Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 B4 2.3 NG] DZIWNIE ODPALA

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
formatic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 19 mar 2008, 09:46
Lokalizacja: Łowicz

[80 B4 2.3 NG] DZIWNIE ODPALA

Post autor: formatic » 27 kwie 2008, 20:34

Witam wszystkich <ok>
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie chodzi o to ze przykladowo chce go teraz odpalic, zaskakuje w mgnieniu oka i tak nastepne dwa trzy razy za jakis czas bedzie wymagal dluzszgo krecenia (oklo 2-3sek) i tak bedzie na przemian raz dobrze raz zle potem kilka razy dobrze raz zle albo na odwrot nie a znaczenia czy silnik jest zimny czy cieply. Bylem z tym u kilku mechanikow ale za kazdym razem slyszalem to samo "ten typ tak ma i musi tak byc" moim zdaniem bzdura ale moze sie myle...?

sebak89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:59
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: sebak89 » 27 kwie 2008, 20:42

chyba rzeczywiście "tan typ tak ma" :-P mam taki sam silnik (nawet nadwozie) i mam to samo :-) a spowodowane jest to podobno tym, że wtrysk jest mechaniczny, ale ja tak słyszałem, bo sam to zielonego pojęcia o tym nie mam :roll:

mlodysowa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 06 lut 2008, 17:43

Post autor: mlodysowa » 27 kwie 2008, 20:43

nie przejmuj sie u mnie jest to samo, sprawdź czy dobrze masz włożoną odme w gume od przepływomierza u mnie nie była do końca włożona i troche sie poporawiło gdy ją docisłem i dokręciłem opaską

Awatar użytkownika
formatic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 19 mar 2008, 09:46
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: formatic » 27 kwie 2008, 20:55

ok sprawdze jutro z samego rana jak z ta odmą dzieki za podpowiedz. Wyobrazcie sobie ze jest rok 90 ktorys tam macie kupe szmalu i jedziecie kupic sbie nowe audi 80 w salonie wsiadacie do fury zpalacie. I nagle uwaga do dealera:
-wie pan co, on cos dziwnie dlugo odpala.
a dealer na to
- wie pan niestety ten typ tak ma
:mrgreen: ja tak do tego podchodze :mrgreen:

tomek44480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52

Post autor: tomek44480 » 28 gru 2011, 19:08

Zobacz automat od rozrusznika.

perwol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 kwie 2010, 18:38
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: perwol » 04 sty 2012, 04:08

U mnie jest identycznie, NG tak ma <ok>

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 04 sty 2012, 12:01

U mnie jest identycznie, NG tak ma
8-) i u mnie

Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Tomasz_T » 09 sty 2012, 23:11

a wiec problem wasz jest do rozwiązania ale tak jak to każdy wam już powiedział ten typ tak ma ale jest element odpowiedzialny za to a dokładnie to silnik krokowy od biegu jałowego

zależnie od tego jak się ustawi potem powstaje różnica w odpalaniu auta, gdyż w silnikach ng korkowiec startuje do pracy dopiero jak silnik zaczyna prace, nie powraca do stałej pozycji rozruchowej przed rozruchem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl