Witam wszystkich <ok>
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie chodzi o to ze przykladowo chce go teraz odpalic, zaskakuje w mgnieniu oka i tak nastepne dwa trzy razy za jakis czas bedzie wymagal dluzszgo krecenia (oklo 2-3sek) i tak bedzie na przemian raz dobrze raz zle potem kilka razy dobrze raz zle albo na odwrot nie a znaczenia czy silnik jest zimny czy cieply. Bylem z tym u kilku mechanikow ale za kazdym razem slyszalem to samo "ten typ tak ma i musi tak byc" moim zdaniem bzdura ale moze sie myle...?
[80 B4 2.3 NG] DZIWNIE ODPALA
ok sprawdze jutro z samego rana jak z ta odmą dzieki za podpowiedz. Wyobrazcie sobie ze jest rok 90 ktorys tam macie kupe szmalu i jedziecie kupic sbie nowe audi 80 w salonie wsiadacie do fury zpalacie. I nagle uwaga do dealera:
-wie pan co, on cos dziwnie dlugo odpala.
a dealer na to
- wie pan niestety ten typ tak ma
:mrgreen: ja tak do tego podchodze :mrgreen:
-wie pan co, on cos dziwnie dlugo odpala.
a dealer na to
- wie pan niestety ten typ tak ma
:mrgreen: ja tak do tego podchodze :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52
a wiec problem wasz jest do rozwiązania ale tak jak to każdy wam już powiedział ten typ tak ma ale jest element odpowiedzialny za to a dokładnie to silnik krokowy od biegu jałowego
zależnie od tego jak się ustawi potem powstaje różnica w odpalaniu auta, gdyż w silnikach ng korkowiec startuje do pracy dopiero jak silnik zaczyna prace, nie powraca do stałej pozycji rozruchowej przed rozruchem
zależnie od tego jak się ustawi potem powstaje różnica w odpalaniu auta, gdyż w silnikach ng korkowiec startuje do pracy dopiero jak silnik zaczyna prace, nie powraca do stałej pozycji rozruchowej przed rozruchem