Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] Problem z mocą i obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ryniek_p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 02 wrz 2007, 07:44
Lokalizacja: lubelskie

[2.0 ABK] Problem z mocą i obrotami

Post autor: ryniek_p » 24 lut 2008, 11:18

Mimo ze zajmuje sie handlem cześciami od czasu do czasu zaglądają do mnie ludzie żyby im pomóc.Ostatnio był u mnie znajomy ze swoją Audi 2.o ABK która miała problem z mocą czyli raz jeździła jak trzeba by za chwile stracić moc a do tego po przegazowaniu silnik nie zchodził normalnie do wolnych obrotów tylko obroty spadały że o mało silnik nie zgasł. Poza tym praca silnika na wolnych obrotach też pozostawiała wiele do życzenia(nierówne obroty).Auto nie ma inastalackji gazowej.Jakiś elektryk powiedział że po podpieciu pod komputer wykazało że może to być przepływomierz lub potencjometr przepustnicy, więc wymieniłem i to i to ale skutek był żaden. Podstawiłem jeszcze silnik krokowy na którym troszeczke lepiej sie zachowywał ale nie uspokoił silnika. Zauważyłem natomiast że prawie w ogóle nie ma paliwa w przewodzie przelewowym, wiec uznałem że może to być wina zaworu ciśnienia w listwie ale ponieważ silnik był rozgrzany nie wymieniłem go tylko dałem znajomemu żeby go wymienił na zimnym silniku. Na obecną chwile nie mam jeszcze wiadomości czy to coś pomogło. Może ktoś miał taki problem. Moim zdaniem w tym aucie jest więcej niż jedna przyczyna że tak sie zachowuje.

Awatar użytkownika
Damu$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 16 paź 2007, 01:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Damu$ » 24 lut 2008, 13:57

Jak macie możliwość to proponowałbym zamienić pompę paliwa.Podobne objawy miał znajomy w 2.8 i w końcu padła pompa paliwa, po wymianie autko jeździ bez problemów.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 24 lut 2008, 14:33

Ten znajomy jednym słowem wprowadził cię w koszty, bo silniczek krokowy owszem ma znaczenie na wolnych, ale potencjometr przepustnicy :shock:, pompka paliwa? możliwe, a ma autko problemy na biegu przy większych obrotach? proponował bym odpiąć sondę i sprawdzić, oraz zainteresować się niebieskim czujnikiem, bo ma to również znaczenie przy wolnych obrotach. Zapytam tak z ciekawości, skoro zajmujesz sie częściami, możesz mi powiedzieć ile kosztuje taki potencjometr?

AudiSqo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 20 kwie 2008, 19:58
Lokalizacja: Biskupiec

Mam Podobny Problem...

Post autor: AudiSqo » 20 kwie 2008, 20:58

Witam....


U mnie sa takie same obiawy.... straszne skoki obrotów na postojuz i szarpanie na wysokich obrotach:( czujnik wymieniłem i dalej to samo wiec jezdze na odpietym ale za to odpala strasznie... jak podepne to cyka jak zegarek a dalej robi swoje:( wiec co to moze byc?? a i przekłada sie to wszystko na nadmierne spalanie:( Pozdrawiam:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl