Mam problem z Audi 80 B3 Coupe 2,0 83kW.Nie chce odpalić na benzynie ,gdy wcisnę ze 3 razy pulsacyjnie pedał gazu załapie i trzymając na gazie chodzi tylko na trzech garach.Gdy puszczę z gazu od razu gaśnie. :cry:
Jeśli możecie pomóżcie.
[B3 2.0 ADR 83kW]nie trzyma obrotów
[B3 2.0 ADR 83kW]nie trzyma obrotów
Ostatnio zmieniony 05 maja 2008, 14:44 przez virus001, łącznie zmieniany 1 raz.
o ile sie orientuje, nie ma silnika ADR w zadnym audi, popraw nazwe
Co do problemu, odlacz akumulator, przelacz na benzyne, podlacz go po kilku minutach i odpal na benzynie do zalaczenia sie wiatraków (bez dotykania czegokolwiek). Sprawdz czy to cos dalo.
Poza tym elementarne sprawy:
1. czujniki temperatury
2. przeplywomierz (a szegolnie klapka i jej ustawienie)
3. szczelnosci dolotu
4. pompa paliwa itp.
Poza tym wywal ten gaz z mechanicznego wtrysku. 2.0 to maly silnik i nie pali duzo, bez gazu odwdziecza sie naprawde bezawaryjna praca i niskim spalaniem.
Co do problemu, odlacz akumulator, przelacz na benzyne, podlacz go po kilku minutach i odpal na benzynie do zalaczenia sie wiatraków (bez dotykania czegokolwiek). Sprawdz czy to cos dalo.
Poza tym elementarne sprawy:
1. czujniki temperatury
2. przeplywomierz (a szegolnie klapka i jej ustawienie)
3. szczelnosci dolotu
4. pompa paliwa itp.
Poza tym wywal ten gaz z mechanicznego wtrysku. 2.0 to maly silnik i nie pali duzo, bez gazu odwdziecza sie naprawde bezawaryjna praca i niskim spalaniem.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
bartek18150, a to tez fakt jak sie spieszy to nie wszystko sie pamieta:P
virus001, oczywiscie. Polecam wywalenie gazu, doprowadzenie silniczka do poprawnego dzialania na benzynie i cieszenie sie jazda bez stresow o jakies strzaly, rozregulowywanie sie gazu itp.
Zauwaz ze wszystkie pozorne oszczednosci na paliwie pochlaniaja czestsze usterki, wieksze spalania jednostkowe gazu na 100km, czestsze wymiany elementow instalacji WN, drozsze przeglady, Twoje nerwy i zmartwienia.
Mechaniczny wtrysk - poprawnie wyregulowany - to naprawde wdzieczny wynalazek.
virus001, oczywiscie. Polecam wywalenie gazu, doprowadzenie silniczka do poprawnego dzialania na benzynie i cieszenie sie jazda bez stresow o jakies strzaly, rozregulowywanie sie gazu itp.
Zauwaz ze wszystkie pozorne oszczednosci na paliwie pochlaniaja czestsze usterki, wieksze spalania jednostkowe gazu na 100km, czestsze wymiany elementow instalacji WN, drozsze przeglady, Twoje nerwy i zmartwienia.
Mechaniczny wtrysk - poprawnie wyregulowany - to naprawde wdzieczny wynalazek.
virus001, gratuluje slusznej decyzji. Gaz dobry jest w kuchenkach - nie w samochodach. Wiem ze zaraz naraze sie sporej grupie "gaziarzy" - ale gaz w mechanicznym wtrysku to rzecz niedopuszczalna.
BTW kupilismy ostatnio A8 z silnikiem V8 4.2 ABZ i tez wywalilem z niego sekwencje ) - autko smiga przepysznie tylko szkoda ze automat...
BTW kupilismy ostatnio A8 z silnikiem V8 4.2 ABZ i tez wywalilem z niego sekwencje ) - autko smiga przepysznie tylko szkoda ze automat...