Opinie - silniki 2.8 v6 12v
Opinie - silniki 2.8 v6 12v
mam mozliwosc zamiany sie za swoja b4 AbK z lpg za coupe z takim wlasnie silnikiem. mozecie mi doradzic??
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 00:26 przez jacus-87, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
moze ja tez dodam swoje 5 groszy
najpierw musisz sobie odpowiedziec na podst. pytanie: czy potrzebujesz auta z takim silnikiem????
koszty utrzymania auta z silinikiem V6 sa o wiele drozsze od kosztow utrzymania obecego twojego samochodu!!!!
a wiadomo ze koszta w obecnych czasach sa najwazniejsze!!!
ale za to z drugiej strony bedziesz mial wielka frajde z jazdy, wieksza moc, i jak koledzy wyzej powiedzieli lepsza kultra pracy,
ogolnie siliniki 2,8 V6 sa bardzo powazane!!!! <ok> jedna z lepszych jednostek napedowych jaka wyszla w audi!!!!!!!!
wybor nalezy do Ciebie!! pamietaj ze
kazdy z nas oczekuje czegos innego od auta. jedni jezdza wolnossacym dislem i sa wniebowzieci (oczywiscie nie obrazam tu uzytkownikow diesel )
a inni oczekuja czegos innego ---> poszukuja lepszych osiagow, zrywnosci mocy, itp....
najpierw musisz sobie odpowiedziec na podst. pytanie: czy potrzebujesz auta z takim silnikiem????
koszty utrzymania auta z silinikiem V6 sa o wiele drozsze od kosztow utrzymania obecego twojego samochodu!!!!
a wiadomo ze koszta w obecnych czasach sa najwazniejsze!!!
ale za to z drugiej strony bedziesz mial wielka frajde z jazdy, wieksza moc, i jak koledzy wyzej powiedzieli lepsza kultra pracy,
ogolnie siliniki 2,8 V6 sa bardzo powazane!!!! <ok> jedna z lepszych jednostek napedowych jaka wyszla w audi!!!!!!!!
wybor nalezy do Ciebie!! pamietaj ze
kazdy z nas oczekuje czegos innego od auta. jedni jezdza wolnossacym dislem i sa wniebowzieci (oczywiscie nie obrazam tu uzytkownikow diesel )
a inni oczekuja czegos innego ---> poszukuja lepszych osiagow, zrywnosci mocy, itp....
Co do 2,8 to motorek raczej na długie trasy kultura jazdy i elastyczność w trasie bardzo zadowalające prędkości osiągalne na autostradzie też (245 poszło :oops:),spalanie w trasie delikatnie jadąc można zejść poniżej 10 , przeważnie bierze pow. 12 przy normalnej jeździe
W mieście pali ok 15 - (mowa o gazie) , co do przyspieszeń nie rewelacja , ale passata B6 TDI (czerwone) można odjechać ,i bemki 735 :evil: też się zdarzało
Co do utrzymania i eksploatacji to wszystko zależy jak trafisz , części droższe np. rozrząd do rzędowej 4 ok 200 zł do V6 - 1000 zł tarcze przód do 2,8 (dobre) 800 zł , tulejka wahacza do V6 - 60 zł , i cała masa czujników (ja już wymieniłem 3 albo 4 w sumie za ok 1000zł)
A poza tym spoko <ok> lać i cieszyć się z jazdy że już prawie pełnoletnie autko tyle potrafi :mrgreen:
W mieście pali ok 15 - (mowa o gazie) , co do przyspieszeń nie rewelacja , ale passata B6 TDI (czerwone) można odjechać ,i bemki 735 :evil: też się zdarzało
Co do utrzymania i eksploatacji to wszystko zależy jak trafisz , części droższe np. rozrząd do rzędowej 4 ok 200 zł do V6 - 1000 zł tarcze przód do 2,8 (dobre) 800 zł , tulejka wahacza do V6 - 60 zł , i cała masa czujników (ja już wymieniłem 3 albo 4 w sumie za ok 1000zł)
A poza tym spoko <ok> lać i cieszyć się z jazdy że już prawie pełnoletnie autko tyle potrafi :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 00:29 przez YAMATO, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darek 80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
- Lokalizacja: Bełchatów
Kolega Yamato mówi chyba o cenie rozrządu w serwisie,bo u mnie w mieścinie gdzie mieszkam,powiedzieli około 500 zł za komplet łącznie z pompą wody oczywiście.
Nie wiem które tulejki wachacza ale jeżeli przód to cena też mocno przesadzona.
1000 zł za rozrząd to razem z wymianą spokojnie się zmieści.
Silniki trwałe i odporne na wariacje,najlepiej czują się i sprawdzają w trasach,ale zdobyc zdrową V-ke to też niezły wyczyn,bo inaczej można sporo dołożyć.
Co do osiągów można być zadowolonym a w porównaniu do ABT czy ABK jest naprawdę spora różnica.
Nie wiem które tulejki wachacza ale jeżeli przód to cena też mocno przesadzona.
1000 zł za rozrząd to razem z wymianą spokojnie się zmieści.
Silniki trwałe i odporne na wariacje,najlepiej czują się i sprawdzają w trasach,ale zdobyc zdrową V-ke to też niezły wyczyn,bo inaczej można sporo dołożyć.
Co do osiągów można być zadowolonym a w porównaniu do ABT czy ABK jest naprawdę spora różnica.
Do tej pory jeździłem coupe 2.3NG ośka LPG+blos, od tygodnia posiadam 100 2.8 V6 <quattro> sekwencja. Spalanie dokładnie tak jak powiedział yamato. Kultura pracy piękna to nie jest 4 czy 5 cylindrów, w ogóle się nie umywa.
Jak dla mnie trochę za słaby dół ACK 30V podobno są dużo lepsze na dole a spalanie podobne.
Po mieście trochę nie bardzo, czegoś mi brakuje, na wyższych obrotach troszkę się budzi do życia, ale jak dla mnie zawsze będzie mało.
Na trasie jest już zdecydowanie dużo lepiej, nawet nieźle radzi sobie przy wyższych prędkościach z przyspieszeniem i wyprzedzaniem.
Jak dla mnie trochę za słaby dół ACK 30V podobno są dużo lepsze na dole a spalanie podobne.
Po mieście trochę nie bardzo, czegoś mi brakuje, na wyższych obrotach troszkę się budzi do życia, ale jak dla mnie zawsze będzie mało.
Na trasie jest już zdecydowanie dużo lepiej, nawet nieźle radzi sobie przy wyższych prędkościach z przyspieszeniem i wyprzedzaniem.