Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8]Dziwna praca na benzynie ???

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dsv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 mar 2007, 12:22
Lokalizacja: Radom

[80 B3 1.8]Dziwna praca na benzynie ???

Post autor: dsv » 04 mar 2007, 12:35

Mam Audi 80 1,8 KAT Wtrysk Wielopunktowy Mechaniczny z 1990r. Na gazie odpala bez najmniejszych problemów czy na zimnym czy na ciepłym. Jeśli włączę na benzynę to najczęściej na zimnym po odpaleniu nie wchodzi na obroty ssania tylko faluje gdzieś na 800-900 obr. a po dodaniu gazu chodzi jak na 3 garach i nie może wkręcić się na obroty. Po rozgrzaniu nie ma tego problemu i chodzi bardzo dobrze. Sprawdziłem cały zapłon. Wymienione są świece, przewody, kopułka, palec, filtr paliwa. Ktoś podpowiadał mi że to zawór wolnych obrotów?, ktoś inny że czujnik ssania?. nie mam pojęcia co to może być za przyczyna.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2007, 14:35 przez dsv, łącznie zmieniany 1 raz.

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 04 mar 2007, 15:15

jak na trzech garach to moze jakis wtrysk jest przytkany,mozesz sprubowac wlac do baku jakis plyn do czyszczenia wtryskow...ale wpierw zatankuj go do pelna na dobrej stacji benzynowej,bo moze jest za duzo wody w paliwie :-D

dsv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 mar 2007, 12:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: dsv » 04 mar 2007, 20:12

Jeśli byłby to któryś z wtryskiwaczy to czemu po rozgrzaniu chodzi dobrze? Sprawdzałem już różne paliwa z różnych stacji i na wszystkich jest tak samo. Na zimnym po uruchomieniu pracuje nierówno i trudno go wykręcić na ponad 2000 obr. Po przełączeniu na gaz problem znika. Czasami na benzynie pracuje równo nawet gdy jest zimny a czasami parkocze jak na 3 garach na zimnym a potem po rozgrzaniu pracuje już równo?

Awatar użytkownika
robert 30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2006, 16:18
Lokalizacja: włocławek

Post autor: robert 30 » 04 mar 2007, 20:41

a serwo jest dobre ?albo czy nie wypieła ci sie wtyczka od pochłaniacza?

dsv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 mar 2007, 12:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: dsv » 04 mar 2007, 20:46

Wspomaganie sprawne. Wtyczki posprawdzałem, wszystko na swoim miejscu.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 04 mar 2007, 20:53

Mechaniczny wtrysk i odpalasz na gazie??? Jeszcze Ci gaz nie strzelił?

dsv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 mar 2007, 12:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: dsv » 04 mar 2007, 20:59

Odpalam na benzynie!!! Opisałem jaki mam problem i że wynika on najprawdopodobniej z układu zasilania paliwem, gdyż na gazie nie ma go nawet przy zapalaniu. Jeśli ktoś chce mi pomóc to będę wdzięczny.
Podpowiedzi nic nie wnoszące typu: sprawdź ciśnienie w kołach albo nie odpalaj na gazie proszę zostawić dla siebie.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 04 mar 2007, 21:01

Mam Audi 80 1,8 KAT Wtrysk Wielopunktowy Mechaniczny z 1990r. Na gazie odpala bez najmniejszych problemów czy na zimnym czy na ciepłym.



Ok . Powodzenia

dsv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 mar 2007, 12:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: dsv » 04 mar 2007, 21:08

PABLO jeśli nie wiesz co napisać na dany temat, bo po prostu nie masz o tym pojęcia to nie pisz nic. Może napisze ktoś kto sie zna.
Swoją drogą to odpalanie na gazie było tylko dla próby.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 04 mar 2007, 21:30

OK

Awatar użytkownika
robert 30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2006, 16:18
Lokalizacja: włocławek

Post autor: robert 30 » 04 mar 2007, 21:46

ja bym sprawdził czujnik temperatury silnika sprobuj wyjąć wtyczke i odpal samochud. mi leciało z niego prosto do wtyczki i robiło zwarcie miałem ten sam problem w piątek . objawy są takie same jak serwo pada albo jak jest wąz nie szczelny

dsv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 mar 2007, 12:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: dsv » 05 mar 2007, 11:09

Sprawdziłem wszystkie wtyczki - są na swoim miejscu. Wspomaganie - działa. Wszystkie przewody gumowe - szczelne. Zauważyłem jeden fakt: Jeśli w czasie nierównej pracy silnika odpinam kostkę od regulatora ciśnienia paliwa (jeśli stoimy przodem do silnika tę prawą) to silnik zaczyna pracować normalnie a następnie po jakichś 5 sekundach gaśnie. Odpinam kostkę od, jak to określił mój mechanik, czujnika ssania lub czujnika biegu jałowego. Czy miał ktoś coś takiego? Jak to rozwiązał? I ile go to kosztowało?

Awatar użytkownika
robert 30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2006, 16:18
Lokalizacja: włocławek

Post autor: robert 30 » 05 mar 2007, 19:40

miałem tak jak ty piszesz ale nic mi nie padło a mechanicy mowili to samo co tobie odłaczali podłaczali a i tak było to co pisałem wyzej . jeszcze jedno miałem skrzywioną klape przepływomierza a to przez to ze łapał lewe powietrze węzem serwa

dsv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 mar 2007, 12:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: dsv » 09 mar 2007, 17:29

Wiem już jaki jest problem. Padł czujnik temperatury silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl