. mam podłączone tylko syrene kierunki i czujnik otwarcia drzwi kierowcy. Problem jest teraz taki-gdzie mogę znaleźć kabel od czujników otwarcia wszystkich drzwi, bo tego opisywanego w instrukcji nie mogę znaleźć a kabli które idą do oświetlenia też nie mogę znaleźć. Oraz okazało się że w tym samochodzie jest zamontowany sterownik centralnego zamka i kabli do niego podłączonych jest z 10 i nie mam pojęcia jak podłączyć się teraz z centralnym bo ten kabel co wychodzi z drzwi kierowcy nie działa. Czy można się podłączyć do drzwi pasażera?
A po czym wnioskujesz,że ten przewód co wychodzi od drzwi kierowcy nie działa?Jeśli działał Ci centralny zamek przed montażem jak otwierałeś drzwi kierowcy to podpiąć powinienes sie do tego przewodu
Proponuje również odłączyć stary sterownik centralnego zamka.
Ja juz po całej zabawie z tym alarmem TESOR Nie obyło sie bez cyrków.Kolega KUBIK bardzo mi pomógł.Przekaźniki montowałem według tego schematu w tym temacie Tylko przewody wyjściowe z centralki na przekaźniki dałem odwrotnie bo inaczej u mnie nie dzialało
Przewody od oświetlenia idą w słupku od strony kierowcy(przy szybie przedniej) Są to trzy złączone czarne przewody(jeden jest chyba czarno biały)
Proponuje również odłączyć stary sterownik centralnego zamka.
Ja juz po całej zabawie z tym alarmem TESOR Nie obyło sie bez cyrków.Kolega KUBIK bardzo mi pomógł.Przekaźniki montowałem według tego schematu w tym temacie Tylko przewody wyjściowe z centralki na przekaźniki dałem odwrotnie bo inaczej u mnie nie dzialało
Przewody od oświetlenia idą w słupku od strony kierowcy(przy szybie przedniej) Są to trzy złączone czarne przewody(jeden jest chyba czarno biały)
Bo próbowałem dać na ten przewód mase i plus i na zadnym sygnale nie chciał się zamknąć ani otworzyć a centralny działa mi tylko jak użyje klucza od strony pasarzera. Stary sterownik usunąłem, ale kable te co były podłączone do tego sterownika zostawie tak jak były bo boje sie ich ruszać(ostatnio coś rozłączyłem i silnik nie chciał odpalić). Co do przekaźników to jakieś są tam założone od tego starego sterownika ale nie wiem który kabel jest który więc tylko sobie zrobie tak żeby zamykało a dam sobie spokój z zamykaniem
Możesz podłączyc do strony pasażera Ale proponowałbym znalezienie przyczyn nie działajacego otwierania z kluczyka od strony kierowcy Pewnie ktoś podpinał ten przewód pod stary sterownik.Idź po przewodzie od drzwi kierowcy i sprawdż gdzie dochodzi Jak do kabli ze starego sterownika to szukaj czy nie jest podłaczony drugi koniec do pozostałych kabli od starego sterownika
Umiejscowienie centralki to już raczej idywidualna sprawa.Najlepiej zamontować na sztywno żeby luzem nie walała się i dostęp do niej był raczej ograniczony dla złodzieja Dobrze jest zamontować ja tak żeby łatwo było nastawić czujnik wstrząsu i podpiąć kostki. A antenke najlepiej przykleić i unieruchomić do jakiegoś elementu plastykowego
podobny montaż w Audi A6 C4
witam,
poczytałem o sterowniku SPY i zakupiłem do A6. Sterownik mam podłączony, zamki zamykają i otwierają się, tylko sterowanie u mnie było dwoma minusami, a nie plusem i minusem jak piszecie,a mam również pompę pneumatyczną.
Zastanawiam się nad podłączeniem funkcji domykania szyb. Czy ktoś wie jak to podłączyc. Jaki przewód za to odpowiada w samochodzi i jak jest sterowany.
Również zastanawia mnie to co to jest za urządzenie w drzwiach kierowcy niedaleko zamka. Wchodzą do niego trzy przewody i dodatkowo jest przycisk po prawej stronie. Co to jest i do czego służy?
poczytałem o sterowniku SPY i zakupiłem do A6. Sterownik mam podłączony, zamki zamykają i otwierają się, tylko sterowanie u mnie było dwoma minusami, a nie plusem i minusem jak piszecie,a mam również pompę pneumatyczną.
Zastanawiam się nad podłączeniem funkcji domykania szyb. Czy ktoś wie jak to podłączyc. Jaki przewód za to odpowiada w samochodzi i jak jest sterowany.
Również zastanawia mnie to co to jest za urządzenie w drzwiach kierowcy niedaleko zamka. Wchodzą do niego trzy przewody i dodatkowo jest przycisk po prawej stronie. Co to jest i do czego służy?
Musisz znaleźć przewód który idzie z wkładki do modułu i wpiąć w to samo miejsce przewód z centralki alarmu. Samo sterowanie domykanie jest rozwiązanie na dwa sposoby:
- impuls masy na przewodzie sterowania pojawia po wybraniu odpowiedniej kombinacji przycisków w pilocie i trzyma tak długo jak długo trzymasz przycisk.
- impuls masy na przewodzie sterowania pojawia się przy uzbrajaniu alarmu przez 20 - 30 sekund.
(nie wszystkie alarmy !!!)
- impuls masy na przewodzie sterowania pojawia po wybraniu odpowiedniej kombinacji przycisków w pilocie i trzyma tak długo jak długo trzymasz przycisk.
- impuls masy na przewodzie sterowania pojawia się przy uzbrajaniu alarmu przez 20 - 30 sekund.
(nie wszystkie alarmy !!!)
Witam
Dostałem do mojej B3 1.6 TD uniwersalny sterownik firmy GORKE RSU 2K
http://www.gorke.com.pl/instrukcje/RSU_K2.pdf
schemat jak na rys. ponizej .. wie ktoś jak to podłączyć ??? i gdzie moge znależć wiązke tych kabli bo jak dzis zdjalem pulke to sie zalamalem jak zobaczylem ten gaszcz kabli .. gdzie znajde ten brazaowy i bialy (plus i minus ) kabel bo tam mnostwo brazowych ... prosze pomocy bo sie dzis troche z tym zdolowalem ....
Oraz jak i gdzie te przekaźniki połączyć i gdzie wciąć ???
Dostałem do mojej B3 1.6 TD uniwersalny sterownik firmy GORKE RSU 2K
http://www.gorke.com.pl/instrukcje/RSU_K2.pdf
schemat jak na rys. ponizej .. wie ktoś jak to podłączyć ??? i gdzie moge znależć wiązke tych kabli bo jak dzis zdjalem pulke to sie zalamalem jak zobaczylem ten gaszcz kabli .. gdzie znajde ten brazaowy i bialy (plus i minus ) kabel bo tam mnostwo brazowych ... prosze pomocy bo sie dzis troche z tym zdolowalem ....
Oraz jak i gdzie te przekaźniki połączyć i gdzie wciąć ???