[B4 1Z] Porblem z porannym odpalaniem
[B4 1Z] Porblem z porannym odpalaniem
Witam wszystkich serdecznie. Przeglądałem tematy na naszym forum i na AKP ,ale niestety stwierdziłem,że nikt nie miał takiego problemu.Mianowicie mam problem z odpalaniem auta na zimno /powyżej 5 stopni C/.
Zrobione:
-kąt wtrysku idealny
-przewody i opaski na przewodach paliwowych wymienione na nowe /nie ma bąbelków powietrza/
-filtr paliwa Knecht.
Co dziwne,gdy włączą się świece żarowe to autko pali na dotyk.Tak samo na ciepłym silniku.Na zimnym silniku muszę pokręcić chwilkę żeby odpalić silnik /przed odpaleniem sprawdziłem - nie było bąbelkowania/.Vag nie pokazuje żadnych błędów.
Proszę pomóżcie.
Zrobione:
-kąt wtrysku idealny
-przewody i opaski na przewodach paliwowych wymienione na nowe /nie ma bąbelków powietrza/
-filtr paliwa Knecht.
Co dziwne,gdy włączą się świece żarowe to autko pali na dotyk.Tak samo na ciepłym silniku.Na zimnym silniku muszę pokręcić chwilkę żeby odpalić silnik /przed odpaleniem sprawdziłem - nie było bąbelkowania/.Vag nie pokazuje żadnych błędów.
Proszę pomóżcie.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
minon1, tu jest fotka i opis <ok> viewtopic.php?t=17279
z czystej ciekawości bo ostatnio było podejrzenie że u mnie siedzi czujnik temp paliwa a okazało się że rozrząd przeskoczył o ząbek :-o i cuda się działy, ale już ogarniętekarol121 pisze:minon1 a czemu chcesz sie dobierac do czujnika temp paliwa :?: jak jest silnik zimny to opornosc czujnika temp paliwa powinna wynoscic okolo 1 kiloom a gdy temp rosnie opornosc ma malec odwrotnie do napiecia, we wtyczce od nastawnika czujnik temp paliwa jest po d 5 i 6 pinem
dzięki <ok>MARCIN 80B4 pisze:minon1, tu jest fotka i opis <ok> viewtopic.php?t=17279