witam wszystkich
mam problem dotyczący przedniego zawieszenia
coś jest nie tak
po pod lewarowaniu auta górne mocowanie kolumny lata jak ... po pustym sklepie
zmontowane to jest tak - amortyzator, sprężyna, kołpak ochronny z elementem zderzakowym, podkładka, talerz, łożysko, nakrętka rowkowa, element gumowy - blacha nadwozia - talerz i nakrętka
problem w tym że między górnym talerzem a nadwoziem mam ok 2 cm luzu
coś jest pomylone przy montażu czy brak jakiejś części ?
sprawdzałem w książce Audi 80/90 Diter Krop'a, ale tam, na rysunku, jest inna kolumna niż u mnie
poradzi mi ktoś
pozdrawiam
[80 B4 2,3 NG] przednie zawieszenie
[80 B4 2,3 NG] przednie zawieszenie
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2008, 01:15 przez maxkonin, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak ma być. Jedynie co to możesz mieć już nieco wypracowane poduszki i stą ta szczelina. Natomiast jeśli auto podleawarujesz to w zależności jak jest właśnie zużyta ta poduszka to luz jest większy bądź mniejszy ale zawsze jest. Przszukaj forum bo jeśli dobrze pamiętam to <bylo> dość sporo na temat przedniego zawieszenia.
P.S. Popraw nazwę tematu.
P.S. Popraw nazwę tematu.
stuka
przy ruszaniu i na dużym skręcie kół
wyczytałem na forum że to może być mocowanie sprężyny
łożyska amortyzatora wymieniałem na jesieni ale stukanie nie ustało
wymieniłem sprężyny i nic
łączniki stabilizatora też nowe
poduszki mają ok 1,5 cm a luz ok 2 cm ( nie mogły się tak zgnieść )
one są pod nadwoziem, a czy nie powinny być nad?
sam już nie wiem i głupoty wypisuję
muszę dalej szukać
pozdrawiam
przy ruszaniu i na dużym skręcie kół
wyczytałem na forum że to może być mocowanie sprężyny
łożyska amortyzatora wymieniałem na jesieni ale stukanie nie ustało
wymieniłem sprężyny i nic
łączniki stabilizatora też nowe
poduszki mają ok 1,5 cm a luz ok 2 cm ( nie mogły się tak zgnieść )
one są pod nadwoziem, a czy nie powinny być nad?
sam już nie wiem i głupoty wypisuję
muszę dalej szukać
pozdrawiam
tak ma być z tym luzem po podniesieniu auta.
a co do stukania to naprawdopodobniej łożyska kolumny (te matalowo-gumowe poduszki) są uszkodzone lub źle założone/skręcone lub poprostu padły bo z zamiennikami jest różnie.
do tego dochodzi tez opcja że sprężyny źle siadły w gnieździe i stad ten stukot
a czy jak kręcisz kierownicą w miejscu to czy ten odgłos występuje ?
a co do stukania to naprawdopodobniej łożyska kolumny (te matalowo-gumowe poduszki) są uszkodzone lub źle założone/skręcone lub poprostu padły bo z zamiennikami jest różnie.
do tego dochodzi tez opcja że sprężyny źle siadły w gnieździe i stad ten stukot
a czy jak kręcisz kierownicą w miejscu to czy ten odgłos występuje ?