[80 B3 1.8 RU LPG] duże spalanie
Moze po nie w czasie ale u mnie też sciągneli ta rure co doprowadza cieple powietrze z kolektora a i rure od zimnego skierowali w strone przeciwna do kierunku jazdy. Wydawało mi sie to mało sitotne ale jak Krisch napisał to uświadomilem sobie ze moze sie przycinaćten silownik co steruje dopływem cieple zimne pow, a i wydaje mi sie ze ciepłe powietrze jest uboższe w tlen- jesli sie myle to poprawcie mnie.
Chwila jak przez gażnik . Przecież to szczelne aluminium . Rozumie przez podstawe , gumowa może popenkać , albo jakiś wężyk lub rurka , ale gażnik na gazie jest w sumie nie potrzebny.talka06 pisze:powiedziano mi ze to wina gaznika i ze filtr bierze lewe powietrze i ze mam sobie wymienic gaznik i przejechac sie do autoryzowanej stacji
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- lukeranger
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 sty 2008, 14:42
- Lokalizacja: Olsztyn
problem z gazem
Witam!
Pozwólcie Panowie, że sie podczepie pod temat. W mojej Audiczce również mam problem z gazem. Przede wszystkim spalanie, w cyklu mieszanym spala mi koło 12 litrów i najśmieszniejsze jest to, że praktycznie nie ma różnicy w spalaniu po mieście czy w trasie, może nie cały litr, ale to różnie. Druga sprawa to problem z odpaleniem na gazie, ostatnioi to już wogóle się pogorszyło, muszę kręcić ze trzy albo cztery razy żeby zapalił i to też nie zawsze, najczęściej daje za wygraną i przełączam na benzynkę i od razu odpala, od pierwszego cyknięcia. Kolejny problem to to że na gazie nie trzyma obrotów, po odpaleniu trochę czasu trwa zanim wejdzie na swoje obroty (900-1000), tak to ledwo się kręci (200-300). Później jak już jadę pomimo że się rozchodził i zatrzymam się to znowu powtórka z rozrywki, obroty spadają, następnie jak ruszam muszę dodać więcej gazu bo się dławi. No i ostatnia sprawa to to że pod czas jazdy silnik dławi się i szarpie, oczywiście wszystko pod czas jazdy na gazie, bo jeśli chodzi o benzynę to śmiga prawie jak F1 :mrgreen: nie ma wówczas żadnych problemów. Osobiście podejrzewam, że to wszystko wina mieszalnika, jak już kupiłem furę to widać było, że coś musiało być robione z mieszalnikiem bo jest zaklejony silikonem, no i drugi powód mojego podejrzenia to to że przy próbie jakiejkolwiek regulacji niskich obrotów śrubą przy mieszalniku nie ma żadnej reakcji, czy ją całkiem wkręce czy będę wykręcał, jedynie jak już całkiem wykręce śrubę to silnik gaśnie.
Proszę o opinie co koledzy o tym sądzą, czy również uważacie że to wina mieszalnika i nadszedł jego kres? Bo w przyszłym miesiącu planuje jego wymianę.
Pozwólcie Panowie, że sie podczepie pod temat. W mojej Audiczce również mam problem z gazem. Przede wszystkim spalanie, w cyklu mieszanym spala mi koło 12 litrów i najśmieszniejsze jest to, że praktycznie nie ma różnicy w spalaniu po mieście czy w trasie, może nie cały litr, ale to różnie. Druga sprawa to problem z odpaleniem na gazie, ostatnioi to już wogóle się pogorszyło, muszę kręcić ze trzy albo cztery razy żeby zapalił i to też nie zawsze, najczęściej daje za wygraną i przełączam na benzynkę i od razu odpala, od pierwszego cyknięcia. Kolejny problem to to że na gazie nie trzyma obrotów, po odpaleniu trochę czasu trwa zanim wejdzie na swoje obroty (900-1000), tak to ledwo się kręci (200-300). Później jak już jadę pomimo że się rozchodził i zatrzymam się to znowu powtórka z rozrywki, obroty spadają, następnie jak ruszam muszę dodać więcej gazu bo się dławi. No i ostatnia sprawa to to że pod czas jazdy silnik dławi się i szarpie, oczywiście wszystko pod czas jazdy na gazie, bo jeśli chodzi o benzynę to śmiga prawie jak F1 :mrgreen: nie ma wówczas żadnych problemów. Osobiście podejrzewam, że to wszystko wina mieszalnika, jak już kupiłem furę to widać było, że coś musiało być robione z mieszalnikiem bo jest zaklejony silikonem, no i drugi powód mojego podejrzenia to to że przy próbie jakiejkolwiek regulacji niskich obrotów śrubą przy mieszalniku nie ma żadnej reakcji, czy ją całkiem wkręce czy będę wykręcał, jedynie jak już całkiem wykręce śrubę to silnik gaśnie.
Proszę o opinie co koledzy o tym sądzą, czy również uważacie że to wina mieszalnika i nadszedł jego kres? Bo w przyszłym miesiącu planuje jego wymianę.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Przede wszystkim co masz na myśli pisząc "mieszalnik"? Jeśli chodzi Ci o reduktor (parownik) to napisz jeszcze co to za "zwierz" (producent). W zależności od producenta może być różna żywotność reduktora. Ponieważ jak widzę odpalasz od razu na gazie, a więc jego żywotność znacząco spadła i obawiam się, że rzeczywiście należy mu się wymiana.czy również uważacie że to wina mieszalnika i nadszedł jego kres? Bo w przyszłym miesiącu planuje jego wymianę.
- lukeranger
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 sty 2008, 14:42
- Lokalizacja: Olsztyn
Chodzi oczywiście o parownik (reduktor) Parownik jest marki BRC model AT90E i z tego co sie doczytałem to rok produkcji 2000. Nie wiem jak wcześniej był użytkowany, jak odpalany, czy na gazie czy na benzynie, bo ja jestem właścicielem tego autka od 7 miesięcy i jeśli chodzi o odpalanie to zacząłem odpalać na gazie jak się zrobiło trochę cieplej, ale takie problemy z odpalaniem są od początku.
- lukeranger
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 sty 2008, 14:42
- Lokalizacja: Olsztyn
sie rozumie że po wymianie na regulację teraz próbowałem różnych kombinacji, bo chciałem sprawdzić czy będzie jakaś różnica, no i żeby się upewnić że to przyszedł czas na wymianę reduktora :-> Filtr gazu oczywiście też będzie nowy, a powietrze to nie dawno wymieniałem.
Dzięki za opinię i pomoc. Pozdrawiam!
Dzięki za opinię i pomoc. Pozdrawiam!
[b4 8C] duże spalanie
witam
mam prośbę otóż niedawno kupiłem audi b4 z 92 roku na gazie poj 2,3l
Osobiście nigdy nie chciałem kupic audi , polowałem raczej na carine ale namówił mnie znajomy i kupiłem. Przez pewien czas byłem zadowolony. Auto jest super (przesiadłem się z escorta ) ... do czasu gdy okazało sie że w mieście pali mi 19-20l(najczesciej odcinki 10 km predkosc ok 60 km/h, w korkachstoje b rzadko ) gazu a na trasie 13-14l przy prędkości 80 km/h.
wymienilem filtr gazu i powietrza , przewody wn , świece, i oczywiście regulacja gazu.
Teraz pali ok 19l - zaden postep
pozatym silnik mi sie nie zbiera za bardzo jest jakby mulowaty na te 133kM (carina to sie zbierala)i jak przyspieszam to przyspiesza nierowno.
czy on ma mi tyle palic?
Poratujcie mnie trochę chłopaki bo auto mi sie cholernie podoba i nie chce za bardzo z niego schodzic. Co moge jeszcze zrobic?
ps nie wiem czy to cos da ale na szybie mam napis procon ten (nie wiem czy to nie jakis inny silnik a mechanik u ktorego bylem powiedzial ze samochod ten z tym silnikiem nie powinien widziec gazu. i co tu teraz zrobic?
mam prośbę otóż niedawno kupiłem audi b4 z 92 roku na gazie poj 2,3l
Osobiście nigdy nie chciałem kupic audi , polowałem raczej na carine ale namówił mnie znajomy i kupiłem. Przez pewien czas byłem zadowolony. Auto jest super (przesiadłem się z escorta ) ... do czasu gdy okazało sie że w mieście pali mi 19-20l(najczesciej odcinki 10 km predkosc ok 60 km/h, w korkachstoje b rzadko ) gazu a na trasie 13-14l przy prędkości 80 km/h.
wymienilem filtr gazu i powietrza , przewody wn , świece, i oczywiście regulacja gazu.
Teraz pali ok 19l - zaden postep
pozatym silnik mi sie nie zbiera za bardzo jest jakby mulowaty na te 133kM (carina to sie zbierala)i jak przyspieszam to przyspiesza nierowno.
czy on ma mi tyle palic?
Poratujcie mnie trochę chłopaki bo auto mi sie cholernie podoba i nie chce za bardzo z niego schodzic. Co moge jeszcze zrobic?
ps nie wiem czy to cos da ale na szybie mam napis procon ten (nie wiem czy to nie jakis inny silnik a mechanik u ktorego bylem powiedzial ze samochod ten z tym silnikiem nie powinien widziec gazu. i co tu teraz zrobic?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2008, 18:29 przez arden, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
spoko spoko będziesz zadowolony :mrgreen:
1. Co to za instalacja gazowa, która generacja i czyja produkcja?
2. procon ten-w skrócie jest to system linek które podczas zderzenia odciągają kierownicę.
3. popraw temat, prawidło np: [b4 8C] duże spalanie
4. masz coś takiego jak Szukaj search.php u góry strony, uzyj tego i poczytaj trochę bo jest to temat bardzo popularny.
5. Pomożemy <ok>
1. Co to za instalacja gazowa, która generacja i czyja produkcja?
2. procon ten-w skrócie jest to system linek które podczas zderzenia odciągają kierownicę.
3. popraw temat, prawidło np: [b4 8C] duże spalanie
4. masz coś takiego jak Szukaj search.php u góry strony, uzyj tego i poczytaj trochę bo jest to temat bardzo popularny.
5. Pomożemy <ok>
[b4 8C] duże spalanie
to co mogę jeszcze zrobić?
Bo ze względu na duże spalanie audi stoi mi pod blokiem a ja przesiadłem sie na golfa zony.
jak ktoś ma warsztat to mogę dojechać .
a instalacja ma srobke do regulacji ale ma tez jakis komputer dawka sterowana jest elektronicznie. na wezyku obok srobki do regulacji jest takie czarne cos co tez steruje ...
Bo ze względu na duże spalanie audi stoi mi pod blokiem a ja przesiadłem sie na golfa zony.
jak ktoś ma warsztat to mogę dojechać .
a instalacja ma srobke do regulacji ale ma tez jakis komputer dawka sterowana jest elektronicznie. na wezyku obok srobki do regulacji jest takie czarne cos co tez steruje ...