[b4 2.8 AAH] Swap - 2.8 12v na 3.6 lub 4.2 v8
[b4 2.8 AAH] Swap - 2.8 12v na 3.6 lub 4.2 v8
słyszał może ktoś o takiej zabawie i czy jest taka możliwość bo chciał bym sie skusić
V8 nie sa tak duże aż wiec myśle nad tym 3.6 lub 4.2 :idea:
V8 nie sa tak duże aż wiec myśle nad tym 3.6 lub 4.2 :idea:
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 22:52 przez amon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
Rób swapa, będzie konkret :mrgreen:
na tej stronce coś więcej się dowiesz http://www.audischrauber.de/Projekt_1/audi_80_v8.html
Trzymam kciuki żeby zapału wystarczyło!
na tej stronce coś więcej się dowiesz http://www.audischrauber.de/Projekt_1/audi_80_v8.html
Trzymam kciuki żeby zapału wystarczyło!
silniczek jest od jakiegoś czasu rozebrany zmiana pracy pomieszała mi czas lekko i nie ma go kiedy zakończyć poza tym miał ledwie 150tys i nie był truty gazolliną tak ogólnie to ma być pojazd weekendowy wiec jak łyknie sobie troche oleum to niech mu na zdrowie to wyjdzie byle by nabrac koncepcji i zabrac sie za robote
- a skad Ty masz takie rewelacyjne informacje? Moj nie bierze grama oleju...A ma prawie 300 tysi.Andrew^ pisze:jak wiadomo te silniczki sa BARDZOOOO olejo lubne niezaleznie od stanu motoru
Raczej malo prawdopodobny swap. Mam wlasnie A8 z motorkiem 4.2 V8, mam rowniez B3. Uwazam ze zbyt duzo przerobek nalezaloby zrobic (wlacznie z przeniesieniem chlodnicy gdzie indziej - tak na oko silnik sie nie zmiesci w komorze.
Poza tym to CALKIEM inne silniki, 4.2 ma sekwencyjny wtrysk benzyny, dwie glowice, trzeba by pewnie przerabiac cale chlodzenie, dolot, 2 rury wydechowe, skrzynia biegów (automat).Ogolnie zapewne fajnie by wymiatał 310km w aucie o masie 1080kg, ale uwazam ze to przerost formy nad trescia...
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
http://img89.imageshack.us/my.php?image=img5813sj1.jpg się da jak sie chce.
Bardzo fajny pomysł.
Właśnie szukam informacji na ten temat, bo sam mam zamiar tak się pobawić, więc jeśli można to dołączam się do tematu. Ja planuję sobie zabawę na przyszły rok. W tym roku zbieram niezbędne informacje.
Ciekawi mnie skrzynia biegów, jaka podejdzie pod ten silnik. Czy silnik będzie pasował na łapy tj., od jakiego V6 czy R5. Chłodnica, jaka wejdzie? Podkreślam nie interesuje mnie spalanie tego silnika, jest to sprawa drugorzędna przy takim samochodzie. Proszę o jakieś konkretne informacje a nie typu: tego się nie da.
Będzie to mój drugi swap, więc staram się nie robić wolnej amerykanki tylko przygotować się do tego jak najlepiej.
Pozdrawiam wszystkich zapaleńców.
Właśnie szukam informacji na ten temat, bo sam mam zamiar tak się pobawić, więc jeśli można to dołączam się do tematu. Ja planuję sobie zabawę na przyszły rok. W tym roku zbieram niezbędne informacje.
Ciekawi mnie skrzynia biegów, jaka podejdzie pod ten silnik. Czy silnik będzie pasował na łapy tj., od jakiego V6 czy R5. Chłodnica, jaka wejdzie? Podkreślam nie interesuje mnie spalanie tego silnika, jest to sprawa drugorzędna przy takim samochodzie. Proszę o jakieś konkretne informacje a nie typu: tego się nie da.
Będzie to mój drugi swap, więc staram się nie robić wolnej amerykanki tylko przygotować się do tego jak najlepiej.
Pozdrawiam wszystkich zapaleńców.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
- Lokalizacja: wielun
z tego co wiem to łapy przynajmniej w b2 byly wspawywane w karoserie wyciete sa z s4 a naped tzn skrzynia i dyfer sa z 7a sam mysle nad takim swapem moge tylko powiedziec ze zapierdala to nieziemsko s2 przy tym nie jedzie jak po przejezdzce wsiadlem w swoje 7a to myslalem ze stoje w miejscu ponoc elektryka nie jest taka straszna do podlaczenia a radosc z objechania bmw 540 BEZCENNA:D
[ Dodano: 2008-09-28, 07:56 ]
[ Dodano: 2008-09-28, 08:20 ]
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... 429ei5.jpg
[ Dodano: 2008-09-28, 07:56 ]
silnik nie jest z A8 to jest z V8 lub S4, S6k44761 pisze:- a skad Ty masz takie rewelacyjne informacje? Moj nie bierze grama oleju...A ma prawie 300 tysi.Andrew^ pisze:jak wiadomo te silniczki sa BARDZOOOO olejo lubne niezaleznie od stanu motoru
Raczej malo prawdopodobny swap. Mam wlasnie A8 z motorkiem 4.2 V8, mam rowniez B3. Uwazam ze zbyt duzo przerobek nalezaloby zrobic (wlacznie z przeniesieniem chlodnicy gdzie indziej - tak na oko silnik sie nie zmiesci w komorze.
Poza tym to CALKIEM inne silniki, 4.2 ma sekwencyjny wtrysk benzyny, dwie glowice, trzeba by pewnie przerabiac cale chlodzenie, dolot, 2 rury wydechowe, skrzynia biegów (automat).Ogolnie zapewne fajnie by wymiatał 310km w aucie o masie 1080kg, ale uwazam ze to przerost formy nad trescia...
[ Dodano: 2008-09-28, 08:20 ]
http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... 429ei5.jpg