Witam,
w Audi B3 z silnikami na pelnym wtrysku przy pompie i filtrze wystepuje zbiorniczek, nazwany w ETKA jako zbiorniczek posredni paliwa.
Czy jest on potrzebny do poprawnej pracy silnika, lub ukladu paliwowego ??
Na rysunku pozycja nr. 1
[b3 jn]Zbiorniczek posredni paliwa
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
heh spoko nie do konca o taka odpowiedz mi choidzilo ale milo ze chociaz probowales
Na moj gust jest to zbiorniczek ktory ma w sobie takze zawor zwrotny i dzieki temu utrzymuje paliwo w przewodzie paliwowym od zbiorniczka do rozdzielacza zeby silnik natychmiast po zakreceniu mogl zapalic a nie dopiero kiedy przepompuje paliwo, a sam zbiorniczek jest po to by mial wystarczajaco paliwa zeby odpalic zanim pompa przepompuje paliwo z baku.
Jesli sie nie myle to mozna by sie pozbyc tego zbiorniczka bo kosztuje duzo a, osobno bez pompy i filtra szrotownicy nie chca go sprzedac :cry:
Na moj gust jest to zbiorniczek ktory ma w sobie takze zawor zwrotny i dzieki temu utrzymuje paliwo w przewodzie paliwowym od zbiorniczka do rozdzielacza zeby silnik natychmiast po zakreceniu mogl zapalic a nie dopiero kiedy przepompuje paliwo, a sam zbiorniczek jest po to by mial wystarczajaco paliwa zeby odpalic zanim pompa przepompuje paliwo z baku.
Jesli sie nie myle to mozna by sie pozbyc tego zbiorniczka bo kosztuje duzo a, osobno bez pompy i filtra szrotownicy nie chca go sprzedac :cry: