Witam wszystkich - złote audi 80 b3 ciąg dalszy tym razem zawieszenie - postanowiłem sprawdzić i podreperować zawieszenie i układ kierowniczy w tym celu udałem się do warsztatu w wesołej z prośbą aby wszystko posprawdzali i wycenili ile będzie kosztować naprawa tego co zepsute no i zaznałem szoku koszt naprawy w sumie 3100 zł co przekracza wartość samego auta a o to i to co ponoć trzeba naprawić :
przód:
magiel 700
wachacze40
góry amortyzatorów50
osłony i odboje73
łożyska240
poduszki belki przedniej80
płyn30
końcówki kier.60
zbieżność70
stabilizator - ( to jedyne co na razie zrobiłem kosztowało mnie to 220 zł.)
tył:
poduszki tylnej belki40
tarcze110
korektor365
zaciski500
łożyska80
klocki130
robocizna miała by kosztować 600 zł a reszta kosztów to części.
proszę o odpowiedzieć na następujące pytania :
czy możliwe żeby to wszystko było popsute w sytuacji gdy autko w miarę normalnie jeździ jedynie troszkę coś stuka prawie nie słychać no i jedynie z tyłu coś tak jakby coś się rozciągało przy ruszaniu taki dziwny dźwięk ?
Jakie są prawidłowe nazwy części które potrzebuje kupić żeby to wszystko naprawić?
W jaki sposób mogę sam to wszystko posprawdzać ?
A być może ktoś z was o ile jest z warszawy zgodził by się to posprawdzać za jakąś niewielką opłatą?
Z góry wszystkim dziękuje za pomoc.
[80 B3] Zawiesznie uk. kierowniczy (wszystko zepsute?)help
[80 B3] Zawiesznie uk. kierowniczy (wszystko zepsute?)help
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 18:48 przez skaut20, łącznie zmieniany 2 razy.
Przedewszystkim to kolego popraw temat bo się władza pogniewa
A pytałeś w jakims innym warsztacie ?
Może zwyczajnie chcą z Ciebie zedrzeć
Wiadomo Niuńki do młodych nie należą i się wszystko z czasem zużywa i jak się nie dopilnuje i nie wymieni jednej rzeczy to ta psuje następną, i tak w zasadzie w kółko
A pytałeś w jakims innym warsztacie ?
Może zwyczajnie chcą z Ciebie zedrzeć
Wiadomo Niuńki do młodych nie należą i się wszystko z czasem zużywa i jak się nie dopilnuje i nie wymieni jednej rzeczy to ta psuje następną, i tak w zasadzie w kółko
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
witaj troszkę przesadzili oto ceny poszczególnych częśći w sklepie przód tulejki wahacza firma lamforder 4x20zł poduszki amortyzatora ta sama firma 2x30 zł osłony i odboje komplet 50zł łożyska przód firma SKF 2X 100zł poduszki belki przedniej komplet 120zł płyn hamulcowy 2x15 końcówki kierownicze 2x 30 zł zbieżność od 50 do 100zł kosztuje ustawienie teraz tył tulejki tylnej belki 2x30zł tarcze plus klocki firma BREMBO ponad 200zł łożyska tylnie 2x50zł to mniej wiecej tyle wiem ja bym na twoim miejscu podjechał na stacje diagnostyczną popisał sobie co jest do zrobienia i podjechał do innego mechanika za sprawdzenie na stacji zapłacisz z 30zł
Sprawdziłbym na innej stacji. Ale pamietaj że nasze auta mają już swój wiek i bardzo możliwe że sporo masz do zrobienia. goldi j51 podał Ci bardziej realne ceny części. Jak posprawdzać? Masz wszystko na forum, użyj szukajki, lecz jeśli nie znasz się dostatecznie na autach i nigdy nie dłubałeś sam to lepiej jedź na szarpaki. Tam Ci wszystko posprawdzają.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Kolego Skaut20 jeśli następnym razem znowu źle (brak TAG-a) zatytułujesz wątek (jak to zrobić masz tu napisane: viewtopic.php?t=9608) to wątek odpłynie w niebyt.
przepraszam za temat i dziękuję wszystkim za pomoc.
dodałem ceny i według tego co widzę to ceny części chyba jednak nie są przez niego naciągane ale muszę jeszcze gdzieś podjechać i niech ktoś jeszcze posprawdza bo nie chce mi sie wierzyć żeby to wszystko było zepsute.
Czy wszystkie te części powinno sie kupić nowe czy część z nich może być używana ????
Czy znacie jakiś uczciwy warsztat w warszawie gdzie mógł bym to sprawdził .
dodałem ceny i według tego co widzę to ceny części chyba jednak nie są przez niego naciągane ale muszę jeszcze gdzieś podjechać i niech ktoś jeszcze posprawdza bo nie chce mi sie wierzyć żeby to wszystko było zepsute.
Czy wszystkie te części powinno sie kupić nowe czy część z nich może być używana ????
Czy znacie jakiś uczciwy warsztat w warszawie gdzie mógł bym to sprawdził .