Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.8 AAH] Swap - 2.8 12v na 3.6 lub 4.2 v8

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
amon

[b4 2.8 AAH] Swap - 2.8 12v na 3.6 lub 4.2 v8

Post autor: amon » 24 kwie 2008, 20:09

słyszał może ktoś o takiej zabawie i czy jest taka możliwość bo chciał bym sie skusić
V8 nie sa tak duże aż wiec myśle nad tym 3.6 lub 4.2 :idea:
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 22:52 przez amon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 24 kwie 2008, 20:31

Moim zdaniem nie opłacalne za koszty przeróbki kupiłbyś inny samochód lepiej sprzedaj ten i kup sobie A8 silnik 3.6 lub S8 4.2 (modele 96-02r)

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 734
Rejestracja: 12 mar 2007, 18:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 24 kwie 2008, 21:36

jakies miesiąc temu była u mnie w radomskich anonsach b3 z silnikiem 4.2 wiec chyba taki wejdzie nawet do b3:-) Ciekawe jak to smigało :mrgreen:

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 24 kwie 2008, 21:41

audiforum.org ;)
tak ktos juz tego probowal ;)
rob swapa nie sluchaj ich %-)
Marcin19l pisze:Ciekawe jak to smigało :mrgreen:
ciekawe co za skrzynie mialo :D

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 24 kwie 2008, 21:48

Rób swapa, będzie konkret :mrgreen:
na tej stronce coś więcej się dowiesz http://www.audischrauber.de/Projekt_1/audi_80_v8.html

Trzymam kciuki żeby zapału wystarczyło!

amon

Post autor: amon » 24 kwie 2008, 21:56

o ten motorek mi chodziło z audi V8 3.6 prawie niczym nie różni sie od 4.2 to teraz wyprawa za jakaś b4 i silniczek zrobić na cacy i walczyć pozostaje w domu nad skrzynią też myślałem z V8 ale sam tylni napęd

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 24 kwie 2008, 22:10

jak wiadomo te silniczki sa BARDZOOOO olejo lubne niezaleznie od stanu motoru ;)

amon

Post autor: amon » 24 kwie 2008, 22:14

silniczek jest od jakiegoś czasu rozebrany zmiana pracy pomieszała mi czas lekko i nie ma go kiedy zakończyć poza tym miał ledwie 150tys i nie był truty gazolliną tak ogólnie to ma być pojazd weekendowy wiec jak łyknie sobie troche oleum to niech mu na zdrowie to wyjdzie byle by nabrac koncepcji i zabrac sie za robote

Awatar użytkownika
Romek1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 193
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:20
Lokalizacja: ok.Piotrków Tryb.

Post autor: Romek1983 » 24 kwie 2008, 22:20

fajny pomysł napewno bedzie fajnie jeżdzić jak zrobisz swap :-D

amon

Post autor: amon » 24 kwie 2008, 22:24

oby tylko podpasowało mechanicznie miare resztę sie pod spawa albo wytnie a co mnie martwi to elektryka

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 24 kwie 2008, 22:33

z elektryka tez mysle nie bedzie wielkich problemow, b3, v8 to auta robione mniej wiecej w tym samym okresie wiec i rozwiazania pewnie sa pokrewne.
a moze sie myle %-) musial by sie wypowiedziec ktos kto ma v8 i mial stycznosc z 80-tkami

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 19 maja 2008, 17:15

Andrew^ pisze:jak wiadomo te silniczki sa BARDZOOOO olejo lubne niezaleznie od stanu motoru ;)
- a skad Ty masz takie rewelacyjne informacje? Moj nie bierze grama oleju...A ma prawie 300 tysi.

Raczej malo prawdopodobny swap. Mam wlasnie A8 z motorkiem 4.2 V8, mam rowniez B3. Uwazam ze zbyt duzo przerobek nalezaloby zrobic (wlacznie z przeniesieniem chlodnicy gdzie indziej - tak na oko silnik sie nie zmiesci w komorze.
Poza tym to CALKIEM inne silniki, 4.2 ma sekwencyjny wtrysk benzyny, dwie glowice, trzeba by pewnie przerabiac cale chlodzenie, dolot, 2 rury wydechowe, skrzynia biegów (automat).Ogolnie zapewne fajnie by wymiatał 310km w aucie o masie 1080kg, ale uwazam ze to przerost formy nad trescia...

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 20 maja 2008, 14:06


pawel1403
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2008, 12:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: pawel1403 » 24 maja 2008, 16:20

Bardzo fajny pomysł.
Właśnie szukam informacji na ten temat, bo sam mam zamiar tak się pobawić, więc jeśli można to dołączam się do tematu. Ja planuję sobie zabawę na przyszły rok. W tym roku zbieram niezbędne informacje.
Ciekawi mnie skrzynia biegów, jaka podejdzie pod ten silnik. Czy silnik będzie pasował na łapy tj., od jakiego V6 czy R5. Chłodnica, jaka wejdzie? Podkreślam nie interesuje mnie spalanie tego silnika, jest to sprawa drugorzędna przy takim samochodzie. Proszę o jakieś konkretne informacje a nie typu: tego się nie da.
Będzie to mój drugi swap, więc staram się nie robić wolnej amerykanki tylko przygotować się do tego jak najlepiej.
Pozdrawiam wszystkich zapaleńców.

michalwielun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
Lokalizacja: wielun

Post autor: michalwielun » 28 wrz 2008, 07:52

z tego co wiem to łapy przynajmniej w b2 byly wspawywane w karoserie wyciete sa z s4 a naped tzn skrzynia i dyfer sa z 7a sam mysle nad takim swapem moge tylko powiedziec ze zapierdala to nieziemsko s2 przy tym nie jedzie jak po przejezdzce wsiadlem w swoje 7a to myslalem ze stoje w miejscu ponoc elektryka nie jest taka straszna do podlaczenia a radosc z objechania bmw 540 BEZCENNA:D

[ Dodano: 2008-09-28, 07:56 ]
k44761 pisze:
Andrew^ pisze:jak wiadomo te silniczki sa BARDZOOOO olejo lubne niezaleznie od stanu motoru ;)
- a skad Ty masz takie rewelacyjne informacje? Moj nie bierze grama oleju...A ma prawie 300 tysi.

Raczej malo prawdopodobny swap. Mam wlasnie A8 z motorkiem 4.2 V8, mam rowniez B3. Uwazam ze zbyt duzo przerobek nalezaloby zrobic (wlacznie z przeniesieniem chlodnicy gdzie indziej - tak na oko silnik sie nie zmiesci w komorze.
Poza tym to CALKIEM inne silniki, 4.2 ma sekwencyjny wtrysk benzyny, dwie glowice, trzeba by pewnie przerabiac cale chlodzenie, dolot, 2 rury wydechowe, skrzynia biegów (automat).Ogolnie zapewne fajnie by wymiatał 310km w aucie o masie 1080kg, ale uwazam ze to przerost formy nad trescia...
silnik nie jest z A8 to jest z V8 lub S4, S6

[ Dodano: 2008-09-28, 08:20 ]
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... 429ei5.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl