w B3 1,8 wymiana paska jest prosta.
przy wymianie nie patrzyłem na znaki tylko po odkręceniu napinacza delikatnie zdiąłem pasek, założyłem nowy napinacz i pasek (nic nie przestawiając), napiąłem, dokręciłem i było OK' powiem nawet, że autko po tej wymianie miało lepszego kopa.
			
			
									
									
						[80b3 1.8S] Pasek Rozrządu
Jak przejdziesz na str. 1 tego tematu, przeczytasz że Hołowczyc20 zadał prawie identyczne pytanie, odpowiedział na nie kokolino1...wojtast1 pisze:Witam Mam takie pytanko Czy musi się wymieniać pompe wody przy wymianie paska rozrządu w 1.8s jednopunktowy wtrysk??
 . W Twoim przypadku także pompa jest napędzana oddzielnym paskiem klinowym, więc nie musisz jej wymieniać równolegle z wymianą paska rozrządu.
 . W Twoim przypadku także pompa jest napędzana oddzielnym paskiem klinowym, więc nie musisz jej wymieniać równolegle z wymianą paska rozrządu.Pozdr. Adam
- 
				
				CyberVampir
- Forum Audi 80 
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 sie 2007, 13:08
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja też ostatnio zmieniałem pasek rozrządu i klinowy. Pojechałem do serwisu pointS w Białej Podlaskiej, który jest dodatkowo ASO nissana i cała operacja ( 2 paski, rolka, wymiana ) kosztowała mnie 177zł  No ale może dlatego, że sporo już przy mojej audiczce u nich robiłem więc mam niezłe rabaty
 No ale może dlatego, że sporo już przy mojej audiczce u nich robiłem więc mam niezłe rabaty  Ale zawsze jeśli taką naprawę spierniczy warsztat to oni za to odpowiadają więc lepiej parę złotych zapłacić i mieć święty spokój.
 Ale zawsze jeśli taką naprawę spierniczy warsztat to oni za to odpowiadają więc lepiej parę złotych zapłacić i mieć święty spokój.
pozdrawiam!
			
			
									
									
						 No ale może dlatego, że sporo już przy mojej audiczce u nich robiłem więc mam niezłe rabaty
 No ale może dlatego, że sporo już przy mojej audiczce u nich robiłem więc mam niezłe rabaty  Ale zawsze jeśli taką naprawę spierniczy warsztat to oni za to odpowiadają więc lepiej parę złotych zapłacić i mieć święty spokój.
 Ale zawsze jeśli taką naprawę spierniczy warsztat to oni za to odpowiadają więc lepiej parę złotych zapłacić i mieć święty spokój.pozdrawiam!
- 
				
				And-sto
Nie jest to takie trudne.
Chodz troche cierpliwości trzeba wykazać :mrgreen:
Ja wymieniałem w swoim 1.8 s z kumplem małe problemy były ze znalezieniem punktów ale wszystko się znalazło i jest OKi.
Moja Audiczka śniga z nowym paskiem , a koszt to tylko rolka i pasek :lol:
No i kilka piwek.
Więc od pracy <ok>
Powodzenia
			
			
									
									
						Chodz troche cierpliwości trzeba wykazać :mrgreen:
Ja wymieniałem w swoim 1.8 s z kumplem małe problemy były ze znalezieniem punktów ale wszystko się znalazło i jest OKi.
Moja Audiczka śniga z nowym paskiem , a koszt to tylko rolka i pasek :lol:
No i kilka piwek.
Więc od pracy <ok>
Powodzenia

 
							














 
